Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis prekės liečiančius sprendimus ir veiksmus.
Prekių kokybė, asortimentas, garantijos įpakavimas ir daugelis kitų su preke susijusių dalykų – tai marketingo „įrankis“ prekė, kuri turi derėti su kaina, paskirstymu ir rėmimu. Vietoj informacijas apie prekės kokybę jis dažnai vadovaujasi tarsi kokybės atspindžiais.Vienas svarbiausių – prekės kaina.
Kaina – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu. Pagal kainą pirkėjas renkasi tada, kai renkasi ne pagal prekės kokybę, o kainą.
Todėl stebėjome vienę prekę ir padarėme analize kaip keičiasi jos kaina.
Tikslas – išanalizuoti pasirinktos prekės kainą ir sulyginti ją per aštuonis atliktus stebėjimus.
• Aprašyti pasirnktos prekės charakteristika.
• Aptarti pasirinktas stebėjimo vietos.
• Išanalizuoti kainų kitimą.
Tyrimo metodika
Kainų tyrimą atlikome remdamiesi pirminės socialogijos informacinėsrinkimo metodu – stebėjimų tyrimo objektas – varškės desertas „Magija“.
Prekės charakteristika
Pasirinkta prekė iš AB „Žemaitijis pienas“ įmonės, varškės desertas „Magija“, 130g. indelis, aviečių (braškių, mėlynių ir kitomis uogomis) skonio su jogurtu, 5% riebumo. Neriebus desertas tinkantis laikantis dietai, rinka vaikams ir naudoti pagardinti kitus desertus.
Į prekės sudėtį įeina:
• Liesa varškė,
• Grietinėlė,
• Jogurtas 15%,
• Uogų džemas 10%,
• Cukrus,
• Stabilizatorius.
Taip pat yra ir maistingumo vertė:
• Maistingumas 100g.
• Energetinė vertė 572KJ/127kcal.
• Baltymų 10,39g.
• Angliavandenių 10,2g.
• Riebalų 5,0g.
AB „Žemaitijos pienas“ įsikūrė 1924 metais, bet 1993 metais liepos 23 dieną įmonė buvo įregistruota kaip AB “Žemaitijos pienas”. Jos veiklos profilis: įmonė specializuojasi pieno produktų gamyboje.
Šios įmonės prekių kokybė yra vienintelė su kokybės ženklu „Bactocatch“ technologija. Ši ženklas parodo, kad produktai yra apdoroti kokybiškai, čia pienas rauginamas keliata dienų ir ne apdorojamas chemiškai.
Prekės kainos analizė
Desertinę varškę „Magija“ pasirinkau stebėti keturiose parduotuvėse:
• Medija
• Ravita
• Norfa
• Saulutė
Parduotuvės yra skirtingos ir skirtingose vietose, jos turi mano pasirinktą prekę, tačiau yra ir kitų panašių tai todėl yra prekių konkurencija.
Stebėjimus pradėjau 2005 spalio 03 dieną, visose keturiose parduotuvėse stebėjau Desertinė varškė „Magija“ aviečių (ar kitų uogų) skonio su jogurtu. Pirmos savaitės prekės kainos...
Šį darbą sudaro 796 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!