Konspektai

Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui

9.4   (3 atsiliepimai)
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 1 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 2 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 3 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 4 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 5 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 6 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 7 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 8 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 9 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 10 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 11 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 12 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 13 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 14 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 15 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 16 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 17 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 18 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 19 puslapis
Marketingo pasiruošimas atsiskaitymui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. M. SAMPRATA. MAKRO- ir MIKROMARKETINGAS M-as-tai poreikių išsiaiskinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar orga-nizacijos tikslų. M-as yra prekių,idėjų ir paslaugų sumanymo, kainų nustatymo,rėmimo ir paskirstymo,planavimo ir vykdymo procesas siekiant sukurti mainus ir patenkinti individualius bei organiza-cijų tikslus. Plataus m-o sąvoka reiškia, kad jo metodų ir priemonių įgyvendinimas apima ne tik r-os,bet ir kt.visuomenės gyvenimo ir veiklos sritis. Makromarketingas-tai rinkos ūkio tvarkymo veikla siekiant prekių ir paslaugų srautą iš gamintojų nukreipt vartotojams taip,kad geriausiai būtų tenkinama paklausa ir įgyvendinami šalies bei visuomenės tikslai. Mikromarketingas-tai organizacijos tikslų įgyvendinimo veikla numatant vartotojų ar klientų reikšmes ir nukreipiant jas tenkinančių prekių bei paslaugų srautą iš gamintojų vartotojams ar klientams. M-ą sudarantys elementai: 1)m-o vykdytojai;2)m-o objektai;3)rinkos. M-as remiasi nuostata,kad verslo įkūrimas ir veikla turėtų prasidėti nuo poreikių išsiaiškinimo ir tik juos tenkinant būtų siekiama verslo tikslų. M-as reikalauja orientuotis į vartoto-ją,tikslą ir vadovautis sistem požiūriu Orientacija į vartotoją-tai nuostata, kad verslo veikla t.b.grindž vartotojų norų ir poreikių išsiaiškinimu,poto pereinant prie šių norų ir poreikių tenkinimui reikalingų prekių bei paslaugų gamybos ar importo, taip pat pateikimo į rinką organizavimo ir vykdymo siekiant kuo geriau patenkinti vartotojų reikmes. Tikslo orientacija numato,kad pas-tangos turėtų būti nukreiptos į klientą ar vartotoją,o tenkinant jo reikmes būtų siekiama verslo įmonės tiklų, dažniausiai pelno,įėjimo į rinką, rinkos dalies įgijimo ir pan. Sisteminis požiūris reiškia visumos organizavimą į sistemą,arba skirtingų vienetų grupės organizavimą į nuo-sekliai integruotą visumą.Svarbiau-sias sisteminio požiūrio reikalavimas-suprasti ir pripažinti,kad visuma susideda iš elementų,tačiau jos negalima pažinti nagrinėjant tik ją sudarančius elementus. Sisteminiu požiūriu vertinant reiškinį išskiriami elementai: Pradinė būklė-reiškinio esamos būk-lės įvertinimas. Procesas-esamos būklės keitimas į pageidautiną. Pakeista būklė-proceso rezultatas. Etalonas-pageidaujamas rezultatas. Grįžtamasis ryšys-proceso rezultato palyginimas su etalonu ir prad būkle. Įvertinamas proceso veiksmingumas. 