Kursiniai darbai

Pardavimų vieta ir organizavimas

10   (3 atsiliepimai)
Pardavimų vieta ir organizavimas 1 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 2 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 3 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 4 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 5 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 6 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 7 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 8 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 9 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 10 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 11 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 12 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 13 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 14 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 15 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 16 puslapis
Pardavimų vieta ir organizavimas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pardavimų vieta ir jos organizavimas tiesiogiai susijęs su marketingu.Marketingas skatina orientuotis į vartotoją ir sužinoti jo tikslus, siekiant kuo stabiliau vystytųsi verslas.Verslo sėkmė priklauso nuo pardavimų apimties, o ji priklauso nuo pardavimų vietos ir organizavimo.Taigi pagrindinis principas yra vartotojų norų ir poreikių tenkinimas,kartu didinant ir įmonės pelną. Visa tai nagrinėja prekybos marketingas, kurio pagrindinis uždavinys – sukurti ir išlaikyti prekybos įmonės gerą įvaizdį.
Pramonės įmonės rūpinasi tik savo gaminamos produkcijos, kuri paprastai nepasižymi didelia ivairove, realizavimu, tuo tarpu prekybos imonėse realizuojamos daugelio gamintojų, neretai konkuruojančių, prekės1.
Siekiant didesnio pelningumo imonės turi atsižvelgti į:
1. Steigiamos įmonės vietos parinkimą;
2. Asortimento ir paslaugų politiką;
3. Kainų politika;
4. Reklamos politika;
5. Įmonės marketingo planą.
Taigi panagrinėkime kokią naudą atneša įmonei optimalus pardavimų vietos parinkimas bei jos organizavimas, paslaugų kokybė, kainų ir reklamos įtaka.
1.A.Pajuodis.Mažmeninės prekybos marketingas.V.1995,P.4.
STEIGIAMOS PREKYBOS ĮMONĖS VIETOS PARINKIMAS
Vienas is atsakingiausių ir kartu sudetingiausių prekybos įmonės pradinių sprendimų – pasirinkti pačią optimaliausią vietą prekybai. Ji daugiau ar mažiau įtakoja kitus veiksnius.
Mažmeninės prekybos įmonės vieta – tai geografinė vieta, kur ji, jungdama veiklos (gamybos) veiksnius (darbą, prekes, daiktines gamybos priemones ir kapitalą), vykdo ūkinę veiklą ir siekia savo tikslų.
Vietos pasirinkimas mažmeninėje rinkoje ypač svarbią reikšmę turintis ilgalaikis pasirinkimas, kuris turi lemiamą reikšmę konkurencinėje rinkoje. Patogesnė vieta duoda įmonei geresnių ekonominių rezultatų.
Svarbiausias įmonės tikslas rinkoje – ilgalaikis pelno didinimas.Tai ir lemia pardavimų vietos parinkimą. Ekonomiskai stabiliose valstybėse įmonės atsisako greito pelno, įvertindamos, kad tas pelnas užtikrintų išlykimą toje rinkoje ateityje bei garantuotų ilgalaikį pelną perspektyvoje, nes be stabilios padėties ilgalaikė efektyvi veikla yra neįmanoma.
Visos įmonės siekia sumažinti kažtus ir padidinti pajamas, tai irgi apsprendžia pasirinkimo vietą. Mažmeninės prekybos įmonės sąlygas formuojančius veiksnius galima jungti į penkias grupes:
1. Paklausa;
2. Konkurencija;
3. Pasiekiamumas;
4. Patalpa (pastatas, žemės sklypas);
5. Kiti.
Paklausa.Paklausa – tai prekių kiekio, kurį nori ir gali įsigyti pirkejai priklausomybė nuo kainos. Prekių paklausos dydis kinta kainų kitimui priešinga linkme, tai yra, kuo mažesnės kainos,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4112 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • Steigiamos prekybos įmonės vietos parinkimas4
  • Mažmeninės prekybos įmonės vietos parinkimas..6
  • Naujos prekybos įmonės traukos zonos įvertinimas8
  • Asortimento optimizavimas..14
  • Išvados..17
  • Naudota literatūra..17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (4112 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 17 psl., (4112 ž.)
  • Word failas 139 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt