Kursiniai darbai

Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 10 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 11 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 12 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 13 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 14 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 15 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 16 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 17 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 18 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 19 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo tyrimai padeda įmonei pažinti ir numatyti jos aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Marketingo tyrimų būdu gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, jos pagalba įmonė ne tik kuria, tobulina, vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet ir sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus. Tuo pat metu negalima užmiršti, kad tyrimų būdu gauta informacija gerina viso marketingo proceso turinio bei raidos pažinimą bei supratimą.
• numatant reiškinių, apie kuriuos renkama informacija, tolimesnę raidą ir pasekmes.
Marketingo tyrimai turi dvejopą reikšmę marketingo valdymo sistemoje.
• Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių apie tai, kur ir kokie yra marketingo komplekso trūkumai, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti, norint padidinti jo efektyvumą.
• Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Tyrimų pagalba atliekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų prekių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo įpročius, tuo pat metu išsiaiškinant verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes. Paminėtos aplinkybės priartina mus prie marketingo tyrimų turinio apibrėžimo.
Aš atlikau marketingo tyrimus apie Kėdainių parduotuves „Maxima“ ir „Rimi“. Mano darbo tikslas buvo išsiaiškinti, į kokia parduotuvę eina apsipirkti dauguma žmonių. Kokios priežastys skatina juos ten ateiti.
Pirmiausia pateiksiu informaciją apie parduotuves „Maxima“ ir „Rimi“.
Parduotuvė „Maxima“
Bendrovė „VP MARKET“ yra Lietuvos prekybos rinkos lyderė, užimanti apie 34 proc. mažmeninės prekybos rinkos. Lietuvos Respublikos Konkurencijos tarybos 2004 m. atliktų tyrimų duomenimis, bendrovės užimta rinkos dalis, lyginant su mažmenine prekių apyvarta įmonių, kurių pagrindinė veikla yra mažmeninė prekyba, 2003 m. sudarė 22,4 proc., o maisto prekių grupėje – 34,5 proc. (1 diagrama)
Maxima – tai parduotuvė miesto centre. Didelės, erdvios, šviesios patalpos kviečia pirkėjus dar ir dar čia užsukti. Parduotuvėje ne tik erdvios patalpos, bet ir malonus aptarnavimas, bei didžiausias asortimentas.
Prekybos tinklų 2004 m. Lietuvoje užimamos rinkos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2840 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (2840 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 21 psl., (2840 ž.)
  • Word failas 452 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt