Namų darbai

Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms

9.6   (3 atsiliepimai)
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 1 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 2 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 3 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 4 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 5 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 6 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 7 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 8 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 9 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 10 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 11 puslapis
Marketingo komplekso ypatumai ir svarba įmonėms 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Paslaugų marketingas – tai daugybės žmonių intensyvi veikla, varžantys dėl vartotojo dėmesio ir pinigų. Todėl jis glaudžiai susijęs su vartotojais, jų poreikiais. Svarbiausias paslaugų marketingo tikslas – užtikrinti vartotojų pasitenkinimą teikiama paslauga ir skatinti jų norą sugrįžti į tą pačią įmonę. Kas gali būti svarbiau? Juk jeigu nėra vartotojų, nėra ir verslo. Ši tema labai aktuali verslo žmonėms, įvairioms įmonėms nes yra svarbu suprasti, kad savo sėkmingą veiklą reikia grįsti dideliu dėmesiu klientui ir marketingui. Šiandien visas sėkmingai veikiančias bendroves vienija tai, kad jos be išlygų stengiasi aiškiai apibrėžtose tikslinėse rinkose pajusti klientą, jį aptarnauti bei tenkinti jo poreikius. Jos skatina kiekvieną organizacijos narį klientams tiekti puikios kokybės bei didesnės vertės gaminius ir paslaugas bei siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti tai didinant vartotojų skaičių ir didinant įmonės pelną.
Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime neabejotina. Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių, draudimo, poilsio ir dar daugybės kitų paslaugų. Reikšmingą vaidmenį paslaugos atlieka organizacijų veikloje. Vis dažniau jos kreipiasi į profesionalius paslaugų teikėjus, kai reikia tirti rinką, parinkti darbuotojus, ieškoti partnerių, atstovauti derybose, parengti reklamos kampaniją, valdyti finansinę riziką ir t.t. Stiprėjant ekonomikai paslaugų dalis galutiniame, tiek tarpiniame vartojime sistemingai didėja.
Vartojimas skatina paslaugų pasiūlos plėtrą. Paskutiniaisiais dešimtmečiais rinkoje atsirado daug naujų paslaugų. Paslaugų organizacijos stebi rinką ir prognozuoja pokyčius, kuria naujas paslaugas arba tobulina siūlomas vartotojams, investuoja į kokybę, diegia patogesnes aptarnavimo formas, ugdo personalą, taiko lanksčias kainas.
• Mokslinės literatūros analizė nagrinėjama tema.
• Išsiaiškinti marketingo komplekso ypatumus.
• Susipažinti su paslaugų marketingo produktu ir jo tobulinimu.
• Susipažinti su paslaugų kainodara.
• Pateikti išvadas ir siūlymus.
Darbo objektas. Marketingo komplekso ypatumai paslaugų marketinge.
Darbo metodai: mokslinės literatūros apžvalga.
Mūsų darbas susideda iš dviejų dalių, tai yra teorinės – metodinės, ir išvadų ir siūlymų.
Teorinėje – metodinėje dalyje analizavome literatūrą pasirinkta tema.. Antroji dalis tai išvados ir siūlymai. Pateikėme apibendrintai išvadas ir siūlymus, kaip ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 1
  • ĮVADAS 2
  • 1. MARKETINGO KOMPLEKSO YPATUMŲ ANALIZĖ TEORINIU ASPEKTU 3
  • 1. 1 Produktas ir jo tobulinimas 3
  • 1. 2 Produkto gyvavimo ciklas ir marketingo strategijos 5
  • 1. 3 Naujo paslaugų produkto kūrimas ir plėtojimo kryptys 7
  • 2. PASLAUGŲ KAINODARA 8
  • 2. 1 Paslaugų kainos samprata 9
  • 2. 2 Paslaugų savybių įtaka jų kainodarai 10
  • 2. 3 Paslaugų kainodaros koncepcijos 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2982 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 12 psl., (2982 ž.)
  • Word failas 126 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt