Užduotis: atlikti savo pasirinktos organizacijos marketingo tyrimą, vadovaujantis pateikta metodologija bei duomenų analizės metodais.
Pagrindinė problema: AB „Žemaitijos pienas“ produktų kainos didesnės už konkurentų.
Marketingo tyrimo tikslas: ištirti įmonės produktus ir nustatyti, kodėl jie yra brangesni.
• Ištirti AB „Žemaitijos pienas“ rinką;
• Atlikti SWOT analizę;
• Ištirti įmonės pardavimo ir rėmimo veiklas;
• Atlikti prekių tyrimą.
AB „Žemaitijos pienas“ įkurta 1924 metais. Tai viena didžiausių bei moderniausių pieno perdirbimo bendrovių Lietuvoje. Per daugelį metų sukaupta darbo patirtis ir unikalios receptūros šiandien leidžia vartotojams pateikti platų produktų, pasižyminčių puikiu skoniu ir aukšta kokybe, asortimentą. Asortimentą sudaro net septynios skirtingos asortimentinės linijos: ledų, kefyro, sviesto, grietinės, pieno, sūrio ir varškės. Bendrovės produkciją vertina daugelis vartotojų Lietuvoje bei užsienio šalyse. Aukštą gaminių kokybę rodo ne tik jų populiarumas, bet ir gausybė įvairių apdovanojimų nacionalinėse bei tarptautinėse parodose.
Įmonės misija: Tiekti vartotojui šviežią ir kokybišką produkciją, didinti gaminių asortimentą. Užimti ne mažiau kaip 40 aplinkinių rajonų rinkos ir 30 šalies rinkos. Kasmet didinti parduodamos produkcijos perkamumą 5.
Įmonės pagrindinis tikslas – kuo platesniam Lietuvos gyventojų ratui pateikti gardžių, sveikų ir išskirtine kokybe pasižyminčių AB „Žemaitijos pienas“ produktų.
Verslo aplinkos tyrimas
Trumpa AB „Žemaitijos pienas“ mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė
Ekonominė aplinka. Ekonomikai smunkant Lietuvoje, 2008 metais pieno perdirbimo bendrovės patyrė didelius nuostolius, nes pasaulinėje rinkoje sumažėjo produktų paklausa ir išaugo žaliavinio pieno kainos. AB „Žemaitijos pienas“ per tris 2008 metų ketvirčius patyrė 8,34 mln. litų nuostolių. Tam įtakos turėjo sparčiai išaugęs nedarbas bei infliacija, kuri ir pasireiškė kainų lygio kilimu ir perkamosios galios mažėjimu. Tačiau pieno produktai yra pirmo būtinumo prekės, todėl vartotojai vis vien perka tam tikrą produkto kiekį, priklausomai nuo pajamų. Gyventojų pajamoms sumažėjus pirkėjai mažiau perka, o pajamoms padidėjus, atitinkamai padidėja ir šių produktų paklausa.
Mokslinė – technologinė aplinka. Nuo 1997 m. AB „Žemaitijos pienas“ naudoja pažangiausią pasaulyje keraminę „Bactocatch“ technologiją. Jos veikimo principas - valymas membraniniais filtrais, kurie praleidžia pieno baltymus bei kitas...
Šį darbą sudaro 2330 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!