2.REIKMĖ IR POREIKIS. PO-IŲ DIFERENC. PAKLAUSA IR JOS RŪŠYS Svajonė-yra žmogaus fantazijos ku-riami vaizdiniai,aplenkiantys tikrovės galimybes.Svajonės tampa m-o ir verslo objektu jas perkeliant į realius, rinkoje parduodam objektus(filmas). Noras-tai abstraktus jausmas,kad kažko trūksta.Norai g.b.fiziologiniai, saugumo,socialiniai,reikšmingumo,įtakingumo,pripažinimo,suartėjimo,žinių,saviraiškos,įprasminimo. Norų atžvilgiu žmogus t. Alternatyvą: 1-ieškoti būdų,priemonių ir objektų jiems patenkinti;2-užslopinti norą. Poreikis- tai konkrečią išraišką įgijęs noras(alkanas nori būtent bandelės). Poreikis g.b.: Racionalus poreikis-protingas,apgal-votas poreikis.M-e tai toks poreikis, kuris pripažįstamas tik po to,kai aps-varstoma ir nutariama,jog jo tenki-nimas padės pasiekti įmonės,orga-nizacijos,individo tikslus. Emocinis poreikis-kyla iš jausmų ir dvasinės būsenos.Jis beveik visada susijęs su stipraus jausmo paten-kinimu.Emoc. poreik. klasifik. pagal Maslow piramidę:1)Pirminiai; 2)Savisaugos; 3)Bendravimo; 4)Pripažinimo;5)Saviraiškos.Pirm. por. susiję su individo fiziolog. savybėmis. Patenkinus pirm. por.,atsiranda antriniai por. Poreikių patenkinimas g.b. kelių laipsnių: 1) kai poreikio tenkinimas neatitinka p-kio turinio; 2) iš dalies patenkintas p-kis; 3) pilnai patenkintas p-kis. Paklausa-tai perkamąja galia pagrįsti poreikiai.Paklausą nulemia turėjimas poreikio ir pinigų įsigyti tą poreikį tenkinančią prekę. M-e išskiriamos paklausos rūšys: Nepageidautina pakl-a(vaistų injekc-os,stomatolog.procedūros,laidojimo paslaugos). Nėra pakl-os(ūkininkas nenori pirkti ar nuomotis žemės,verstis žemd-ste). Paslėpta pakl-a(noras įsigyti nekenks cigarečių,svorio nedidin.maisto). Mažėjanti pakl-a(periodais). Nereguliari pakl-a(dėl elektros energ. Naudojimo,transporto srautų,pirkimo val-ų gali svyruoti sezonais,savaitėm, dienomis,valand-is). Stabili pakl-a(parduodamas organiza-ciją tenkinantis prekių kiekis). Perdėta pakl-a(atidarius naujas pard-es,pramogų centrus dažnai pkl-a viršija prekės pardavėjo galimybes). Neracionali pakl-a(jos tenkinimas nenaudingas visuomenei ir pačiam vartotojui-narkotikai,alkoh.,tabakas). 3. MAINAI IR SANDORIAI Mainai-tai savanoriškas pasikeitimas vertybėmis. Vertybė-prekės vertės kiekybinė išraiška. Mainams įvykti reikalingos sąlygos: 1-privalo b.2 ar > mainuose dalyvau-jančios šalys.Tai g.b.žmonės ar organizacijos. 2-Kiekv.šalis t.dalyvauti savanoriškai ir turėti norų,kuriuos siekia patenkinti 3-Kiekv.šalis privalo turėti vertybę, siūlomą kitai pusei,o pastaroji t.tikėti,jog iš mainų turės naudos. 4-Kiekv.šalis privalo t.visišką laisvę priimti ar atmest kitos pusės siūlymus 5-Šalys privalo t.galimybę tarpusavyj bendrauti.(jei sodininkas,kuriam reik grėblio nežinos apie parduotuvę ir pard.nežinos apie jo poreikius bei norus,mainai neįvyks). 