Referatai

Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas

10   (1 atsiliepimai)
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 1 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 2 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 3 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 4 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 5 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 6 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 7 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 8 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 9 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 10 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 11 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 12 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 13 puslapis
Pardavimo skatinimo būdai ir jų taikymas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuo metu, kai viskas aplinkui labai sparčiai keičiasi, kasdien atsiranda vis naujų ir geresnių prekių, kiekviena įmonė nori įgauti konkurencinį pranašumą, įmonėms vis sunkiai išsilaikyti rinkoje. Labai svarbu yra įvertinti rinkos pokyčius, nuolat stebėti įmonės aplinką veikiančius veiksnius.
Be galo didelę reikšmę turi konkurencinė aplinka. Pirkėjai turi didžiulį pasirinkimą įvairių prekių, todėl svarbu kažkaip išsiskirti iš konkurentų, kad pritraukti vartotojus. Įmonės turi atkreipti dėmesį ne tik į prekės savybes, bet ir pardavimo sąlygas. Todėl kiekviena įmonė turi užsiimti pardavimų skatinimu.
Savo darbe mes nagrinėsime pardavimų skatinimo metodu ir jų taikymą, aprašytą teorijoje. Išsiaiškinsime, kas tai yra pardavimų taikymas, kokie jo tikslai, savybės, metodai bei planavimo etapai.
Mūsų darbo uždaviniai: išnagrinėti teorijoje pateikta informaciją apie pardavimų skatinimą, jo bruožus bei svarbą, analizuoti jo praktinį pritaikymą Lietuvos įmonių pavyzdžiu, palyginti gautus rezultatus.
Šio darbo tikslas: išnagrinėti pardavimų skatinimo būdus ir jų taikymą Lietuvos įmonių pavyzdžiu.
Ruošiant darbą naudojomės lietuvių autorių knygomis, nagrinėjamų įmonių internetiniais puslapiais bei informaciją, kurią suteikė firmų atstovai.
2 Pardavimų skatinimas
Pardavimų skatinimas marketingo komunikaciniame komplekse užima augančią poziciją, kuri daugiausia susijusi su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pokyčiais: įmonių gamybinių pajėgumų plėtra, rinkai pateikiamų naujų prekių gausėjimu, prekės gyvavimo ciklo trumpėjimu, didėjančiu savitarnos plitimu, impulsyvių pirkinių skaičiaus augimu, reklamos poveikio mažėjimu bei vartotojų nusimanymo vertinant prekių kainas didėjimu.
Dar prieš dešimtmetį pardavimo skatinimo ir reklamos santykis buvo 40:60 reklamos naudai, o jau 1997-ais jis išaugo iki 70:30 pardavimo skatinimo naudai (Denhard, 2000). Jei anksčiau pardavimų skatinimo priemones daugiausia naudojo vartojimo prekes gaminančios organizacijos, tai pastaruoju metu šiuos veiksmus plačiai taiko prekybininkai, jie vis dažniau naudojami gamybinių prekių ir paslaugų marketinge. Taigi jau daugelį metų įvairiose verslo srityse naudotas pardavimo skatinimas šiandien yra galingas ir efektyvus rėmimo instrumentas. [1; 111 psl.]
Paskutiniais dešimtmečiais iš visų rėmimo veiksmų sparčiausiai plečiamas pardavimų skatinimas. Pagal jam skiriamas lėšas jis jau pralenkia reklamą.
Pardavimų skatinimas - tai veiksmai, kuriais pirkėjui sudaromos ypatingos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2692 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas. 3
  • 1 Pardavimų skatinimas 4
  • 2 Pardavimų skatinimo samprata 6
  • 3 Pardavimų skatinimo veiklos planavimas 8

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2692 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2692 ž.)
  • Word failas 80 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt