Referatai

Marketingo kompleksas

9.4   (2 atsiliepimai)
Marketingo kompleksas 1 puslapis
Marketingo kompleksas 2 puslapis
Marketingo kompleksas 3 puslapis
Marketingo kompleksas 4 puslapis
Marketingo kompleksas 5 puslapis
Marketingo kompleksas 6 puslapis
Marketingo kompleksas 7 puslapis
Marketingo kompleksas 8 puslapis
Marketingo kompleksas 9 puslapis
Marketingo kompleksas 10 puslapis
Marketingo kompleksas 11 puslapis
Marketingo kompleksas 12 puslapis
Marketingo kompleksas 13 puslapis
Marketingo kompleksas 14 puslapis
Marketingo kompleksas 15 puslapis
Marketingo kompleksas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS
Žodis “marketingas” kilęs iš anglų kalbos žodžio “market”, reiškiančio rinką. Todėl aišku, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka.
Marketingą galima apibrėžti įvairiai:
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Marketingas – tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti žmogaus poreikius.
Marketingas – tai valdymo funkcija, organizuojanti ir orientuojanti komercinę veiklą, susijusią su perkamosios galios įvertinimu ir jos pavertimu efektyvia paklausa, siekti numatyto pelno ar kito kompanijos iškelto tikslo.
Marketingas – tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Marketingas – tai paklausos ir pasiūlos balansavimo procesas.
Tokia marketingo apibrėžimų įvairovė rodo ne tik marketingo sampratos platumą, bet ir šios koncepcijos lankstumą ir nuolatinį vystymąsi.
Kai marketingo žinios nukreipiamos visuomenės ar šalies ekonominėms problemoms spręsti, laikoma, kad tai yra makromarketingas.
Marketingo kompleksas veikia tam tikroje aplinkoje. Kad marketingo veiksmai būtų efektyvūs, būtina atsižvelgti į joje besireiškiančias jėgas. Šios jėgos lemia galimų marketingo veiksmų kryptis ir ribas. Firma turi palyginti mažai galimybių veikti šią aplinką. Todėl jos pagrindinis tikslas – laiku išsiaiškinti aplinkoje besireiškiančias tendencijas ir atitinkamai priderinti marketingo komplekso elementus.
Marketingo komplekso aplinkoje yra išskiriami šie jos komponentai:
1. Ekonominė aplinka
2. Politinė-teisinė aplinka
3. Mokslinė ir technologinė aplinka
4. Socialinė-kultūrinė aplinka
1. EKONOMINĖ APLINKA
Ekonomika yra sudėtinga ir dinamiška sistema. Ji vystosi pagal savo dėsnius, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį, formuojant marketingo kompleksą.
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos komponentas, apimantis visuomenės struktūrų ekonominę veiklą ir kintantis pagal tam tikrus dėsnius.
Ekonominė aplinka marketingo kompleksą daugiausia veikia per perkamosios galios svyravimą. Perkamoji galia labiausiai priklauso nuo šių faktorių:
1. Pirkėjų pajamų lygio.
2. Kaupimo lygio.
3. Prekių kainų lygio.
4. Kredito gavimo galimybių
5. Šalies bendrojo vidaus produkto.
Marketingo komplekso požiūriu reikšmingiausi šie ekonomikos reiškiniai:
1. Vystymosi cikliškumas.
2. Infliacija.
3. Nedarbas.
Ekonominis vystymasis vyksta ciklais, iš kurių kiekviename išskiriamos keturios fazės: krizė, depresija, pagyvėjimas ir pakilimas.
Kiekvienoje fazėje pirkėjų elgesys yra skirtingas, todėl skirtinga turi būti ir marketingo veikla....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3969 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (3969 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 16 psl., (3969 ž.)
  • Word failas 326 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt