Referatai

Marketingo programa: UAB "Galinta"

9.4   (2 atsiliepimai)
Marketingo programa: UAB "Galinta" 1 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 2 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 3 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 4 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 5 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 6 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 7 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 8 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 9 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 10 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 11 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 12 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 13 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 14 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 15 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 16 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 17 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 18 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 19 puslapis
Marketingo programa: UAB "Galinta" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tikrino: lekt. dokt.
Po nepriklausomybės atkūrimo Lietuva pasuko didelių ekonominių reformų keliu. Formuojantis laisvos rinkos ūkininkavimo sąlygoms buvo susidomėta marketingu.
Marketingo programa - tai sistemingas duomenų, susijusių su marketingo problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas , interpretavimas ir pritaikymas.
Kursinio darbo tikslas – remiantis parengta UAB „Galinta ir partneriai“ situacijos analize, sudaryti grikiu marketingo programą. Darbe buvo rengiama UAB „Galinta ir partneriai“ situacijos analizė bei sudaroma grikių (prekių grupės) atžvilgiu marketingo programa.
Problema: Nedidėjantys UAB „Galinta ir partneriai“ grikių „Galinta“ pardavimai. Įmonėje priimant sprendimus dėl naujų prekių įvedimo nepakankamai atsižvelgiama į vartotojų nuostatas (pozicionavimą).
Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti, kokių veiksmų reikėtu imtis, norint padidinti „Galinta“ grikių pardavimus.
Tyrimo tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:
• Išsiaiškinti, kokie kriterijai svarbūs vartotojui perkant grikius;
• Išsiaiškinti, kodėl vartotojai perka vieno ar kito prekinio ženklo grikius.
Tyrimo metodai. Darbe naudoti bendramoksliniai tyrimo metodai: sisteminė analizė, lyginamoji analizė, loginė analizė.
1. UAB „GALINTA IR PARTNERIAI“ APIBŪDINIMAS
UAB "Galinta ir partneriai" įkurta 1997 m. 2002 m. UAB „Galinta ir partneriai“, plėsdama savo veiklą, iš valstybės aukciono būdu nusipirko grikių perdirbimo įmonę. Daug investavus į gamybos rekonstrukciją, technologijų atnaujinimą bei personalo mokymą, modernizuota gamykla tapo bendrovės filialu. Dėka UAB "Galinta ir partneriai" užimamos rinkos dalies, aukštos personalo kvalifikacijos, filialas „Galintos grūdai“ sėkmingai tęsia veiklą ne tik išsaugodama, bet ir didinant lyderystės pozicijas Pabaltijo regione. Uždarosios akcinės bendrovės įstatinis kapitalas 5,13 mln. Lt. Ją valdo keturi akcininkai ir akcininkų patvirtintas Generalinis direktorius.
Įmonėje šiuo metu dirba 180 žmonės. Darbuotojų kompetencijos ir įgūdžių tobulinimas yra svarbus veiksnys, siekiant ilgalaikės verslo sėkmės. Todėl įmonėje daug dėmesio skiriama darbuotojų kvalifikacijos kelimui.
Įmonėje diegiama kokybės valdymo sistema ISO 9002, kuri garantuoja aukštos kokybės produkcijos gamybą bei nuoseklų darbą visuose įmonės skyriuose. Bendrovėje taip pat veikia dokumentų valdymo sistema, užtikrinanti operatyvų informacijos valdymą.
UAB „Galinta ir partneriai“ misija – aprūpinti Rytų ir Vidurio Europos gyventojus kokybiškais, sveiką mitybą ir sveiką gyvenimo būdą skatinančiais produktais.
Pagrindinės bendrovės veiklos kryptys:
1. Kruopų gamyba...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7940 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS3
  • 1.UAB “GALINTA IR PARTNERIAI“ APIBŪDINIMAS4
  • 2. SITUACIJOS ANALIZĖ6
  • 2.1 MAKROAPLINKOS ANALIZĖ.6
  • 2.2 MIKROAPLINKOS ANALIZĖ.11
  • 3.RINKOS SEGMENTAS..18
  • 3 / 4. SSGG ANALIZĖ.21
  • 4. MARKETINGO SPRENDIMAI.22
  • 4.1. PREKĖ.22
  • 4.2. KAINA24
  • 4.3. PASKYRSTYMAS26
  • 4.4.RĖMIMAS..28
  • IŠVADOS IR PASIŪLIMAI..31
  • LITERATŪRA33

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (7940 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 33 psl., (7940 ž.)
  • Word failas 733 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt