Organizacijos įvaizdis – tai bendras ir vientisas įvairių visuomenės grupių suvokimas, supratimas apie organizaciją ir jos veiklą. Tai žmonių nuomonių, požiūrių bei vaizdinių apie įmonę visuma.
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis, vis daugiau dėmesio yra skiriama stipraus ir stabilaus organizacijų įvaizdžio formavimuisi. Organizacijų įvaizdis turi lemiamos įtakos toms organizacijoms, kurios siekia ilgalaikės ekonominės sėkmės bei stabilumo. Nuolatinis įvaizdžio formavimas suteikia rinkoje tam tikrą jėgą, kuri didina bei užtikrina organizacijų patikimumą ir pranašumą konkurencinės kovos metu. Patikimas organizacijos įvaizdis garantuoja visuomenei ir pavieniams vartotojams siūlomų paslaugų kokybę bei saugo įmonę nuo konkurencijos.
Šiame darbe atliekamas „Norfos“ prekybos centrų įvaizdžio vertinimo tyrimas, aptariamas miesto gyventojų vertinimas ne tik apie senąjį, bet ir apie kuriamą naująjį „Norfos“ įvaizdį, pateikiamos išvados.
Problema – nepakankamai geras „Norfos“ prekybos centrų įvaizdis.
Darbo objektas – „Norfos“ prekybos centrų įvaizdis.
Darbo tikslas – išsiaiškinti vartotojų požiūrį į „Norfos“ prekybos centrų įvaizdžio vertinimą.
3. Nustatyti tyrimo tikslus;
4. Pagrįsti tyrimo reikalingumą;
5. Nustatyti tyrimo pobūdį;
6. Parinkti tyrimo metodus;
7. Atlikti imčių atranką;
8. Rinkti duomenis reikalingus tyrimui;
9. Apdoroti ir analizuoti duomenis;
10. Parašyti ir pateikti ataskaitą;
11. Aptarti tyrimo įgyvendinimą.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, dokumentų analizė, anketinė apklausa.
H0: prastas „Norfos“ prekybos centrų įvaizdis.
H1: prastą „Norfos“ prekybos centrų įvaizdį lemia aptarnaujantis personalas, jų bendravimo kultūra, parduotuviių interjeras.
1. PROBLEMOS IŠSIAIŠKINIMAS
Marketingo problemos išsiaiškinimas turi lemiamą reikšmę visam tyrimui. Akivaizdu, jei neteisingai bus suvokta problema, visas tyrimas vyks klaidinga linkme, bus mėginama išsiaiškinti ne pačius svarbiausius klausimus. Kitaip sakant, jei bus padaryta klaida aiškinantis problemą, tai visos tyrimo pastangos pasuks neteisinga kryptimi, o jų rezultatai bus mažai naudingi (Pranulis, 1998).
Marketingo tyrimų literatūroje pabrėžiama, kad joks kitas marketingo tyrimų etapas nereikalauja tiek įžvalgumo ir kūrybiškumo, kaip tikslus ir teisingas problemos turinio suformulavimas. Jei tyrimo problema bus suprasta ir apibrėžta teisingai, tai ir visas tyrimas vyks teisinga linkme.
Problemos išsiaiškinimo stadijoje reikia aptarti ir pamėginti atsakyti į tris klausimus. Kodėl yra reikalinga informacija? Ar reikalinga informacija jau egzistuoja? Ar į...
Šį darbą sudaro 3445 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!