2002/2003 m.m.
Kad įkurti prekybos įmonę, t.y. parduotuvę, pirmiausia reikia pasirinkti geografinę vietą. Šis procesas yra ilgalaikis, strateginis sprendimas, nes pasirenkant vietą, kartu pasirenkama tam tikra įmonės aplinka, kurioje jai teks dirbti. Kuo geresnė, patogesnė įmonės vieta, tuo ji turi daugiau pranašumų. Patogesnėje vietoje įmonė pasiekia geresnių ekonominių rezultatų (kai kitos sąlygos būna vienodos) prieš konkurentus. Atidaryti naują įmonę, tai reiškia iš karto pradėti konkurencinę kovą, paslinkti konkurentus bei priversti „atiduoti“ dalį savo klientų (pirkėjų). Kaip jau minėjau, vietos pasirinkimas steigiant įmonę labai svarbus, todėl neapgalvotas įmonės atidarymas gali gana greitai atvesti prie bankroto.
Kurdami prekybos įmonę, verslininkai pirmiausia nori, kad jo įkurta įmonė atneštų daug pelno. Tai jų (verslininkų) didžiausias troškimas. Mano tiriamojo objekto (įmonė) – UAB „ Interadis“ – savininkas taip pat to norėjo, tačiau šiuo metu įmonė neduoda norimo pelno.
Darbo tikslas – išsiaiškinti, ar įmonės pelnas priklauso nuo įmonės geografinės vietos. Į šį probleminį klausimą padės atsakyti keletas papildomų klausimų:
1. Ar potencialūs pirkėjai mato ir žino, kad toje vietoje yra ši mano pasirinkta įmonė?
2. Ar arti šios vietos yra stiprių konkurentų, kurie vilioja įmonės klientus?
3. Ar įmonės asortimentas atitinka vietą?
4. Ar įmonę lengva pasiekti visuomeniniu, nuosavu transportu, ar pėsčiomis?
UAB „Interadis“ yra įsikūręs Vilniuje, Viršuliškių 42. Tai yra Viršuliškių miegamajame rajone, parduotuvėje „Pasidaryk Pats“.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros apžvalga ir analizė, pirkėjų apklausa ir stebėjimas.
Šiame darbe pirmiausia išsiaiškinsiu, ką mano daugelis knygų autorių, kaip jie siūlo pasirinkti įmonės vietą ir į ką pirmiausia reikia atkreipti dėmesį. Po to, būtina rasti atsakymus į ankščiau pateiktus klausimus. Labai svarbi ir praeivių nuomonė, kuriuos ketinu anketuoti.
Aš tikiuosi šiame darbe įrodyti, kad UAB „Interadis“ yra nepatogioje geografinėje vietoje, todėl ji negauna pelno. Pabandysiu pasiūlyti įmonei, kaip išspręsti problemas ir, kad jos veikla taptų pelningesnė.
I. PREKYBOS ĮMONĖS VIETOS TEORIJOS PAGRINDAI
Prekybos įmonės vietos pasirinkimas
Steigiant įmonę, labai svarbu pasirinkti tinkamą geografinę vietą, kurioje nuolat vyktų potencialių pirkėjų judėjimas,...
Šį darbą sudaro 2821 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!