6-Kiekv.šalis t.b.įsitikinusi,kad nori ir kad verta bendrauti su kita puse. Sandoris-susitarimas atlikti prekių mainus.G.b.:piniginiai ir barteriniai Barteris-prekių mainai nenaudojant pinigų. Prekė-tai viskas,kas gali tenkinti norus ir poreikius,būti siūloma rinkoje pirkėjų dėmesiui,pirkimui ir vartojimui ar naudojimui. Ar yra skirtumas tarp gaminio ir prekės?Gaminys nebūtinai visada yra prekė.(Kai ūkininkas savo užaugintas bulves naudoja pats,kad patenkintų savo ir maisto bei gyvulių šėrimo poreikius,jo bulvės yra tik gaminys,bet ne prekė). Gaminys-tai žmogaus fizinio ar protinio darbo rezultatas,skirtas saviems poreikiams tenkinti arba parduoti rinkoje. Prekę perkantis pirkėjas iš esmės perka pardavėjo siūlomą poreikio patenkinimą. Sandoriai ir mainai nevyksta greitai ir sklandžiai dėl tos priežasties,kad tarp prekių,paslaugų ir idėjų gamintojų bei vartotojų ar naudotojų esti atotrūkių: 1-Erdvės atotr.prekės gamybos ir jos vartojimo vieta daugeliu atveju nesutampa,t.y.geografiškai atskirti. 2-Laiko atotr.sandoriui įvykti trukdo tai,kad kai kurių prekių gamybos ir vartojimo laikas nesutampa(uogos ir vaisiai auga vasara ir rudenį,o vartojama ištisus metus). 3-Suvokimo atotr.kai gamintojas ir vartot.neturi pakankamai žinių apie tai,kaip 1-a ar kita prekė ir paslauga galėtų padėti spręsti jų problem ir dėlto nesidomi 1-as kito pasiūlymais. 4-Nuosavybės atotr.tarp gamintojo ir vartotojo yra prigimtinis nuosavybės skirtumas.Gamintojas gamina prekę, kuri jam reikalinga tiek,kiek leis jam gauti pageidautiną kitą vertybę,dažn. Pinigų forma.Vart-as turi pinigų,kurie jam teikia tik potencialią galimybę patenkinti poreikį. 5-Vertė atotr.gamintojas prekės vertę įžvelgia lygindamas kainą ir kaštus,o vartot-ui ji bus verta tiek,kiek duos naudos atsižvelgiant į individualias kainos mokėjimo galimybes. Šiuos atotrūk padeda įveikti m-as. Mainų ir sandorių požiūriu jo funkcij os,kuriomis,sprendžiamos mainų tarp gamintojų ir vart-ų problemos : 1-Sandorio f-ayra veikla,nukreipta į gaminių pirkimo ir pardavimo susitarimo tarp pardavėjo ir pirkėjo paiešką,parengimą bei įgyvendinimą. Pardavimas apima prekių reklamavi-mo,populiarinimo,asmeninio pardavi-mo veiksmus,o pirkimas-prekių pa-iešką alternatyvaus įvertinimo bei apsisprendimo pirkti veiksmus. 2-Logistikos f-a apima prekių sandėliavimą ie transportavimą. 3-Palengvinimo f-a apima veiksmus, kuriais sudaroma geresnės sąlygos įsigyti prekių(kreditavimas,rizikos prisiėmimas,informac.teikimas apie rinkas ir vartotojus,pardavimo partijų komplektavimas). 4.M-O IR GAMYBOS SANTYKIS Gamyba-tai gamtos objektų perdirbimas,siekiant suteikti jiems pageidaujamų vartojamųjų savybių. Gamyba turi 2 pagr.plėtros kryptis: 1-gaminti >tokių pačių prekių; 2-gaminti naujų,> arba kitokių vartojamųjų savybių turinčių prekių. Naudingumas-tai vertė,sukuriama žmogui ar organizacijai tenkinant jų poreikius turinio,formos,laiko,vietos, disponavimo prasme. Tik bendra gamybos ir m-o veikla gali užtikrinti 5 naudingumo rūšis: Turinio naud-assukuriamas fiziškai apčiuopiamų prekių,paslaugų ar idėjų gamyboje(gaminant akinius, stiklams suteikiama savybė tenkinti regėjimo gerinimo poreikį). Formos naud-as taip pat sukuriamas gamyboje(gaminant akinius,g.b.sutei-kiama pirkėjo skonį bei indiv.norus tenkinanti forma,konsultavimas).Pre-kė ar paslauga t.b.tokie,kad vartotjas jų norėtų ir mokėtų prašomą kainą. Disponavimo naud-as reiškia vartot-jo galimybę ir teisę t. bei vartoti pre-kę ar paslaugą.Šį naud-ą padeda įgy-vendinti įv prekybos,nuomos,paskolų ir kreditų formos bei sąlygos. Laiko n.reiškia galimybę t. ir naudoti pr-ę ar pasl-ą vartotojo pageid laiku. Vietos n.reiškia galimybę t.ir naudoti prekę ar pasl-ą vart-o pageid vietoje. 5.M-O PRINCIPAI IR SISTEMA Tikslumo principasreikalauja,kad prekė ar pasl-a būtų teikiama: 1-tiksl tam pirkėjui,kuriam jos reikia; 2-tiksl tokia pr-ė ar pasl-a,kokios nori 3-tiksl tada,kai to pirkėjas pageidauja 4- ten,kur pirk-as pr-ės ar pasl-os nori Tikslo principasreikalauja laikytis šių nuostatų: 1-m-as nėra verslo organizacijos galutinis tikslas; 2-m-as yra priemonė verslo organizacijos tikslams pasiekti; 3-m-as yra verslo vadybos problemų sprendimo specifinė sritis. Trejopos orientacijos principas sako,kad naudojantis m-u reikia laikytis: 1-orientacijos į vartotoją; 2-tikslo orientacijos; 3-sisteminės orientacijos. Adaptacijos principas numato,kad m-o kompl-as t.reaguoti į aplinkos pokyčius. M-o sistema-tai nuosekli m-o spren-dimų visuma,kuriais esama situacija keičiama į pageidautiną būseną. M-o sist-os proceso etapai:poreikių išsiaiškinimasprekės gamyba arba importaskaštų įvertinimasrinkos kainos įvertinimaskainos nustaty-maspaskirstymasrėmimaspardavimas/pirkimasvartojimasporeikių tenkinimas. 6. M-AS KAIP VEIKLOS RINKOJE TEORIJA IR PRAKT. M-o teor. pagrindą sudaro ekonomikos teor., psicologijos ir vadybos mokslai. M-o ryšys su kitais mokslais rodo jį esant kokybiškai atskira žinių ir veiklos metodų sistema. M-o žinios g.b. naud. verslo vadybos ar marketingo specialistų. Kai rengiamasi tapti m-o specialistu, reikyų stdijuoti ne tik pagr. kursą, bet ir šakines disciplinas: m-o tyrimus, m-o valdymą, paslaugų m-ą, vartotojų elgseną, tarptaut. m-ą ir kt. Su rinkos ūkio praktika m-as turi dvipusį ryšį: 1) gilinasi į rinkos praktikos problemas,tyrinėja ir aiškina jų turinį; 2) siūlo jų sprendimo metodus ir priemones. 7.M-O VIETA IR REIKŠMĖ L-E M-o taikymas L-e ypatumai: 1-rinkos santykius ir struktūros bei privat verslo ir iniciatyvos erdvę teko pradėti kurti po kelis dešimt-čius trukusio tokios sistemos naikinimo ir ignoravimo laikotarpio; 2-L-os integravimasis į tarpt rinkas, kur verslo veikla grindžiama m-o principais ir metodais; 3-sparčiai besiplečiančių rinkos santykių ir konkurencijos sąlygomis m-as vis reikalingesnis ir tiems verslininkams,kurie savo tikslų sieka vietinėje rinkoje. M-as verslo problemų sprendimo praktikoje egzistuoja kaip: 1-žinių apie veiklą rinkoje visuma; 2-veiklos rinkoje būdas; 3-problemų sprendimo metodų ir priemonių šaltinis. L-e m-o žinios atskleidžia makrom-go problemų sprendimo aspektus: 1-parodo,kokius rinkos kūrimo ir tobulinimo etapus perėjo stiprų rinkos ūkį sukūrusios šalys. 2-padeda geriau suprasti kt šalių patyrimą kuriant ir tobulinant rinką, drauge sudaro prielaidas juo pasinau-doti ir išvengti kitų padarytų klaidų. 3-teikia bendrą supratimą apie rinkos struktūras ir padeda renkantis bei kuriant ateities L-os r-os ūkio modelį. 4-leidžia geriau suprasti rinkos ūkio santykių turinį,sistemą ir veikimo mechanizmą:kaip ir kokios valstybin valdžios institucijos,jų veiklos ir bendravimo su klientais metodai gali pagerinti šalies patrauklumą užsienio verslininkams ir investuotojams;kaip ir kokie m-o metodai padėtų ieškant verslo ryšių ir partnerių. 8.SVARBIAUSIOS VERSLO ORIENTACIJOS, JŲ ESMĖ IR ATSIRADIMO PRIELAIDOS Verslo orientacija - tai pagr. ideja, lemianti įmonės tikslus ir jų siekimo (konkuravimo su kt įmonėmis) būdus. Verslo orientacija verslo veiklos realizacija vadovaujantis pasirinkta koncepcija. Verslo koncepcijos ir jomis pagrist verslo orientacijos:gamybos;prekes;pardavimo;mark-o;socialinio-etinio m-o. Gamybos koncepcija:gaminant >, kiekvienos atskiros prekės savikaina mažesne,todel prekę galima parduoti pigiau,negu tai daro konkurentai. Parduodama daugiau prekiu, firma gauna >pelno.Šis vel panaudojamas gamybai tobulinti arba jos mastui didinti.Tai leidžia gaminti dar>, taigi iratpigint jas dar žymiau.Žema prekiu kaina sukuria nuolatinį firmos kon-kurencinį pranaš-ą,kuris grindž nuo-latiniu gamybos pletimu ir tobulinim. Gamybos orientacija-tai verslo orien, kurios esmę sudaro firmos pastangos siekti savo tikslų kuo labiau tobu-linant gamybos procesą ir didinant jo mastą,taip sumažinant prekių savi-kainą ir kainą. Pletoti verslą,remiantis gamybos koncepcija reikalingos prielaidos: 1.Turi egzistuoti techninės ir ekon sąlygos masiškai gaminti prekes; 2. T.b.pakankamai daug jautrių kainai vartotojų, linkusių rinktis prekes visų pirma pagal kainą; 3. Konkuruojančios firmos turi siulyti tarpusavyje ne itin besiskiriančias (standartiškas) prekes. Gamybos orient-os įmonės nuolat plėtoja veiklą 2 kryptimis: 1-gamybos masto didinimo; 2-gamybos proceso tobulinimo. Gamybos mastą nusakome terminais -vienetinė gamyba; -smulkiaserijinė gamyba; -stambiaserijinė gamyba; -masinė gamyba. PREKĖS ORIENTACIJA Maža prekių kaina veikia tol kol: -yra daug jautrių kainai(reaguojančių net ir į nedid.jos pokyčius)vartotojų; -konkurentų siūlomos prekės gana panašios; -pasireiškia bent nedidelis prekių trūkumas(deficitas). Prekės kokybė-tai prekės savybių visuma,leidžianti tenkinti vartotojų poreikius. Prekes koncepcijos pagrindas - teiginys, kad reikia konkuruoti ne per prekes kainą, bet per jos kokybę. Firma gali pagaminti prekę, kurios kaina yra tokia pat ar net didesnė už konkurentų gaminių.Tačiaujei mineta prekė geresnė,vartotojai dažniausiai rinksis kaip tik ją.Tuomet įm-ė parduos>prekių ir sukaups>pelno, kurį vel gales panaudoti prekems kurti ir tobulinti. Prekes orientacija-tai verslo orient, kurios esmę sudaro įm-ės pastangos siekti savo tikslų gerinant prekių kokybę. Prekės oreantacijos loginė schema: 1.Pastangų kuriant ir tobulinant prekes pagrindu pagaminamos geres-nės už konkurentų prekes. 2.Nustatoma kaina,kuri g.b.tiek >nė, tiek

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9737 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (9737 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 20 psl., (9737 ž.)
  • Word failas 302 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt