Šiuo metu, kai viskas aplinkui labai sparčiai keičiasi, kasdien atsiranda vis naujų ir geresnių prekių, kiekviena įmonė nori įgauti konkurencinį pranašumą, įmonėms vis sunkiai išsilaikyti rinkoje. Labai svarbu yra įvertinti rinkos pokyčius, nuolat stebėti įmonės aplinką veikiančius veiksnius.
Be galo didelę reikšmę turi konkurencinė aplinka. Pirkėjai turi didžiulį pasirinkimą įvairių prekių, todėl svarbu kažkaip išsiskirti iš konkurentų, kad pritraukti vartotojus. Įmonės turi atkreipti dėmesį ne tik į prekės savybes, bet ir pardavimo sąlygas. Todėl kiekviena įmonė turi užsiimti pardavimų skatinimu.
Savo darbe mes nagrinėsime pardavimų skatinimo metodu ir jų taikymą, aprašytą teorijoje. Išsiaiškinsime, kas tai yra pardavimų taikymas, kokie jo tikslai, savybės, metodai bei planavimo etapai.
Mūsų darbo uždaviniai: išnagrinėti teorijoje pateikta informaciją apie pardavimų skatinimą, jo bruožus bei svarbą, analizuoti jo praktinį pritaikymą Lietuvos įmonių pavyzdžiu, palyginti gautus rezultatus.
Šio darbo tikslas: išnagrinėti pardavimų skatinimo būdus ir jų taikymą Lietuvos įmonių pavyzdžiu.
Ruošiant darbą naudojomės lietuvių autorių knygomis, nagrinėjamų įmonių internetiniais puslapiais bei informaciją, kurią suteikė firmų atstovai.
2 Pardavimų skatinimas
Pardavimų skatinimas marketingo komunikaciniame komplekse užima augančią poziciją, kuri daugiausia susijusi su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pokyčiais: įmonių gamybinių pajėgumų plėtra, rinkai pateikiamų naujų prekių gausėjimu, prekės gyvavimo ciklo trumpėjimu, didėjančiu savitarnos plitimu, impulsyvių pirkinių skaičiaus augimu, reklamos poveikio mažėjimu bei vartotojų nusimanymo vertinant prekių kainas didėjimu.
Dar prieš dešimtmetį pardavimo skatinimo ir reklamos santykis buvo 40:60 reklamos naudai, o jau 1997-ais jis išaugo iki 70:30 pardavimo skatinimo naudai (Denhard, 2000). Jei anksčiau pardavimų skatinimo priemones daugiausia naudojo vartojimo prekes gaminančios organizacijos, tai pastaruoju metu šiuos veiksmus plačiai taiko prekybininkai, jie vis dažniau naudojami gamybinių prekių ir paslaugų marketinge. Taigi jau daugelį metų įvairiose verslo srityse naudotas pardavimo skatinimas šiandien yra galingas ir efektyvus rėmimo instrumentas. [1; 111 psl.]
Paskutiniais dešimtmečiais iš visų rėmimo veiksmų sparčiausiai plečiamas pardavimų skatinimas. Pagal jam skiriamas lėšas jis jau pralenkia reklamą.
Pardavimų skatinimas - tai veiksmai, kuriais pirkėjui sudaromos ypatingos...
Šį darbą sudaro 2692 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!