Žvalgydamiesi ekonomikos pasaulyje vis dažniau išgirstame apie augančius klientų poreikius, didėjančius reikalavimus prekėms. Sparčiai vystantis ne tik ekonomikai, bet ir kitoms makroaplinkos sritims, tampa daug sudėtingiau valdyti šių aplinkų procesus.
Kaip išeitis lengvinanti situaciją – populiarėjantys prekių ženklai. Šiandien prekinis ženklas yra pripažįstamas vertingiausiu įmonės turtu. Ši vertė atsiranda iš unikalaus prekinių ženklų ir vartotojų ryšio, kuris leidžia įmonei gauti santykiškai didesnes pajamas nei iš atitinkamų produktų, neturinčių identifikuojamojo vardo ir vertybėmis pagrįsto emocinio ryšio su klientais. Toks požiūris būdingas ne tik tarptautinėms įmonėms, bet ir vis daugeliui Lietuvos firmų.
Prekiniai ženklai populiarėja, daugėja nuomonių ir teorijų aprašančių koks jis turi būti, kad būtų svarbus klientui ir tuo pačiu įmonei. Aktualus ir keliantis daug diskusijų klausimas dėl vietinis ir globalus prekinis ženklas: vietiniai – skirti vietiniai rinkai, globalūs – skirti globaliai rinkai. Vietiniai ir globalūs prekių ženklai anot specialistų, yra skirtingi. Jų skirtumas gali lemti konkretaus ženklo populiarumą.
Atsakymų, patarimų ar pavyzdžių galima rasti pakankamai daug. Šiame darbe teoriškai aptarsime prekinį ženklą ir jo savybes vietinėje bei globalioje rinkoje. Tiek teorija, tiek praktika šiuo atveju neprasilenkia, skirtumas tik tas, kad nebus analizuojamas konkretus prekinis ženklas.
Šiomis dienomis vis dažniau išgirstame apie didėjančią prekių pasiūlą. Daug kalbama apie tai, kaip įtikti klientui ir kaip sėkmingiau parduoti prekę. Jau neužtenka tiesiog pagaminti. Vienas iš gaminio sėkmės garantų yra prekės ženklas.
Skirtingose literatūrose galime rasti skirtingų prekinio ženklo apibrėžimų, tačiau esmė lieka ta pati. Klasikas P. Kotler teigia, kad prekės ženklas yra pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų derinys, naudojami atpažinti vieno pardavėjo arba jų grupės siūlomoms prekėms arba paslaugoms, atskirti joms nuo konkurentų prekių bei paslaugų. Populiarūs prekių ženklai turi vartotojų privilegiją – tai reiškia jog vartotojai šiems ženklams yra labai ištikimi. Kitaip tariant gana daug klientų renkasi šiuos prekių ženklus ir atsisako pakaitalų netgi tada, kai jie siūlomi mažesnėmis kainomis. Šiuo atveju sąmoningai pasilieka prie...
Šį darbą sudaro 3253 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!