Visų įmonių vadovai, darbuotojai kasdien susiduria su būtinybe priimti vieną ar kitą sprendimą, o sprendimų priėmimo procesas, kaip žinome, labai glaudžiai siejasi su informacijos rinkimu, kaupimu ir analize. Informaciją galima rinkti įvairiais būdais, o vienas iš jų – atlikti marketingo tyrimą.
Marketingo tyrimai yra palyginti naujas reiškinys Lietuvos rinkoje, tačiau ateityje jų reikšmė neabejotinai išaugs (kas nuolat vyksta ir dabar). Todėl labai džiaugiamės, kad turėjome galimybę ne tik išklausyti teorinį kursą, bet ir pritaikyti žinias praktikoje. Įgyta patirtis mums buvo labai reikšminga ir, manome, prireikus tikrai padės ateityje.
Mūsų 2 žmonių komanda atliko Panevėžio miesto pramogų centrų teikiamų paslaugų tyrimą. Nustatėme, kiek ir kokie žmonės (amžius, visuomeninė padėtis ir t.t.) lankosi ir nesilanko klubuose, kodėl, koks klubas yra populiariausias ir kas lemia populiarumą tarp žmonių, dalyvavusių tyrime.
Tyrėme, mūsų manymu, 4 žinomiausius Panevėžio miesto pramogų centrus: „Egivela“, „Romantic“, „Krezo“ ir „Placas“.
Darbo objektas: pramogų centrų teikiamų paslaugų rinka Panevėžio mieste.
Darbo tikslas: ištirti Panevėžio miesto 4 klubų populiarumą ir jį įtakojančius veiksnius tarp lankytojų ir potencialių vartotojų.
1. Išanalizuoti klubų teikiamas paslaugas.
2. Nustatyti paslaugą sudarančių elementų įtaką klubo populiarumui.
3. Nustatyti populiariausią klubą.
Hipotezės:
1. Populiariausias klubas – “Egivela”.
2. Pagrindiniai veiksniai, lemiantys klubo pasirinkimą – tai muzika, susirenkantys žmonės ir kainos.
3. Žmonės nesilanko klubuose dėl to, kad:
• trūksta pinigų,
• Panevėžyje nėra jų poreikius atitinkančio naktinio klubo,
• tai jiems nepriimtina laisvalaikio praleidimo forma.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, tiesioginė anketinė apklausa.
1. Tyrimo metodika
Marketingo tyrimai gali būti atliekami remiantis pirminiais ir (ar) antriniais duomenimis.
Pirminiai duomenys – tokie, kurie renkami konkrečiai marketingo problemai spręsti. Pirminiai duomenys renkami ir komplektuojami tada, kai išryškėja problema ir tampa aišku, kad jei spręsti nepakaks antrinių duomenų. Pirminiai duomenys pradedami rinkti ir kaupti paaiškėjus, kad problemai spręsti reikia išsamaus tyrimo. Pirminių duomenų privalumas yra tas, kad jie susieti su tiriamos problemos turiniu ir specifika. Svarbiausias pirminių duomenų netobulumas yra tas, kad jiems surinkti tenka eikvoti palyginti daug laiko,...
Šį darbą sudaro 5643 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!