Požiūrio reikšmė.
Žmogaus, valstybės ar visuomenės gyvenimo požiūris turi didelę, kartais lemiamą reikšmę. Jie didele dalimi nulemia žmogaus sprendimus ir veiksmus, valstybės bei visuomenės raidą. Valstybės ar visuomenės lyderių požiūriai lemia ir žmonių padėtį ir gerovę..jie suformuoja įvaizdį.
Požiūris yra pirminė įvaizdžio sudarymo pakopa.
Marketinge požiūris į prekę, paslaugą , nulemia tų prekių ir paslaugų pirkimą ar nepirkimą, pagaliau viso verslo sėkmę ar bankrotą.
Požiūris yra labai svarbi mokslinio pažinimo ir marketingo tyrimo sritis.
Požiūrio samprata.
Požiūris – yra nuostata, kylanti iš žmogaus emocijų, pažinimo, patyrimo, suvokimo bei motyvacijos.
Įvaizdis – yra daugelio žmonių vieningas požiūris į ką nors.
Praktikoje žmogaus požiūriai išryškėja per jo vertybių sistemą, kurioje išreiškiama, kas yra gerai ar blogai; patinka – nepatinka; gražu – negražu; teisinga – neteisinga. Požiūriai nulemia ideologijas, politiką, įstatymus, gyvenseną, bei elgesį.
Marketinge ypač svarbu sužinoti ir įvertinti požiūrio bei elgesio sąsajas.
Yra žinomi keli vartotojų požiūrio aspektai:
• Nustatyta – kuo palankesnis požiūris į prekę, tuo ji dažniau perkama, bei vartojama, ir priešingai.
• Plintant neigiamam požiūriui, mažėja prekės pirkimas ir vartojimas.
• Žmonių, dar neišbandžiusių prekės, požiūrį lemia neperdėtos paskirstymo sistemos pastangos tą prekę įteigti.
• Jei nuomonę apie prekę vartotojai susidaro patys ją vartodami, tai jų elgseną šios prekės atžvilgiu bus sunkiau paveikti reklamos bei rėmimo priemonėmis.
Požiūrio ištakos.
Norint išmatuoti požiūrį, labai svarbu sužinoti jo kilmės ištakas. Svarbiausias ištakų komponentais laikomi pažinimas, elgsena ir emocijos. Marketinge šie komponentai sudaro požiūrio į pirkimui siūlomą objektą pagrindą.
Pažinimo komponentas yra asmens žinios apie pirkimui ar vartojimui siūlomą objektą.
Elgsenos komponentas išreiškia asmens prisirišimą prie kokio nors daikto ar objekto. Pavyzdžiui, žmogus ilgai sirgęs už “Žalgirio” komandą, tam tikru momentu gali būti nepatenkintas kai kurių žaidėjų žaidimu, bet tai nereiškia, kas jis pakeis savo požiūrį į visą komandą. Elgesio šablonai daro įtaką žmogaus požiūriui ir tolimesniam jo elgesiui.
Emocinis požiūrio komponentas kyla iš individo jausmų ir emocijų kokiam nors objektui. Pavyzdžiui, kad ir tas pats žmogus kuris serga už...
Šį darbą sudaro 1408 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!