Namų darbai

Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita"

10   (1 atsiliepimai)
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 1 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 2 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 3 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 4 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 5 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 6 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 7 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 8 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 9 puslapis
Naujo produkto įvedimas: saldus vynuogių vynas "Alita" 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

vynuogių vyno – įvedimas į rinką.
Laikotarpis: 1 – 1,5 mėn. 1999 m.
Auditorija: 1300 tūkst. moterų, Lietuvos gyventojų (amžius 20 – 45 metų).
I. Reklamos tikslai.
II. Produkto charakteristika ir vartotojų grupė.
III. Kūrybinės idėjos: produkto pavadinimas, šūkis.
IV. Pozicija.
V. Reklamos koncepcija ir strateginis planas.
I. Reklamos tikslai
▪ Sukurti patrauklų pavadinimą ir etiketę.
▪ Įvesti naują produktą – Alitos saldųjį raudoną vyną į Lietuvos rinką.
▪ Maksimaliai apimti vartotojų auditoriją.
▪ Sukurti įsimenančią reklamą produkto įvedimui.
II. Produkto charakteristika ir
vartotojų grupė
A. Produktas
Saldus raudonas vynuogių vynas iš Prancūziškos žaliavos 9 – 12 proc. alk.
Išpilstomas į 0,75 l tamsiai žalio stiklo Bordo butelius.
Gamyklinė kaina: apie ~ 10 Lt
B. Vartotojai
Moterys 20 – 45 metų. Lietuvoje tokio amžiaus moterų yra apie 1.300 tūkstančių*.
Orientuojamės į turinčias tokias psichologines savybes:
• Mėgstančios bendrauti, dalintis įspūdžiais.
• Turinčios pastovų draugų/draugių ratą ir mėgstančios dažnus susitikimus su jais, aktyvios.
• Vertinančios jaukią atmosferą.
• Su feminizmo atspalviu (mieliau praleidžia laiką pokalbiuose su moterimis).
• Mėgstančios saldžius gėrimus.
*Lietuvos Statistikos departamento duomenimis
III. Kūrybinės idėjos: produkto
pavadinimas, šūkis
A. Produkto pavadinimas
Galvodami apie pavadinimus atsižvelgėme į auditoriją – moteris – ir jų labiausiai perkamus vynus.
Geriausiai perkami, populiariausiais pavadinimais vynai, tai: Golden Princess, Santa Barbara, Kadarka.
Moteriškas pavadinimas, asocijuojantis su prancūzišku vynu ir romantišku atspalviu – labiausiai patinka moterims.
Mes siūlome neatitolti nuo jau pasitvirtinusių rinkoje variantų. Mūsų trys pasiūlymai vyno pavadinimui:
• HARMONIE – priimtinas, aiškus pavadinimas, turi emocinį atspalvį, visos moterys siekia hormonijos.
• BARONETT – moteriškas, asocijuojasi su elitiniu vynu, turėtų būti gerai priimtas moterų, mėgstančių gerą produktą už neaukštą kainą.
• LA PRINCESS – romantiškas, moteriškas pavadinimas, kiekviena moteris, kuri norėtų būti ypatinga, pasirinks šį vyną.
Mes manome, kad geriausias pavadinimas yra HARMONIE, bet siūlytume padaryti mini apklausą (150 – 200 vartotojų) ir remtis jų pasirinktu pavadinimu ir etikete.
B. Kūrybinė idėja HARMONIE vynui (šūkis):
“Harmoningas vakaras su naujuoju Alitos vynu HARMONIE”.
“Vakaro harmonija – naujas Alitos vynas HARMONIE”.
IV. Pozicija
Moterims 20 – 45 metų,
“Alitos” naujas saldus vynuogių vynas – tai vynas,
kurį geriant galima jaustis jaukiai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 737 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (737 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 10 psl., (737 ž.)
  • Word failas 48 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt