Įvadas
Darbo aktualumas: projektas aktualus tuo, kad praktinės nei teorinės žinios visuomenėje yra labiau vertinamos: projektai ugdo moksliškumą, savarankiškumą. Projektas padės mums suprasti ir iųmokti marketingą ne tik teoriškai, bet ir praktiškai, taip pat šis projektas skatina susidomėjimą marketingu.
Darbo tikslas: ištirti coca-cola gėrimo rinką pagal visus keturis marketingo komplekso elementus(kaina, prekę, paskirstymas, rėmimas). Daebo uždasviniai: išsegmentuoti coca-colos gėrimo rinką pagal šiuos kriterijus: pagal amžių, lytį, prekybos vietą ir t.t.
Darbo metodika: literatūros analizė, anketavimsa, duomenų analizė.
Coca-colos gėrimo atsiradimo istorija
Coca-cola gėrimas išrastas Kolumbus miestelyje, Džordžijos valstijoje. Jį išrado John S.Pemberton. Pradžioje tai buvo kokavynas(vynas su kokainu), pavadintas „Pembertono prancūziškas vynas Coca“. Jį įkvėpė Europietiško kokavyno „Angelo Marianio kokavynas Vin Mariani“ sėkmė.
1885 metais, po to kai Coca-cola persikėlė į Atlantą ir Atlantos bei Fultono apygardos uždraudė alkoholį Pebertonas į tai atsakė sukurdamas Coca-cola – gazuota, nealkoholinę „Pembertono prancūziško vyno Coca“ versiją. Gėrimas buvo pavadintas Coca-cola, nes pradžioje stimuliantas naudojamas gėrime buvo kokos lapai iš Pietų Amerikos. Žodis cola prisidėjo, nes gėrimas buvo gardinamas kola riešutais, gėrimo kofeino šaltiniu. Coca-colos gėrime iš tikrųjų buvo kokaino, todėl jis buvo per brangus naudoti masinei prekybai.
Šiandien į Coca-cola gėrimą vis dar dedama kola riešutų ir kokos lapų. Tiesa, šiai dienai naudojami kokos lapai išvalomi nuo kokaino, tačiau kokaino negalima išvalyti molekuliniame lygyje, todėl gėrime yra stimulianto pėdsakų. Jungtinėse valstijose yra tik vienas kokos augalas Niu Džersyje, kurį leidžia auginti Jungtinių Valstijų valdžia. Jis naudojama Coca-colos sirupo gamybai.
Coca-cola gėrimo rinkos segmentavimas
Vartotojų amžius
Rinkos segementavimas – tai toks rinkos procesas, kai rinka skirstoma į atskiras prekių grupes, kurioms reikia skirtingų prekių, skirtingų prekiu pateikimo ir rėmimo veiksnių.
Tyrimo imtis: nuo 12 metų iki 20 metų amžiaus.
Vartojimo dažnumas
Pagal mūsų atliktą apklausą coca-cola gėrimą daugiau vartoja vyriškos lyties atstovai, tačiau ir moteriškoji lytis daug neatsilieka. Jei sudėtume procentus tų žmonių, kurie vartoja coca-cola gėrimą, tai suma šių skaičių sudarytu mažiau nei pusę negeriančiųjų šio...
Šį darbą sudaro 1162 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!