Namų darbai

Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime"

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 1 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 2 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 3 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 4 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 5 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 6 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 7 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 8 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 9 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 10 puslapis
Marketingo kanalai: įmonė "Gardentime" 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Švedijos kapitalo gamybinė – realizaciinė įmonė dislokuota Lietuvoje ir Švedijoje, „Gardentime“ užsiima didmenine, mažmenine vienmečių, daugiamečių gėlių, medžių, krūmų, įvairios paskirties durpių, įvairių vazonų bei su augalais susijusių prekių prekyba. Taip pat įmonė užsiima kai kurių rūšių vienmečių, daugiamečių augalų, kai kurių vaismedžių, gyvatvorių bei krūmų auginimu – gamyba. Tai yra pagrindinė įmonės veiklos kryptis. Tik šia įmonės veikla remiamasi papunkčiui bus rašomas šis marketingo kanalų namų darbas.
Įmonės strategija suformuota savininko ir pagrindinio vadybininko yra tokia: būtina gamyba, tam tikrų pelningiausių ir lengviausiai išauginamų vienmečių ir daugiamečių augalų gamyba Švedijoje esančiame įmonės centre, įmonės gamybos bazėje, esančioje Lietuvoje gaminamos gyvatvorės, vienmetės, daugiametės gėlės, vaismedžiai, krūmai. Dalis augalų perkama iš Olandijos, Lenkijos, Vokietijos gamintojų. Lietuvoje dislokuotos gamybos bazė užtikrina konkurencingą kainų lygį,.šioje gamybos srityje sudėtingoje Švedijos augalų rinkoje.
Įmonės gaminiai realizuojami per dvejus prekybos centrų tinklus – prekybos atstovus – partnerius „Karlsson“ ir „OandB“, taip pat įmonės centre esančioje parduotuvėje.
atstovas
Vartotojas
1 pav. Marketingo kanalo struktūra
Toks marketingo kanalas sąlygoja daug didesnį įmonės konkurencingumą, pelningumą, o taip pat efektyvų grynųjų pinigų srautą, kadangi gamintojas praktiškai patiekia savo prekę tiesiogiai vartotojui.
2.2 ĮMONĖS NAUDOJAMOS PASKIRSTYMO STRATEGIJOS
Įmonės paskirstymo strategija yra išskirtinė, kadangi prekė iš gamintojo patenka į prekybos centrus be jokių tarpininkų , taigi prekėmis prekiauja tik atskiri prekybos centrų skyriai, atskiruose miestuose.
Įmonės kainodaros strategija yra optimali todėl, kad kainų lygio palaikymas įmonei yra paslankus, nes prekė keliauja iš gamintojo tiesiai vartotojams į rankas.
Asortimento formavimo strategija „Gardentime“ pasirinkta tokia, jog būtų įmanoma parduoti kuo didesnį kiekį, bet už įmonei pelningą kainą ir konkurencingą rinkai. Tai sąlygoja greitesnį grynųjų pinigų sugrįžimą. Asortimento finansavimo startegija būtų „balastinių“ prekių pardavimai t..y. , gaminamos produkcijos už gerą vartotojui kainą akcijiniai pardavimai.
Vartotojų pritraukimo strategijas įmonės vyr vadybininkas pateikia prekybos atstovų marketingo skyriams taip pat akcijos yra konkrečiai derinamos su darbuotoju atsakingu, tame prekybos centre, už augalų skyrių.Ši startegija vadinama klientų aptarnavimas be tarpininkų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1659 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. TRUMPA ĮMONĖS “GARDENTIME” IR JOS PREKIŲ CHARAKTERISTIKA
  • 2. ĮMONĖS MARKETINGO KANALAI, JŲ STRUKTŪRA, ĮMONĖS NAUDOJAMOS PASKIRSTYMO STRATEGIJOS
  • 2.1. ĮMONĖS MARKETINGO KANALAI IR JŲ STRUKTŪRA
  • 2.2. ĮMONĖS NAUDOJAMOS PASKIRSTYMO STRATEGIJOS
  • 3. ĮMONĖS MARKETINGO KANALŲ DALYVIAI IR JŲ FUNKCIJOS
  • 4. ĮMONĖS MARKETINGO KANALŲ TIKSLAI
  • 5. VEIKSNIAI , DARANTYS ĮTAKĄ ĮMONĖS MARKETINGO KANALAMS
  • 5.1. RINKOS VEIKSNIAI
  • 5.2. PREKĖS VEIKSNIAI
  • 5.3. ĮMONĖS VEIKSNIAI
  • 5.4. TARPININKŲ VEIKSNIAI
  • 5.5. KONKURENCIJOS VEIKSNIAI
  • 6. BŪSIMIEJI ĮMONĖS MARKETINGO KANALŲ TIKSLAI IR UŽDUOTYS
  • 7. BŪSIMOJI PASKIRSTYMO STRATEGIJA
  • 8. BŪSIMOSIOS ALTERNATYVIOS MARKETINGO KANALŲ STRUKTŪROS
  • 9. ALTERNATYVIŲ MARKETINGO KANALŲ ĮVERTINIMAS PAGAL DU OPTIMALIUS MARKETINGO KANALO NUSTATYMO METODUS
  • 10. BŪSIMASIS OPTIMALUS MARKETINGO KANALAS
  • 11. TARPININKŲ ĮVERTINIMO KRITERIJŲ NUSTATYMAS
  • 12. IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1659 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 11 psl., (1659 ž.)
  • Word failas 127 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt