Duona – kepinys iš kviečių, rugių ir kitų javų miltų. Daugelio šalių mityboje duona yra vienas iš svarbiausių ir plačiausiai vartojamų maisto produktų. Duoną valgo praktiškai visi gyventojai. Pagrindiniu duonos komponentu laikomi angliavandeniai.
Dabartiniais laikais kepama vis daugiau duonos, praturtintos įvairiais sveikatai teigiamą poveikį turinčiais komponentais. Tai duona su sveikais grūdais, sėlenomis, džiovintais vaisiais, saulėgrąžomis, moliūgų ir sezamų sėklomis, kviečių ar kitokių javų grūdų sėlenomis, jūros kopūstais, labai rupių miltų duona. Visa tai ne tik suteikia malonų skonį bei aromatą, bet ir labai padidina duonos maistinę ir biologinę vertę. Nustatyta, kad sėklų, kurios savo sudėtyje turi daug vertingų, biologiškai aktyvių medžiagų bei ląstelienos, vartojame per mažai. Taigi duona su sėklomis ypač vertinga.
Europoje ir pasaulyje, ypač pastaraisiais metais, išskirtinis dėmesys skiriamas tradiciniam maistui, jo savitumui ir autentiškumui. 1998 m. sukurtas bendras Europos kulinarinio paveldo tinklas, veikia maisto kultūros organizacijos, ekspertų komisijos. Šios organizacijos propaguoja autentišką regioninį maistą, telkia bendrai veiklai gamintojus, vartotojus, kulinarijos paveldo reikalavimus atitinkančius produktus žymi specialiais ženklais.
Apžvelgus susiklosčiusią situaciją Lietuvos rinkose, o taip pat ištyrus pradinę bei antrinę informaciją apie vartotojus, bus tikslinga pasiūlyti rinkai savo naują, kultūrinio paveldo, prekę ir tikėtis, jog jinai bus palankiai priimta vartotojų.
Sėkminga įmonės veikla priklauso nuo jų sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus, į naujus vartotojų poreikius, prisitaikymo įsisavinti naujas technologijas ir naujas prekes. Tačiau svarbus šiuolaikinio marketingo bruožas – ne tik konkrečių vartotojų poreikių patenkinimas, bet ir jų problemų kompleksinis sprendimas, remiantis informacija apie vartotojų veiklą, tikslus, pasiekimus ir pageidavimus.
Šiame darbe naginėsime UAB „Fazer Kepyklos“ marketingo komplekso elementus: prekę, kainą, paskistyma ir rėmimą.
Plane išanalizuosime ar prekė turi rinką, ar konkurentai įveikiami, ar produkcijos asortimentas ir kaina atitinka vartotojų poreikius. Atsižvelgdamos į padarytą analizę sukursime naują gaminį, kurį pateiksime vartotojams, jo įvedimas į rinką bus stimuliuojamas įvairių priemonių pagalba (reklama, pardavimo skatinimas ir kt.).
UAB „Fazer kepyklos“ veiklos pobūdis – maisto produktų...
Šį darbą sudaro 8208 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!