Referatai

Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas

9.2   (2 atsiliepimai)
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 1 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 2 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 3 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 4 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 5 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 6 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 7 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 8 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 9 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 10 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 11 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 12 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 13 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 14 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 15 puslapis
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

rezultatus. Visa kita veikla – išlaidos. Šios dvi pagrindinės funkcijos valdo pagrindinį įmonės siekį
– gauti piniginį pelną už kokybiškas prekes ir paslaugas. Intelektinė nuosavybė atlieka savo
vaidmenį abejose iš šių funkcijų, ypač svarbūs marketingo procese yra prekių ženklai.
Kiekviena prekė rinkoje susiduria su konkuruojančiomis prekėmis, kurios dažnai būna
beveik tapačios, panašios arba geri pakaitalai. Pirkėjų lūkesčių atitikimas ar viršijimas yra sunkus
uždavinys, ypač kai skoniai ir vertybių supratimas, kuris taikomas tos pačios paskirties prekėms,
nuolat kinta. Tik įmonės, kurios sugeba įvykdyti šiuos reikalavimus, gali tikėtis išsaugoti ir
padidinti sau ištikimų potencialių pirkėjų ar paslaugų gavėjų skaičių.
Kiekviena įmonė, siekdama išsikovoti pasitikėjimą ir palankumą savo prekėms, priversta kurti ir išsaugoti jų skiriamuosius požymius, įvaizdį ar reputaciją. Tik tuomet ją ar jos prekes galima atskirti tarp kitų konkurentų. Taigi, tuo pat metu būtina pateikti mechanizmą, kaip susieti prekių tiekėją su vertingais gamybiniais aktyviais – pasitikėjimu ir reputacija. Įmonės dažniausiai to siekia pasinaudodamos turinčiu skiriamąją galią firmos vardu ir vienu ar keliais prekių ženklais.
Firmų vardai ir prekių ženklai atlieka svarbiausią vaidmenį marketingo strategijoje atskiriant gamintojo ar tiekėjo prekes nuo konkurentų ir formuojant ilgalaikius teigiamus (ir dažnai emocinius) tarpusavio santykius su vartotojais, atkakliai ugdant teigiamą įvaizdį ar reputaciją.
Kiekviena įmonė privalo siekti, kad pirkėjai, sužinoję apie prekių ženklą, greitai praeitų prekių ženklo pripažinimo etapą ir pradėtų teikti jam pirmenybę. Aukščiausias taškas būtų tuomet, kai pirkėjai atsisakytų alternatyvos ir sutiktų mokėti už prekės ženklu pažymėtą prekę didesnę kainą, negu už kitas tos pačios paskirties prekes.
Įmonė gali įgyti pranašumą konkurencijoje tik tada, kai vartotojas atpažins įmonės prekes, jas išskirdamas iš konkuruojančių prekių.
Prekės identifikavimas – tai marketingo priemonėmis atliekamas jos išskyrimas iš konkuruojančių prekių.
Labai svarbu, kad tikslinė auditorija tiksliai „identifikuotų“ reklamą. Brandingas yra būtinas universaliam komunikacijos tikslui pasiekti – kad prekybinis taptų žinomas.
Dažnai būna, kad pažiūrėjus reklamą, vartotojams nepavyksta įsiminti reklamuojamosios prekės pavadinimo. Netinkamai identifikuota reklama – tai labai rimta problema. Jei vartotojai neatkreipė dėmesio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3704 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • 1. Populiariausi brandai..5
  • 2. Prekių asortimento žymėjimas..7
  • 3. Brando kūrimas.8
  • 4. Brandingo įtaka vartotojams.10
  • 5. Brandingo sėkmės elementai pagal David Jobber.11
  • 6. Brandingo asmenybės formavimas12
  • 7. Vietinis ir tarptautinis brandingas..13
  • Išvados15
  • Literatūra.16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (3704 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 16 psl., (3704 ž.)
  • Word failas 142 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt