vynuogių vyno – įvedimas į rinką.
Laikotarpis: 1 – 1,5 mėn. 1999 m.
Auditorija: 1300 tūkst. moterų, Lietuvos gyventojų (amžius 20 – 45 metų).
I. Reklamos tikslai.
II. Produkto charakteristika ir vartotojų grupė.
III. Kūrybinės idėjos: produkto pavadinimas, šūkis.
IV. Pozicija.
V. Reklamos koncepcija ir strateginis planas.
I. Reklamos tikslai
▪ Sukurti patrauklų pavadinimą ir etiketę.
▪ Įvesti naują produktą – Alitos saldųjį raudoną vyną į Lietuvos rinką.
▪ Maksimaliai apimti vartotojų auditoriją.
▪ Sukurti įsimenančią reklamą produkto įvedimui.
II. Produkto charakteristika ir
vartotojų grupė
A. Produktas
Saldus raudonas vynuogių vynas iš Prancūziškos žaliavos 9 – 12 proc. alk.
Išpilstomas į 0,75 l tamsiai žalio stiklo Bordo butelius.
Gamyklinė kaina: apie ~ 10 Lt
B. Vartotojai
Moterys 20 – 45 metų. Lietuvoje tokio amžiaus moterų yra apie 1.300 tūkstančių*.
Orientuojamės į turinčias tokias psichologines savybes:
• Mėgstančios bendrauti, dalintis įspūdžiais.
• Turinčios pastovų draugų/draugių ratą ir mėgstančios dažnus susitikimus su jais, aktyvios.
• Vertinančios jaukią atmosferą.
• Su feminizmo atspalviu (mieliau praleidžia laiką pokalbiuose su moterimis).
• Mėgstančios saldžius gėrimus.
*Lietuvos Statistikos departamento duomenimis
III. Kūrybinės idėjos: produkto
pavadinimas, šūkis
A. Produkto pavadinimas
Galvodami apie pavadinimus atsižvelgėme į auditoriją – moteris – ir jų labiausiai perkamus vynus.
Geriausiai perkami, populiariausiais pavadinimais vynai, tai: Golden Princess, Santa Barbara, Kadarka.
Moteriškas pavadinimas, asocijuojantis su prancūzišku vynu ir romantišku atspalviu – labiausiai patinka moterims.
Mes siūlome neatitolti nuo jau pasitvirtinusių rinkoje variantų. Mūsų trys pasiūlymai vyno pavadinimui:
• HARMONIE – priimtinas, aiškus pavadinimas, turi emocinį atspalvį, visos moterys siekia hormonijos.
• BARONETT – moteriškas, asocijuojasi su elitiniu vynu, turėtų būti gerai priimtas moterų, mėgstančių gerą produktą už neaukštą kainą.
• LA PRINCESS – romantiškas, moteriškas pavadinimas, kiekviena moteris, kuri norėtų būti ypatinga, pasirinks šį vyną.
Mes manome, kad geriausias pavadinimas yra HARMONIE, bet siūlytume padaryti mini apklausą (150 – 200 vartotojų) ir remtis jų pasirinktu pavadinimu ir etikete.
B. Kūrybinė idėja HARMONIE vynui (šūkis):
“Harmoningas vakaras su naujuoju Alitos vynu HARMONIE”.
“Vakaro harmonija – naujas Alitos vynas HARMONIE”.
IV. Pozicija
Moterims 20 – 45 metų,
“Alitos” naujas saldus vynuogių vynas – tai vynas,
kurį geriant galima jaustis jaukiai...
Šį darbą sudaro 737 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!