Temos aktualumas. Paslaugų marketingas – tai daugybės žmonių intensyvi veikla, varžantys dėl vartotojo dėmesio ir pinigų. Todėl jis glaudžiai susijęs su vartotojais, jų poreikiais. Svarbiausias paslaugų marketingo tikslas – užtikrinti vartotojų pasitenkinimą teikiama paslauga ir skatinti jų norą sugrįžti į tą pačią įmonę. Kas gali būti svarbiau? Juk jeigu nėra vartotojų, nėra ir verslo. Ši tema labai aktuali verslo žmonėms, įvairioms įmonėms nes yra svarbu suprasti, kad savo sėkmingą veiklą reikia grįsti dideliu dėmesiu klientui ir marketingui. Šiandien visas sėkmingai veikiančias bendroves vienija tai, kad jos be išlygų stengiasi aiškiai apibrėžtose tikslinėse rinkose pajusti klientą, jį aptarnauti bei tenkinti jo poreikius. Jos skatina kiekvieną organizacijos narį klientams tiekti puikios kokybės bei didesnės vertės gaminius ir paslaugas bei siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti tai didinant vartotojų skaičių ir didinant įmonės pelną.
Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime neabejotina. Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių, draudimo, poilsio ir dar daugybės kitų paslaugų. Reikšmingą vaidmenį paslaugos atlieka organizacijų veikloje. Vis dažniau jos kreipiasi į profesionalius paslaugų teikėjus, kai reikia tirti rinką, parinkti darbuotojus, ieškoti partnerių, atstovauti derybose, parengti reklamos kampaniją, valdyti finansinę riziką ir t.t. Stiprėjant ekonomikai paslaugų dalis galutiniame, tiek tarpiniame vartojime sistemingai didėja.
Vartojimas skatina paslaugų pasiūlos plėtrą. Paskutiniaisiais dešimtmečiais rinkoje atsirado daug naujų paslaugų. Paslaugų organizacijos stebi rinką ir prognozuoja pokyčius, kuria naujas paslaugas arba tobulina siūlomas vartotojams, investuoja į kokybę, diegia patogesnes aptarnavimo formas, ugdo personalą, taiko lanksčias kainas.
• Mokslinės literatūros analizė nagrinėjama tema.
• Išsiaiškinti marketingo komplekso ypatumus.
• Susipažinti su paslaugų marketingo produktu ir jo tobulinimu.
• Susipažinti su paslaugų kainodara.
• Pateikti išvadas ir siūlymus.
Darbo objektas. Marketingo komplekso ypatumai paslaugų marketinge.
Darbo metodai: mokslinės literatūros apžvalga.
Mūsų darbas susideda iš dviejų dalių, tai yra teorinės – metodinės, ir išvadų ir siūlymų.
Teorinėje – metodinėje dalyje analizavome literatūrą pasirinkta tema.. Antroji dalis tai išvados ir siūlymai. Pateikėme apibendrintai išvadas ir siūlymus, kaip ir...
Šį darbą sudaro 2982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!