Kursiniai darbai

Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello"

10   (1 atsiliepimai)
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 1 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 2 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 3 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 4 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 5 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 6 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 7 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 8 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 9 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 10 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 11 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 12 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 13 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 14 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 15 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 16 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 17 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 18 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 19 puslapis
Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mūsų marketingo grupės darbo užduotis - pasirinkti tirti norimą prekę. Mes pasirinkome nagrinėti įmonės „Ferrero“ gaminamus saldainius „Raffaello“. Saldainių rūšių yra daug, tačiau, mūsų nuomone, šie saldainiai išsiskiria savo kokybe ir patrauklumu, yra išties paklausūs ir mėgiami daugelio pirkėjų Lietuvoje ir visame pasaulyje. „Raffaello“ saldainiai dažnai pasirenkami kaip dovana, nes pasižymi geru prekiniu įvaizdžiu ir yra vertinami dėl jų subtilaus, įmantraus skonio. Šio produkto tyrimas mums yra ir naudingas, įdomus ir aktualus, nes nagrinėdamos konkretų objektą mes galime labiau, išsamiau susipažinti su marketingo mokslu ir jo atskirais aspektais.
Atliekant šį ataskaitinį darbą mums teko sužinoti daug naujų dalykų, tiek teoriniu, tiek praktiniu požiūriu. Medžiagą rinkome įvairiais būdais: lankėmės parduotuvėse, kur prekiaujama mūsų pasirinktu produktu, domėjomės atliktais tyrimais bei sisteminome įvairiuose informacijos šaltiniuose pateiktus duomenis. Naudojome medžiagą iš internetinių svetainių, įvairių knygų, žurnalų ir televizijos. Be to, visos esame ragavusios šiuos saldainius, todėl galėjome remtis ir savais potyriais, įžvalgomis. Informacijos buvo išties nemažai, todėl atrinkome, mūsų manymu, naudingiausius ir tinkamiausius dalykus šiam marketingo darbui.
Įmonės „Ferrero“ produkcija pirmą kartą rinkoje pasirodė apie 1940 metus. Šiomis dienomis ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje retas, kuris nežino tarptautinio masto bendrovės „Ferrero“ prekinio ženklo. Tai ketvirtoji pagal dydį saldumynų kompanija pasaulyje. Įmonė yra pripažinta visame pasaulyje ir jos produkciją mėgsta įvairaus amžiaus vartotojai. Svarbu yra tai, jog dabar žmonės vis didesnį dėmesį skiria kokybiškai produkcijai. Būtent „Ferrero“, atsižvelgdama į daugumos vartotojų poreikius, sugeba išlaikyti jų pasitikėjimą bei ištikimybę jau daugelį dešimtmečių. Bendrovė, nelaužydama šiandieninių gamybos reikalavimų, išlaiko senąsias gamybos tradicijas, kurių tikslas - ne tik puikaus skonio, kokybiškas gaminys, bet kartu patraukli bei šiuolaikiška prekinė išvaizda. Įmonė taip pat didelį dėmesį skiria higienos, aplinkos bei socialiniams klausimams.
Kompanijos strategijos centras – vartotojas. „Ferrero“ santykiai su savo vartotojais grindžiami ilgalaikiu ir abipusiu pasitikėjimu, kuris yra suformuotas per ilgailaikes žinias, patirtį, abipusį supratimą. Taigi vartotojų interesų patenkinimas ir yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7209 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. NAGRINĖJAMA PASIRINKTA PREKĖ 4
  • 1.1 Prekės įvardijimas 4
  • 1.2 Prekės pristatymas 5
  • 1.3 Tikslinė rinka 7
  • 1.4 Sąvokos ir jų apibūdinimai 8
  • 1.4.1 Prekių asortimentas 8
  • 1.4.2 Prekių grupė (linija) 9
  • 1.4.3 Prekių asortimento gylis 9
  • 1.4.4 Prekių asortimento plotis 10
  • 1.4.5 Prekių gyvavimo ciklo stadijos 10
  • 1.4.6 Prekių kainų nustatymą įtakojantys veiksniai 11
  • 1.5 Parduotuvės (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke 14
  • 1.6 Parduotuvės (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke, asortimentas 15
  • 1.7 Prekių linijos parduotuvės asortimente 15
  • 1.8 Asortimento gylis 17
  • 1.9 Potencialūs konkurentai 18
  • 1.10 Prekės kainos palyginimas su konkurentų kainomis 18
  • 2. PREKĖS PASKIRSTYMAS 19
  • 2.1 Sąvokos ir jų apibūdinimai 19
  • 2.1.1 Paskirstymas
  • 2.1.2 Tiesioginis paskirstymas 19
  • 2.1.3 Netisioginis paskirstymas 19
  • 2.1.4 Intensyvus paskirstymas 20
  • 2.1.5 Atrankinis paskirstymas 20
  • 2.1.6 Išskirtinis paskirstymas 20
  • 2.1.7 Rėmimas 21
  • 2.1.8 Komunikacinis procesas 21
  • 3. REKLAMOS ĮTAKA (PREKEI) PRODUKTUI 22
  • 3.1 Bendra informacija apie reklamą 22
  • 3.2 Reklama televizijoje 23
  • 3.3 Nagrinėjamo produkto reklama 24
  • 3.4 Analizuojamo produkto reklamos sprendimų priėmimas 25
  • LITERATŪRA 27

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
29 psl., (7209 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 29 psl., (7209 ž.)
  • Word failas 585 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt