Mūsų marketingo grupės darbo užduotis - pasirinkti tirti norimą prekę. Mes pasirinkome nagrinėti įmonės „Ferrero“ gaminamus saldainius „Raffaello“. Saldainių rūšių yra daug, tačiau, mūsų nuomone, šie saldainiai išsiskiria savo kokybe ir patrauklumu, yra išties paklausūs ir mėgiami daugelio pirkėjų Lietuvoje ir visame pasaulyje. „Raffaello“ saldainiai dažnai pasirenkami kaip dovana, nes pasižymi geru prekiniu įvaizdžiu ir yra vertinami dėl jų subtilaus, įmantraus skonio. Šio produkto tyrimas mums yra ir naudingas, įdomus ir aktualus, nes nagrinėdamos konkretų objektą mes galime labiau, išsamiau susipažinti su marketingo mokslu ir jo atskirais aspektais.
Atliekant šį ataskaitinį darbą mums teko sužinoti daug naujų dalykų, tiek teoriniu, tiek praktiniu požiūriu. Medžiagą rinkome įvairiais būdais: lankėmės parduotuvėse, kur prekiaujama mūsų pasirinktu produktu, domėjomės atliktais tyrimais bei sisteminome įvairiuose informacijos šaltiniuose pateiktus duomenis. Naudojome medžiagą iš internetinių svetainių, įvairių knygų, žurnalų ir televizijos. Be to, visos esame ragavusios šiuos saldainius, todėl galėjome remtis ir savais potyriais, įžvalgomis. Informacijos buvo išties nemažai, todėl atrinkome, mūsų manymu, naudingiausius ir tinkamiausius dalykus šiam marketingo darbui.
Įmonės „Ferrero“ produkcija pirmą kartą rinkoje pasirodė apie 1940 metus. Šiomis dienomis ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje retas, kuris nežino tarptautinio masto bendrovės „Ferrero“ prekinio ženklo. Tai ketvirtoji pagal dydį saldumynų kompanija pasaulyje. Įmonė yra pripažinta visame pasaulyje ir jos produkciją mėgsta įvairaus amžiaus vartotojai. Svarbu yra tai, jog dabar žmonės vis didesnį dėmesį skiria kokybiškai produkcijai. Būtent „Ferrero“, atsižvelgdama į daugumos vartotojų poreikius, sugeba išlaikyti jų pasitikėjimą bei ištikimybę jau daugelį dešimtmečių. Bendrovė, nelaužydama šiandieninių gamybos reikalavimų, išlaiko senąsias gamybos tradicijas, kurių tikslas - ne tik puikaus skonio, kokybiškas gaminys, bet kartu patraukli bei šiuolaikiška prekinė išvaizda. Įmonė taip pat didelį dėmesį skiria higienos, aplinkos bei socialiniams klausimams.
Kompanijos strategijos centras – vartotojas. „Ferrero“ santykiai su savo vartotojais grindžiami ilgalaikiu ir abipusiu pasitikėjimu, kuris yra suformuotas per ilgailaikes žinias, patirtį, abipusį supratimą. Taigi vartotojų interesų patenkinimas ir yra...
Šį darbą sudaro 7209 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!