Besikeičianti ekonominė padėtis verčia peržiūrėti komunikacijos strategijas. Keičiasi rinkos sąlygos, vartotojų poreikiai ir elgsena. Rinkodaros biudžetai mažėja, tad tenka iš naujo įvertinti naudojamas komunikacijos priemones ir kanalus. Kalbant apie marketingą ir komunikaciją svarbu pabrėžti, kad egzistuoja daug nesusipratimų dėl įvairių naujų terminų (marketingo komunikacija, korporacinė komunikacija, integruotas marketingas ir t.t. atsiradimo bei skirtingo jo interpretavimo.
Marketingo sąvoka pastaruoju metu pradėta sieti su komunikacijos mokslu marketingo komunikacija tampa daugiau nei marketingo funkcija ir apibrėžiama kaip visų marketingo rėmimo elementų visuma, kuri padeda organizacijai komunikuoti su jos tiksline auditorija.
Šiame darbe yra panaudoti tokių autorių mokslinė literatūra: Arvydo Bakanausko; V. Kindurio; Urbonavičiaus; L. Bagdonienės ir R. Hopenienės; Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S., Virvilaitė R; Vitkienė; Čereškos, bei užsienio Kotler P., Amstrong G., Saunders J., Wong.
Darbo tikslas- atskleisti VšĮ AKKC marketingo komunikacijos.
1. Išsiaiškinti įmonėje naudojamas marketingo komunikacijas.
2. Aprašyti įmonės tekiamas paslaugas.
3. Išsiaiškinti įmonės marketingo kompleksą.
Darbą sudaro 23psl, 1 lentelė, 1 paveikslėlis.
1. Paslaugų samprata
Produktas yra pagrindinis marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su rinkos subjektų mainais. Apibrėžti paslaugos sampratą yra labai sudėtinga, nes yra labia daug skirtingų paslaugų. Paslaugos sąvoka turi daugelį reikšmių, apimančių veiklą nuo asmeninės paslaugos iki paslaugos kaip produkto sudėtinės dalies Dabar rinkoje vis dažniau siūlomas prekės – paslaugos derinys priartina paslaugą prie materialiosios prekės Bet koks paslaugos apibrėžimas gali būti atmestas dėl to, kad visada atsiras reiškinių, kurie visuotinai pripažįstami paslaugomis, tačiau netelpa į jį. Iki šiol nėra vieningo apibrėžimo, kokia veikla vadintina paslauga. Kaip teigia Kindurys paslaugų marketingas – tai tie veiksmai, kurių pagalba paslaugos patenka klientams.(V. Kindurys, 2002, p. 10)
Paslaugų rinka atrodo paprastesnė ir reikalaujanti mažesnio kapitalo, tačiau paslaugų ypatumai apsunkina konkurenciją šiame sektoriuje. Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla, bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Kiekviena pelno siekianti įmonė nori kuo daugiau gauti naudos iš savo veiklos. Kitaip tariant maksimalizuoti savo pelną. Šiam...
Šį darbą sudaro 4239 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!