Šiame darbe nagrinėjama įmonė – tai UAB “Koslita”, privati įmonė, kuri gamina ir realizuoja skirtas plaukų priežiūrai bei buitinės chemijos prekes, todėl įvaizdžio formavimas jos veikloje turi didelės įtakos gamybos kokybės ir realizacijos procesams. Tyrimo tikslas – išnagrinėti įmonės įvaizdžio kūrimo procesus firmoje.
Išnagrinėjus įmonės veiklą, paaiškėjo, kad įmonės įvaizdžio kūrimo modelyje strateginis valdymas nėra įtraukiamas į organizacijos individualumą, jis išskiriamas kaip atskira sritis, veikianti tiek organizacijos individualumą, tiek identitetą. Organizacijos „Koslita“ reputacija yra galutinis taškas, ji susiformuoja organizacijos įvaizdžio pagrindu. Ją veikia grįžtamasis ryšys - iš organizacijos įvaizdžio ir reputacijos į strateginį valdymą.
UAB „Koslita“ įvaizdis yra kuriamas kiekvieno jos atskiro nario pagalba, t.y. kiekvienas įmonės darbuotojas yra atsakingas už bendrąjį firmos įvaizdį. Įvaizdžio kūrimas vykdomas šių priemonių pagalba: firmos vardas; reklama; pardavimų skatinimas; populiarinimas; prezentacijos.
Taigi tiek vidinis, tiek išorinis įmonės „Koslita“ įvaizdžiai yra nukreipti vienu tikslu – pasiekti nepriekaištingą įmonės reputaciją. Daugeliu atveju tai įmonei pasiekti pavyksta, todėl bendrasis jos įvaizdis yra geras ir vertas vartotojų bei įmonės darbuotojų pasitikėjimo.
Kad įvaizdis būtų dar geresnis, įmonei „Koslita“ svarbu pasitelkti kuo įvairesnių įvaizdžio kūrimo įrankių ir naudotis kompetetingų konsultantų paslaugomis.
Firma, veikianti rinkos ekonomikos sąlygomis, privalo išsiskirti ir tapti vartotojui žinoma. Yra daug būdų, kaip tai padaryti. Reklama, firmos vardas, vartotojų pažinimas, firmos ir aplinkos sąveika, prezentacijos – tai tik nedidelė dalis to, ką firma gali padaryti formuodama bei stiprindama savo įvaizdį.
Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, kai yra didelė pasirinkimo galimybė, o pagrindinė problema - ne pagaminti prekes, o jas parduoti, išryškėja įvaizdžio svarba. Įvaizdis yra dinamiškai suprantama, prasminga, daugiau ar mažiau sruktūrizuota idėjų, jausmų, suvokimų ir įsivaizdavimų, kuriuos asmuo ar asmenų grupė turi tam tikro realaus reiškinio ar daikto atžvilgiu, visuma. Gamintojai ir paslaugų teikėjai, valdžios institucijos ir nevyriausybinės organizacijos, pagaliau ir pavieniai asmenys turi susidarę tam tikrą įvaizdį.
Dažnai pasitaiko, kad įvaizdis nėra visiškai toks, kokio asmuo ar organizacija nusipelno, o juo labiau pageidauja....
Šį darbą sudaro 6710 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!