Marketingo tyrimas — tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, ja remdamasi įmonė ne tik kuria, tobulina ir vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus. Kartu negalima užmiršti ir to, kad remiantis šių tyrimų būdu gaunama informacija geriau pažįstamas ir suprantamas viso marketingo proceso turinys ir raida.
Marketingo tyrimai marketingo valdymo sistemoje turi dvejopą reikšmę. Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti jo efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais atliekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes. Paminėtos aplinkybės priartina mus prie marketingo tyrimo turinio apibrėžimo.
UAB „Via regija“ gamina „Plaza langus“. Tai kokybiškas ir paklausą turintis produktas, tačiau didėjanti konkurencija verčia įmonės vadovus ieškoti naujų strateginių sprendimų išlaikant ir plečiant rinką.
Tyrimo objektas yra „Plaza langų“ kainos.
Tyrimo tikslas: ištirti UAB „Via Regija“ potencialių vartotojų nuomonę apie plastikinių langų kainas.
2. Ištirti kiek kaina lemia sprendimą pirkti;
3. Numatyti kainų kitimo poreikį didinant pardavimus;
4. Įvertinti konkurentus ir jų kainas.
Tyrimui atlikti panaudotas plačiai paplitęs metodas - anketinė apklausa.
1. Įmonės UAB “Via Regia” pristatymas
Viena didžiausių Lietuvoje plastikinių langų “Plaza langai” gamintoja UAB „Via Regia“ įsikūrusi Kaune. Įmonė 1994 m. viena pirmųjų Lietuvoje, pradėjo gaminti plastikinius langus ir stiklo paketus.
Pagrindiniai produktai:
- Plastikiniai langai, durys, plastikinės konstrukcijos (pertvaros);
- Stiklo paketai.
Papildomi produktai:
- Žaliuzės, ritininės užuolaidos (roletai);
- Šarvuotos durys;
- Vidaus durys;
- Stoglangiai;
- Pakeliami garažo vartai;
- Fasadų apšiltinimo...
Šį darbą sudaro 2381 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!