Kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelno. Gali būti taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias paslaugas. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai tik atsitiktinai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tuomet tenka imtis specialių veiksmų, kurie užpildytų šią spragą. O tam yra naudojami marketingo komplekso elementai: paslauga, kaina, vieta, rėmimas, žmonės.
Šio kursinio darbo tikslas - Įvertinti UAB „TELE2“ marketingo kompleksą.
• Apibūdinti UAB „TELE2“ vartotojus.
Analizuodama išsikeltus tikslus naudojau literatūrą bei internetinius puslapius.
1. Paslaugų marketingo ypatumai
Marketingo kompleksas – tai sprendimų ir rinkos poveikio priemonių visuma, kurią naudoja įmonė, norėdama sužadinti pageidaujamą reakciją tikslinėje rinkoje, tenkinti vartotojų norus bei reikmes ir pasiekti savo tikslus (V. Pranulis, 1998).
Marketingo komplekso elementai yra : paslauga, kaina, vieta, žmonės ir rėmimas.
Iki šiol nėra vienos nuomonės apie paslaugų marketingo komplekso sudėti ir elementų skaičių. Įvairūs mokslininkai paslaugoms siūlo skirtingus marketingo kompleksus. Nepaisant nuomonių įvairovės, labiausiai paplitęs požiūris, jog paslaugų organizacija privalo suformuoti išplėstinį marketingo kompleksą.
Paslaugų marketingo komplekso elementai ir su jais susiję sprendimai:
• Produktas – (produkto savybės, kokybės lygis, priedai, įpakavimas, garantijos, produkto linija, ženklinimas).
• Vieta – ( pateikimų kanalų tipai, demonstravimas, tarpininkai, pardavimo vieta, transportavimas, sandėliavimas, kanalų valdymas).
• Rėmimas – (rėmimo priemonių darinys, pardavimų skatinimas, pardavėjai, reklama, pranešimo teisingumas, viešieji santykiai.
• Kaina – ( lankstumas, kainų lygis, terminai, diferencijavimas, įvairios nuolaidos).
• Dalyviai – (darbuotojai, vartotojai).
• Fizinis akivaizdumas – (patogumai, įrengimai, nuorodos, darbuotojų apranga, kiti apčiuopamumo ženklai, pranešimai, kprtelės(sąskaitos)).
• Procesas – (paslaugų pobūdis, proceso pobūdis).
Visi paslaugos teikimo darbuotojai ir vartotojai daro įtaką paslaugos suvokimui. Paslaugos įvertinimas priklausys nuoto, kaip darbuotojai moka bendrauti, ar tvarkinga jų apranga, ką apie...
Šį darbą sudaro 4417 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!