Vienas žymiausių XX amžiaus pusės lietuvių pedagogų ir psichologų J. Vabalas-Gudaitis straipsnyje “Psichologinis eksperimentas ir jo reikšmė pedagogui” (1926) rašė: “Pedagogas ... gali atlikti savo pareigas, tik arčiau pažinęs vaikų psichiką ir mokąs pastebėti jos permainas, kylančias dėl brendimo ar dėl vartojamųjų pedagoginių priemonių... Juo mokytojas geriau savo mokinius pažįsta, tuo jie tampa jam artimesni, juo lengviau kyla meilės jausmas, kaip pedagoginio darbo pagrindas“.
Atrodo, kad šie žodžiai parašyti šiandien. Lietuvos vidurinės bendrojo lavinimo mokyklos koncepcijoje pažymėta, kad „vaikas, augantis žmogus, nėra tik auklėjimo ir mokymo objektas, jis visą laiką yra ir subjektas, kuris gyvena ir elgiasi pagal savo prigimtį. Jam turi būti sudaryta natūrali, sveika, šviesi aplinka, kurioje nebūtų pažeidžiama jo biologinė bei psichologinė prigimtis“.
Šiame darbe , naudodamasi įvairiais psichologijos metodais, mėginsiu atskleisti vieno, pasirinkto atsitiktinai mokinio asmenybę, individualybę.
Užduoties tikslas – stengtis geriau pažinti mokinio asmenybę, jo individualybę, išmokti rinkti elgesio faktus, tobulinti stebėjimo, pokalbio, natūralaus eksperimento ir kitų metodų taikymo įgūdžius, apibendrinti surinktą medžiagą, padaryti pagrįstas išvadas.
Pasirinkau stebėti vieną iš savo auklėtinįų - 3 klasės mokinę Eriką Urbonaitę. Pasirinkau šią mergaitę, nes ji labai gerai mokosi, yra aktyvi ir noriai bendraujanti. Mergaitė gimusi 2002 03 18. Gyvena šalia Gyneitų kaimo, galima sakyti vienkiemyje. Ši mergaitė mokosi pagal bendrąją pradinio ugdymo(si) programą. Erika mokyklą pradėjo lankyti nuo šešerių metų, nes priešmokyklinėje grupėje jai buvo atliktas brandumo testas, kurį mergaitė sėkmingai išlaikė. Stebimoji atitinka savo amžiaus tarpsnio fizinį išsivystymą. Šiuo metu bendras akademinių žinių lygis atitinka pagrindinį. Mergaitė išvaizda nuo klasės draugų nesiskiria. Gal tik tuo, kad yra mergaičių tarpe apvalesnė, ir dėl šios priežasties gauna kritikos. Tačiau mergaitė yra optimistė, ir į tai nekreipia jokio dėmesio. Mergaitė priklauso pagrindinei fizinio ugdymo grupei. Mokinei pripažintas astigmatizmas, hypermetropija, todėl mergaitė klasėje sėdi paskutiniame suole, toliau nuo lentos.
Mergaitė auga pilnoje, daugiavaikėje, socialiai remtinoje šeimoje. Viso šeimoje - trys mergaitės ir vienas berniukas. Jauniausiajam...
Šį darbą sudaro 2448 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!