Ekonominei ir socialinei aplinkai tampant globaliai, pasauliniu mastu suvokiamas didelis prekės ženklo buvimo poreikis. Tai būtina siekiant įgauti konkurencinį pranašumą, kurti, plėsti bei išlaikyti savo rinką. Produktams panašėjant, prekės ženklai padeda sukurti prekės įvaizdį, ją identifikuoja, kas pritraukia ir išlaiko klientus. Įvairūs tyrimai rodo, kad stiprūs (žinomi ir gerai vertinami) prekės ženklai tampa vienu svarbiausiu nematerialiu įmonės turtu. Tinkamai valdomi jie padeda padidinti užimamą rinkos dalį, o taip pat siūlyti prekes ir paslaugas aukštesnėmis kainomis nei konkurentai.
Pagrindinis mūsų tikslas yra išsiaiškinti, kaip yra kuriamas stiprus prekės ženklas, ar iš tiesų jis veikia vartotoją tiek racionaliame, tiek emociniame lygmenyje ir ką daryti, kad jis taptų žinomas, perkamas ir teisiškai apsaugotas. Apie tai mąsto ir šimtai rinkodaros bei reklamos specialistų. Mąstyti iš tiesų yra apie ką, nes investicijos į prekės ženklą yra labai didelės.
Tyrimo objektas yra įmonė „Vandens gidas“ ir jos prekės ženklas. Pirmiausia nusakoma, kas tai yra prekės ženklas, pateikiami būdingi apibrėžimai, išdėstoma, kaip prekės ženklas yra kuriamas teoriniame lygmenyje, kokie yra pagrindiniai šio proceso kriterijai. Atkreiptinas dėmesys yra į Lietuvos prekių ir paslaugų ženklų įstatymą, pagal kurį reglamentuojamas jų registravimas, teisinė apsauga ir naudojimas. Vėliau pateikiama įmonės marketingo aplinkos analizė pagal įvairius aspektus, į kuriuos atsižvelgus yra kuriamas prekės ženklas. Išsami prekės ženklo kūrimo proceso eiga ir metodai pateikiami paskutiniame skyriuje. Tyrimo rezultatai pateikiami naudojant įvairias vizualines priemones: paveikslėlius, lenteles.
Darbas apima 23 puslapius, darbe yra 1 lentelė, 7 paveiksliukai ir naudotasi 16 literatūrinių šaltinių.
Anglų k. žodis „brand“, kai turima omenyje daiktavardį, gali nurodyti kompanijos vardą, prekės vardą, arba unikalią identifikavimo priemonę kaip logotipą ar firmos ženklą. Jis taip pat suprantamas kaip „prekės ženklas“.
Tais laikais, kai didelėse fermose arba rančose dar nebuvo naudojamos užtvaros, kurios padėtų atskirti žmonėms savo galvijus, jų savininkai įdegindavo žymes arba kitaip ženklindavo jiems priklausančias bandas, kad vėliau galėtų jas atpažinti.
Prekės ženklo kūrimo sąvokos ir idėjos vystymąsi...
Šį darbą sudaro 5720 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!