Referatai

Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas

9.0   (3 atsiliepimai)
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 1 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 2 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 3 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 4 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 5 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 6 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 7 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 8 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 9 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 10 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 11 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 12 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 13 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 14 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 15 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 16 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 17 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 18 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 19 puslapis
Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Siekiant pajamų , reikia patenkinti klientų norus ir pageidavimus, todėl būtina išsiaiškinti prekės vietą rinkoje ir ko klientas reikalauja. Paklausa egzistuoja rinkoje, kur vykdomi mainų santykiai tarp pirkėjo ir pardavėjo, kurių sprendimai ir perkamoji galia formuoja pasiūlą ir paklausą bei tarpusavio ryšį, o rinkos ypatumai ir perspektyvos ypač aktualūs.
Prekę gaminti lengviau nei ją parduoti, todėl gamintojas turi organizuoti savo produkcijos kelią iki vartotojo. Vertinant prekybos požiūriu, gamintojas iš anksto turi rūpintis savo naujos produkcijos paskirstymo kanalais, o skirstymo kanalus skatina vartotojai. Taip pat atsiranda nauji prekybos būdai, pereita prie vartotojo rinkos, agresyvėja konkurencija, todėl prekybininkas turi išsiaiškinti prekės paklausą ir numatyti produkcijos paskirstymą.
Darbo tikslas: teoriškai pagrįsti kuo reikšminga paklausa ir prekių paskirstymas prekyboje.
4. Išsiaiškinti paskirstymo grandinių esmę.
1. Paklausa rinkoje
1.1. Rinkos samprata
Ekonomikos teorijoje aptinkamas toks rinkos apibrėžimas.
Rinka - tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, išreiškiamas kaina.
Marketingo požiūriu rinkos apibrėžimas galėtų būti toks.
Rinka - tai visuma esamų ir potencialių vartotojų, siekiančių patenkinti savo poreikius pasikeičiant kuo nors vertingu su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Priklausomai nuo to, kas perka prekes ir kokiam tikslui, skiriami penki rinkos tipai:
• Vartojimo prekių rinka;
• Gamybinės paskirties prekių rinka;
• Prekybininkų - tarpininkų rinka;
• Valstybinė rinka;
• Tarptautinė rinka.
Analizuojant rinką svarbu išsiaiškinti rinkos parametrus: rinkos potencialą, rinkos talpumą, rinkos paklausą ir įmonės prekių paklausą. Šiuos parametrus apibūdinsime remdamiesi Pranulio V, Pajuodžio A. , Urbonavičiaus S, Virvilaitės R. knyga „ Marketingas“ .
Rinkos potencialas - tai rodiklis, parodantis, kiek tam tikroje rinkoje gali būti parduodama iš viso.
Rinkos talpumas - tai faktiškai rinkoje parduotų prekių kiekis.
Rinkos paklausa - tai prekių kiekis, kurį nuperka tam tikra vartotojų grupė tam tikroje vietoje per tam tikrą laiką esant tam tikro aktyvumo marketingo veiksmams.
Įmonės prekių paklausa - tai įmonės prekių dalis bendroje rinkos paklausoje.
Rinkos dalis - įmonės parduodamų prekių dalis visame rinkoje parduodamų tos rūšies...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4478 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Paklausa rinkoje 4
  • 1.1. Rinkos samprata 4
  • 1.2. Rinkos apibūdinimas 5
  • 1.3. Verslo rinkos ypatumai, struktūra ir paklausa 5
  • 1.4. Paklausos įvertinimas 6
  • 1.5. Esamos rinkos paklausos matavimas 7
  • 2. PREKIŲ PASKIRSTYMAS 10
  • 2.1. Prekės samprata, klasifikavimas 10
  • 2.2. Paskirstymo kanalai 11
  • 2.2.1. Paskirstymo kanalo dalyviai 12
  • 2.3. Kanalų rūšys 13
  • 2.4. Kanalo paskirstymas 14
  • 2.5. Intensyvusis ir atrankinis paskirstymas 15
  • 2.6. Kanalo palaikymo strategijos 16
  • 2.7.Paskirstymo grandinių esmė 17
  • Išvados 19
  • Komercijos pagrindų savarankiško darbo „ Paklausa rinkoje ir prekių paskirstymas“ 1 priedas 20
  • Literatūros sąrašas 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (4478 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos referatas
  • 22 psl., (4478 ž.)
  • Word failas 192 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt