Marketingo tyrimai - vienas iš svarbiausių verslo aplinkos ir jos kitimo tendencijų pažinimo bei informacijos apie ją gavimo šaltinių. Laiku surinkus patikimą ir išsamią informaciją, verslininkai gali gerinti vadybos bei marketingo sprendimų turinį ir kokybę, padidinti savo veiklos patikimumą ir pelningumą.
Marketingo tyrimų tikslus lemia problemos, kurių sprendimui jie yra pasitelkiami. Svarbių, strateginės reikšmės problemų sprendimui reikia daugiau ir tokios informacijos, kurią galima gauti tik tyrimų būdu.
Pagrindiniai marketingo tyrimų tikslai siejasi su esamos bei potencialios rinkos pažinimu ir informacijos apie ją perteikimu vadybos bei marketingo sprendimus priimantiems asmenims.
Šio darbo tikslas - atlikti mini marketingo tyrimą egzistuojančioje įmonėje, remiantis teorijos žiniomis bei jas pritaikant praktikoje.
“GRAND GYM” – naujausias ir moderniausias sporto ir sveikatingumo kompleksas ne tik Vilniuje, bet ir Baltijos šalyse. Klubas įkurtas absoliutaus kultūrizmo čempiono A. Milvydo ir verslininko V. Šimkevičiaus bendromis pastangomis. Čia siūloma naujausių treniruoklių salė, įvairūs ir populiarūs treniruočių užsiėmimai, baseino teikiami malonumai, pirtis, masažinės vonios, grožio ir kosmetologinės procedūros. Be pagrindinių paslaugų dar teikiamos kineziterapijos, masažo, soliariumo paslaugos.
2003 metais “GRAND GYM” veiklos pardavimai ir paslaugos siekė 2,070 tūkstančių litų. 2004-ųjų metų pardavimų duomenų gauti nebuvo galima. Remiantis pateikta informacija iš “Lietuvos Verslo Lyderių” Katalogo ( 2004-2005 m.), šis sporto centras užima antrą vietą pagal pardavimus. Tai yra labai aukštas įvertinimas kaip labai neilgai gyvuojančiai bendrovei.
1.2 APLINKOS ANALIZĖ
Kaip ir kiekvienai organizacijai, taip ir šios įmonės veiklai įtakos turi išoriniai ir vidiniai aplinkos veiksniai, kuriuos svarbu įvertinti.
Išorinė aplinka
Nuo šalies ekonominės būklės priklauso vartotojų pajamos bei jų perkamoji galia. Todėl yra svarbu išsiaiškinti kaip žmonės yra linkę leisti pinigus, kam skiria prioritetus, kokia jų perkamoji galia, kokia bendra pardavimų statistika sporto ir sveikatingumo centrų veikloje. Lietuvos ekonominė situacija palyginti su kitomis labiau išsivysčiusiomis šalimis dar nėra tokia stipri, todėl galbūt mažiau žmonių gali sau leisti tokį aktyvaus laisvalaikio leidimo būdą.
Sveikatingumo centras turėtų žinoti, ar gyventojai gali skirti dalį gaunamų pajamų...
Šį darbą sudaro 3284 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!