Tyrimai

Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa"

9.4   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 10 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 11 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 12 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 13 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 14 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 15 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 16 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 17 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 18 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 19 puslapis
Marketingo tyrimas: prekybos centrų įvaizdžio vertinimas "Norfa" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Organizacijos įvaizdis – tai bendras ir vientisas įvairių visuomenės grupių suvokimas, supratimas apie organizaciją ir jos veiklą. Tai žmonių nuomonių, požiūrių bei vaizdinių apie įmonę visuma.
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis, vis daugiau dėmesio yra skiriama stipraus ir stabilaus organizacijų įvaizdžio formavimuisi. Organizacijų įvaizdis turi lemiamos įtakos toms organizacijoms, kurios siekia ilgalaikės ekonominės sėkmės bei stabilumo. Nuolatinis įvaizdžio formavimas suteikia rinkoje tam tikrą jėgą, kuri didina bei užtikrina organizacijų patikimumą ir pranašumą konkurencinės kovos metu. Patikimas organizacijos įvaizdis garantuoja visuomenei ir pavieniams vartotojams siūlomų paslaugų kokybę bei saugo įmonę nuo konkurencijos.
Šiame darbe atliekamas „Norfos“ prekybos centrų įvaizdžio vertinimo tyrimas, aptariamas miesto gyventojų vertinimas ne tik apie senąjį, bet ir apie kuriamą naująjį „Norfos“ įvaizdį, pateikiamos išvados.
Problema – nepakankamai geras „Norfos“ prekybos centrų įvaizdis.
Darbo objektas – „Norfos“ prekybos centrų įvaizdis.
Darbo tikslas – išsiaiškinti vartotojų požiūrį į „Norfos“ prekybos centrų įvaizdžio vertinimą.
3. Nustatyti tyrimo tikslus;
4. Pagrįsti tyrimo reikalingumą;
5. Nustatyti tyrimo pobūdį;
6. Parinkti tyrimo metodus;
7. Atlikti imčių atranką;
8. Rinkti duomenis reikalingus tyrimui;
9. Apdoroti ir analizuoti duomenis;
10. Parašyti ir pateikti ataskaitą;
11. Aptarti tyrimo įgyvendinimą.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, dokumentų analizė, anketinė apklausa.
H0: prastas „Norfos“ prekybos centrų įvaizdis.
H1: prastą „Norfos“ prekybos centrų įvaizdį lemia aptarnaujantis personalas, jų bendravimo kultūra, parduotuviių interjeras.
1. PROBLEMOS IŠSIAIŠKINIMAS
Marketingo problemos išsiaiškinimas turi lemiamą reikšmę visam tyrimui. Akivaizdu, jei neteisingai bus suvokta problema, visas tyrimas vyks klaidinga linkme, bus mėginama išsiaiškinti ne pačius svarbiausius klausimus. Kitaip sakant, jei bus padaryta klaida aiškinantis problemą, tai visos tyrimo pastangos pasuks neteisinga kryptimi, o jų rezultatai bus mažai naudingi (Pranulis, 1998).
Marketingo tyrimų literatūroje pabrėžiama, kad joks kitas marketingo tyrimų etapas nereikalauja tiek įžvalgumo ir kūrybiškumo, kaip tikslus ir teisingas problemos turinio suformulavimas. Jei tyrimo problema bus suprasta ir apibrėžta teisingai, tai ir visas tyrimas vyks teisinga linkme.
Problemos išsiaiškinimo stadijoje reikia aptarti ir pamėginti atsakyti į tris klausimus. Kodėl yra reikalinga informacija? Ar reikalinga informacija jau egzistuoja? Ar į...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3445 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas .. 3
  • 1. Problemos išsiaiškinimas .. 4
  • 2. Žvalgybinis tyrimas .. 5
  • 3. Tyrimo tikslų apibrėžimas 6
  • 4. Tyrimo reikalingumo pagrindimas . 7
  • 5. Tyrimo pobūdžio nustatymas . 8
  • 6. Tyrimo metodo parinkimas . 9
  • 7. Imčių atrinkimas 10
  • 8. Duomenų rinkimas 11
  • 9. Duomenų apdorojimas ir analizavimas 12
  • 10. Ataskaitos rašymas ir pateikimas . 18
  • 11. Įgyvendinimas 19
  • Išvados 20
  • Literatūra . 21
  • Priedai . 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (3445 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 24 psl., (3445 ž.)
  • Word failas 180 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt