Tyrimai

Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva"

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 10 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 11 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 12 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 13 puslapis
Marketingo tyrimas: televizija UAB "Avva" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasirikta įmonė “AVVA” yra uždara akcinė bendrovė, privataus nuosavo kapitalo, pagal darbuotojų skaičių priskiriama prie vidutinių. Pagrindinė veikla – intelektualios produkcijos (TV laidos, reklama) gamyba bei įvairios paslaugos gyventojams. Svarbiausias bendrovės tikslas – puikus klientų aptarnavimas, taikant modernias technologijas ir intelektualinės veiklos rezultatus.
UAB “AVVA” buvo įsteigta 1992 metais Jonavoje.. Kabelinio TV tinklo tiesimas pradėtas jau tais pačiais 1992 m., ir iš karto buvo pradėjo teikti kabelinės TV paslaugos gyventojams. Tiesa, per pirmuosius dvejus metus “AVVA” rodė tik vienintelį savo kanalą, per kurį būdavo rodomi filmai. 1996 m. kabelinė televizija “AVVA” pradėjo retransliuoti jau ir kitas užsienio televizijų programas. Kabelinė televizija daugiausiai plėtėsi pagal gyvenamųjų rajonų ribas. Iš pradžių abonentai buvo tik šalia “AVVA” TV esantys gyvenamojo rajono gyventojai.
Kabelinės televizijos pagrindinė veikla – kabelinės televizijos tinklų projektavimas, statyba, priežiūra, televizijos programų retransliavimas.
“AVVA” televizija rodo vaidybinius ir animacinius filmus, ruošia informacines ir pramogines laidas savo abonentams. Norint išvengti defektų bei gedimų stengiamasi kuo dažniau atnaujinti įrenginius, neatsiliekant nuo technologijų pažangos, kurios pritaikymui skiriamos nemažos lėšos.
UAB “AVVA” siekia:
• didinti gyventojų pasitikėjimą kabeline televizija, užtikrinant nepriekaištingą transliacijos kokybę;
• teikti tik aukščiausios kokybės paslaugas;
• profesionaliai dirbti;
• maksimaliai rūpintis naujai kylančiais ir didėjančiais klientų poreikiais;
• plėsti savo veiklos sritis.
UAB “AVVA” politika ir strategija kuriama atsižvelgiant į telekomunikacijos ir informacijos technologijų ateities prognozes.
UAB “AVVA” norėdama išvengti defektų bei gedimų nuolat rekonstruoja ir modernizuoja kabelinės televizijos tinklus, neatsilikdama nuo naujausių technologijų pažangos, kurios pritaikymui reikalingos didelės lėšos.
Dėl to neišvengiamai turės didėti kabelinės televizijos paslaugų įkainiai.
Didžiąją dalį UAB ”AVVA“ pajamų (net 65%), sudaro kabelinės televizijos abonentinis mokestis (1lentelė). Ir net 90% vartotojų yra privatūs asmenys (2 lentelė). Todėl “AVVA” TV vadovybei svarbu kaip padidėjęs abonentinis mokestis gali paveikti vartotojus.
Didžiajai daliai “AVVA” žiūrovų atsisakius paslaugų, įmonės pajamos sumažėtų.
1 lentelė
Pajamų struktūra
Rodiklis
Apyvartos dalis, %
“AVVA” teikiamos kompiuterinės paslaugos
20%
“AVVA TV” teikiamos paslaugos ir produkcija
15%
“AVVA” abonentų mokestis
65%
2 lentelė
Vartotojų struktūra
Vartotojų grupė
Dalis apyvartoje, %
Smulkios pramonės įmonės
5%
Valstybinės įstaigos
5%
Privatūs...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1942 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Tyrimo objektas 3
  • 2. Problemos formulavimas 4
  • 3. Tyrimo tikslai 5
  • 4. Hipotezių formulavimas 5
  • 5. Tyrimo metodo parinkimas 6
  • 6.Tyrimo metodikos parengimas 6
  • 7. Duomenų rinkimas 6
  • 8. Duomenų analizė ir interpretavimas 7
  • 9. Išvados ir rekomendacijos 12
  • 10. ANKETA 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (1942 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 14 psl., (1942 ž.)
  • Word failas 463 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt