KAUNAS, 2005
ĮVADAS
Šio darbo tikslas yra pritaikyti teorinines žinias praktikoje. Darbe pateiktas mini marketingo tyrimas, pasitelkus teorinėje literatūroje nurodomą marketingo tyrimų proceso nuoseklumą.
Pirmame darbo skyriuje supažindinama su nagrinėjama įmone „Audimas“. Pateikiama: misija, pasiekimai, rezultatai, veiklos ir kokybės aprašymas, darbo ir produkcijos kokybės rodikliai, su konkurentais susiję veiksniai, aprašomi keli marketingo elementai – rėmimas, paskirstymas, aprašomi darbuotojai, vartotojai ir verslo partneriai.
Antrame darbo skyriuje formuluojama ir identifikuojama pagrindinė įmonės problema.
Trečiame darbo skyriuje formuluojamas pagrindinis tikslas bei pateikiami šalutiniai tikslai.
Ketvirtame skyriuje formuluojamo hipotezės, kurios vėliau bus patvirtintos arba paneigtos.
Penktame darbo skyriuje pasirenkamas tyrimo tipas ir metodas, atsižvelgiant į tyrimo problemą, tikslus bei norimos gauti informacijos pobūdį.
Šeštame skyriuje aptariama kaip, kur, kada bus atliekamas tyrimas, paruošiama anketa – tyrimo instrumentas, nustatomas imties dydis.
Septintame skyriuje aprašoma duomenų rinkimo eiga, iškilusios kliūtys, pateikiamas užpildytų anketų skaičius, sugadintų ar netaisyklingai užpildytų anketų skaičius.
Aštuntame darbo skyriuje atliekama tyrimo metu gautų duomenų analizė bei interpretavimas kiekvienam klausimui atskirai. Patvirtinamos arba paneigiamos hipotezės.
Devintame darbo skyriuje pateikiamos išvados bei pasiūlymai problemos sprendimui.
1. SITUACIJOS ANALIZĖ
1936 m. įsteigta AB „Audimas” yra didžiausia Baltijos šalyse sporto aprangos gamintoja. Meistriškas gebėjimas derinti tradicijas su šiuolaikinėmis tendencijomis pelnė kompanijai išskirtinį pripažinimą ne tik Lietuvoje, bet ir Vakarų Europoje. AB „Audimas” produkcija eksportuojama į Baltijos, Vakarų Europos, Skandinavijos šalis bei Rusiją. Kompanija kuria ir siuva sportinę aprangą bei sudėtingų technologijų gaminius garsioms užsienio kompanijoms.
Sėkmingą kompanijos veiklą, tvirtą poziciją vietos ir užsienio rinkose, aukštą gaminių kokybę užtikrina energingi ir kvalifikuoti darbuotojai. Jiems suteikiamos geriausios darbo sąlygos, darbo santykiai grindžiami pasitikėjimu, komandiniu darbu, sąžiningumu ir abipuse pagarba. Šiuo metu bendrovėje dirba 720 darbuotojų.
Kompanijos „Audimas“ misija:
Pajusk malonumą gyventi…
Mėgaukis nevaržoma judėjimo laisve…
Leiskis nešamas naujų vėjų…
Įmonės tikslas tai užtikrinti. Todėl yra siekiama, kad:
• visada būtų novatoriški;
• kurtų aukštos kokybės, madingą ir funkcionalią sportinę aprangą;
• maksimaliai patenkintų aktyvų gyvenimo būdą propaguojančių žmonių poreikius.
Pasiekimai
• 2005 m. AB „Audimas“ buvo apdovanotas už veiklos plėtojimą Latvijoje.
• 2004...
Šį darbą sudaro 5890 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!