Temos aktualumas. Kuriant arba plėtojant verslą, šiuo atveju atsiradus naujai tikslinei vartotojų grupei, labai svarbu nustatyti ir ištirti ar verta steigti prekybos objektą naujame mikrorajone atliekant marketingo tyrimą. Vietos parinkimas yra labai svarbus ilgalaikis sprendimas. Šiuolaikinėje maisto prekių parduotuvių rinkoje yra likę labai mažai nišų ir vyrauja tik didieji prekybos tinklai. Tiriamajame mikrorajone planuojama atidaryti UAB Palink IKI parduotuvė.
Darbo objektas: UAB Palink „Iki“ parduotuvės vieta, Mokslininkų g. 2, naujame „Bajorų kalvų“ mikrorajone. Atidaroma nauja apie 400 m2 IKI parduotuvė. Numatoma tikslinė rinka apie 1200 šeimos ūkių.
Parduotuvių tinklo „Iki“ veikla – maisto prekių parduotuvių kūrimas, kuriose vartotojai gali patenkinti savo kasdieninius poreikius ir susitvarkyti kitus reikalus. IKI viena iš dešimties didžiausių įmonių Baltijos šalyse, turinti daugiau nei 8 100 darbuotojų, 2007 m. pasiekusi 2,2 mlrd. litų apyvartą, 2008 m. planuojanti 2,8 mlrd. litų apyvartą ir valdo tris prekybos tinklus: IKI, IKIUKAS ir CENTO.
IKI parduotuvės mėgsta inovacijas: šiose parduotuvėse, pirmiausia, atsirado naujausia greito aptarnavimo kasų sistema, buvo sukurta išskirtinių prekių linija „IKI gurmanai“, IKI parduotuvės pirmosios Lietuvoje pradėjo tikrąją vardinę lojalumo programą, pasiūlydamos klientams korteles „IKI premija“, pirmosios Lietuvoje ir Baltijos šalyse įsteigė savitarnos kasas.
Darbo problema. Darbe bus tiriama ar verta šiame naujame mikrorajone apskritai atidaryti maisto prekių parduotuvę ir ar tai bus pelninga. Ypatingai šiuo sunkiu Lietuvai laikmečiu, atidarant naujas parduotuves svarbu atidžiai išnagrinėti rinką, nustatyti tikslinius pirkėjus ir priimti tam tikrus teisingus strateginius sprendimus. Vietos parinkimas, numatomos vietos analizė, pirmas žingsnis padėsiantis įvertinti ateities pasekmes: pelną arba nuostolį.
Tyrimo metodas. Tyrimas buvo atliekamas duomenų rinkimo, apklausos metodu, kurio metu naujojo mikrorajono gyventojams, buvo išdalintos anketos. Anketų duomenys buvo vėliau sugrupuoti ir suvesti į lentelę, grafikus, diagramas.
Tikslinę rinką sudaro apie 1200 šeimos ūkių. Apklausta buvo 155 šeimos ūkiai. Kad paklaida neviršytų +/- 5 % reikėjo paklausti minimaliai 253 šeimos ūkius, tačiau dėl laiko stokos buvo apklausta 12,91 % šeimos ūkių, tai reiškia,...
Šį darbą sudaro 1861 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!