Namų darbai

Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis"

9.8   (3 atsiliepimai)
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 1 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 2 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 3 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 4 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 5 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 6 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 7 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 8 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 9 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 10 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 11 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 12 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 13 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 14 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 15 puslapis
Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis" 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visais laikais jaunimui buvo ir bus aktualiausias pramogų pasaulis, jo teikiamos paslaugos ir įvairovė.
Temos aktualumas. Visos įmonės naudoja marketingo komunikacijos kompleksą, tik vienos daugiau dėmesio skiria vienam komplekso elementui, kitos – kitam.
Tyrimo objektas. Marketingo komunikacijos kompleksas.
Tyrimo tikslas: Pramogų centro „Neopolis“ marketingo komunikacijos komplekso tyrimas.
1. išsiaiškinti įmonėje naudojamomas reklamos rūšimis ir jos efektyvumą.
2. sužinoti kokią įmonei įtaką turi ryšiai su visuomene.
3. išsiaiškinti kaip įmonės klientai reaguoja į naudojamą asmeninį pardavimą ir pardavimų skatinimą.
Asmeninis pardavimas - tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su potencialiu pirkėju, siekiant jam parduoti paslaugą.
Komunikacija - tai į vartotoją orientuoti informacijos ir įtikinimo veiksmai, kurie daro įtaką paslaugų vartotojų sprendimams: prieš apsispręsdamas naudotis vienos ar kitos paslaugų įmonės teikiamo­mis paslaugomis, potencialus vartotojas turi būti įgijęs pakankamai žinių ir informacijos, kuri galėtų padėti jam pasirinkti teisingą sprendimą.
Pardavimų skatinimas – tai visuma į paslaugų vartotojus nukreiptų veiksmų, kuriais, sudarius palankesnes paslaugų įsigyjimo sąlygas, siekiama didinti paslaugų pardavimą.
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaigas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
Ryšiai su visuomene – tai veikla, kuria siekiama visuomenėje bei tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo bei supratimo atmosferą.
I. TEORINĖ DALIS
1. 1. Marketingo komplekso komunikacijos ypatumai
Komunikacija - tai į vartotoją orientuoti informacijos ir įtikinimo veiksmai, kurie daro įtaką paslaugų vartotojų sprendimams: prieš apsispręsdamas naudotis vienos ar kitos paslaugų įmonės teikiamo­mis paslaugomis, potencialus vartotojas turi būti įgijęs pakankamai žinių ir informacijos, kuri galėtų padėti jam pasirinkti teisingą sprendimą.
Šiuolaikinei paslaugų įmonei, norinčiai sėkmingai veikti rinkoje, yra būtinas nuolatinis marketingo komunikacijos procesas.
Paslaugų marketingas, turi spręsti komunikacinius, tai yra bendravimo su potencialiais vartotojais ir kitais rinkos dalyviais klausimus – perduoti jiems informaciją apie įmonę, siūlomas paslaugas, jų kainas, pardavimo vietas ir panašiai. Šiems uždaviniams spręsti naudojama speciali prekybos marketingo priemonė – komunikacinė politika.
Komunikacinė politika – tai visi sprendimai ir veiksmai, su kuriais, atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4610 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (4610 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 16 psl., (4610 ž.)
  • Word failas 192 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt