Referatai

Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės

9.6   (2 atsiliepimai)
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 1 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 2 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 3 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 4 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 5 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 6 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 7 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 8 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 9 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 10 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 11 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 12 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 13 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 14 puslapis
Mažmeninės prekybos vadyba: reklamos priemonės 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. REKLAMOS PRIEMONIŲ KLASIFIKAVIMAS 4
1.1. Spaudos reklama 4
1.2. Spausdintos reklamos priemonės 6
1.3. Radijo reklama 6
1.4. Televizijos reklama 7
1.5. Kino reklama 8
1.6. Vitrinų reklama 8
1.7. Lauko (išorinė) reklama 10
1.8. Reklama ant transporto priemonių 10
1.9. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas 11
1.10. Demonstracinė reklama 11
1.11. Reklaminiai suvenyrai 11
1.12. Reklama internete 11
IŠVADOS 12
NFORMACINIŲ INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 13
Nuo reklamos priemonių pasirinkimo priklauso kaip ir kam bus pateiktas firmos reklaminis kreipinys, kaip jis bus suprastas bei kokia galėtų būti atsakomoji reakcija. Svarbu, kad pasirinktos reklamos priemonės atitiktų reklamos tikslus, metodikos ir psichologijos reikalavimus. Įmonėje organizuojant platesnio masto reklamos kampaniją, rekomenduojama panaudoti ne vieną, o daugelį priemonių. Esant daugybei reklamos priemonių, įmonė turi tiksliai apsispręsti, kuriomis ji naudosis. Pasirinkimo problemos sudėtingumas priklauso nuo konkrečios situacijos, kurioje yra reklamos teikėjas. Reklama pateikiama ten, kur susikaupusi didžoji potencialių pirkėjų dalis. Priemonių reklamos minčiai ir turiniui paskleisti yra labai daug ir įvairių. Jos nuolat pasipildo, ypač atsiradus naujoms komunikacijų rūšims.
Tikslai:
1. Suvokti reklamos priemonių klasifikavimą;
2. Įsigilinti į įvairių reklamos priemonių privalumus ir trūkumus.
Uždaviniai:
1. Susipažinti su reklamos priemonių klasifikavimu;
2. Išanalizuoti reklamos priemones;
3. Pateikti reklamos priemonių privalumus ir trūkumus.
Reklamos priemonės yra klasifikuojamos įvairiais požiūriais. Pagal tai, kaip jos veikia žmogaus pojūčius, skirstomos į: regimąsias, girdimąsias, regimąsias ir girdimąsias, regimąsias ir apčiuopiamąsias. Pagal tai, kur reklamos priemonės naudojamos, jos skirstomos į vidaus ir išorės reklamas. Pagal poveikio masiškumą jos skirstomos į masines ir individualias. Pagal reklaminės informacijos perdavimo būdą, skirstomos į priemones, pagrįstas reklamuojamo objekto demonstravimu, priemones, kurios remiasi objekto aprašymu, ir priemones, kuriose objekto demonstravimas derinamas su jo aprašymu.
Reklamos priemonės klasifikuojamos į šias rūšis:
• spaudos reklama;
• spausdintos reklamos priemonės;
• radijo reklama;
• televizijos reklama;
• kino reklama;
• pašto reklama;
• vitrinų reklama;
• lauko reklama;
• reklama ant transporto priemonių;
• įpakavimo reklama;
• demonstracinė reklama;
• reklaminiai suvenyrai;
• reklama internete.
2.1. Spaudos reklama
Tai populiariausia reklamos priemonė, kuriai priklauso laikraščiai bei žurnalai. Laikraščiai dažniausiai yra vienkartinio naudojimo, o žurnalai saugomi ilgiau, dėl to...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3227 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3227 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (3227 ž.)
  • Word failas 94 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt