Marketingo sprendimams neužtenka vien fundamentalių marketingo žinių, patirties ir intuicijos, bet taip pat reikia patikimos ir išsamios informacijos. Duomenys yra renkami, apdorojami ir interpretuojami taip, kad teiktų kuo daugiau informacijos, reikalingos sprendimams priimti. Duomenų interpretavimas yra jų turinio, kiekio kokybės, apdorojimo paaiškinimai. Duomenys - neapdoroti faktai apie marketingo aplinką. Surinkti, tinkamai apdoroti duomenys užsakovui yra labai svarbus marketingo informacijos šaltinis. Informacijos kiekis ir naudingumas labai priklauso nuo žmogaus, kuris ja naudojasi. Marketingo informacija - iš apdorotų duomenų gaunamos žinios, padedančios atsakyti į specifinius marketingo klausimus.Duomenys skirstomi į vidinius ir išorinius. Vidiniai duomenys - yra tie, kurie susidaro įmonės ar organizacijos viduje. Išoriniai duomenys - yra gaunami iš šaltinių, esančių už įmonės, organizacijos ribų. Marketingo sprendimams naudojami duomenys dar skirstomi į pirminius ir antrinius. Pirminiai duomenys - marketingo problemai spręsti specialiai renkami duomenys. Pirminių duomenų privalumas yra tas, kad jie būna susieti su tiriamos problemos turiniu ir specifika. Antriniai duomenys - kitiems tikslams anksčiau surinkti, skelbti ar neskelbti duomenys. Jei antrinių duomenų kiekis ir kokybė atitinka ir tenkina tyrimo reikmes, tai nebūtina rinkti pirminius duomenis. Antriniai duomenų šaltiniai daugiausiai naudojami atliekant vadinamąjį stalo, t.y. negilų žvalgybinio pobūdžio tyrimą. Duomenų rinkimo ir apdorojimo tikslas parduoti užsakovui jam reikalingus ir tinkamai parengtus duomenis, teikiančius pakankamai informacijos marketingo valdymo funkcijų (diagnozės, planavimo, kontrolės) vykdymui. Diagnozė yra marketingo problemos pobūdžio nustatymas remiantis informacija. Planavimas yra informacija grindžiama marketingo tikslų ir jų siekimo būdų numatymo funkcija. Kontrolė yra informacija grindžiama marketingo planų vykdymo eigos matavimas. Kitu atveju kontrolė gali būti nukreipta į marketingo aplinkos būklės ir jos kitimo tendencijų pažinimą. Marketingo orientacija grindžiamas verslas remiasi idėja, kad vartotojas yra svarbiausias verslo įmonei asmuo. Įmonė daugiau sėkmės gali tikėtis tada, kai prieš pradėdama gaminti prekę ar paslaugą išsiaiškina ir turi informacijos apie tai ko nori ir pageidauja pirkėjas, kokios problemos jį jaudina. Verslo sprendimų argumentavimui naudojama informacija...
Šį darbą sudaro 6887 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!