Šiandien Lietuvoje tikriausiai atsiras nedaug skeptikų, kurie teigs, kad Lietuvoje nėra prekių ženklų. Tiek tarptautiniai, tiek vietiniai prekių ženklai yra didieji pelno varikliai. Įmonės, kurios valdo stiprius prekių ženklus, gali prašyti didesnės kainos už teikiamas prekes ar paslaugas ir užimti didesnę rinkos dalį, palyginti su konkurentais, kurie valdo silpnus prekių ženklus. Įmonės, besirūpinančios savo prekių ženklais, skiria daug laiko ir lėšų jiems kurti ir palaikyti bei prekių ženklo ypatybėms ir pažado komunikacijai įvairias rinkodaros kanalais.
Šio darbo tikslas yra supažindinti skaitytoją su pačia prekių ženklo samprata, įvardinti prekių ženklo teikiamus privalumus. Gan didėlis dėmesys skirtas 100 brangiausių pasaulio prekių ženklų apibūdinimui, jų šalių savininkių palyginimui, prekių ženklo vertės dinamikai. Taip pat supažindinama su tokiomis sąvokomis kaip prekių ženklo įkeitimas, klastojimas ir būdais kaip to išvengti. Galiausiai didėlis dėmesys skiriamas prekių ženklų palyginimui Lietuvoje ir visame likusiame pasaulyje. Darbo pabaiga vainikuojama išvadomis.
Rašant darbą didžiausias dėmesys skirtas internetiniams šaltiniams, kurių savininkais yra LR Valstybės patentų biuras, Aktyvaus biznio centras, Reklamos ir marketingo idėjos, Euroverslo naujienos, Metida – patentų ir prekių ženklų agentūra ir kt. Tekstas apipavidalintas vaizdine medžiaga, tokia kaip grafikai, diagramos, lentelėmis, kurie gauti iš LR Valstybės patentų biuro 2004m. ataskaitos, taip pat kai kurių firmų prekių ženklais.
1. PREKIŲ ŽENKLO SAMPRATA
Reklamuojamas ir puoselėjamas prekių ženklas – kiekvienos įmonės turtas. Vartotojai juo pasitiki ir žino, kokios kokybės gali tikėtis iš perkamo produkto ir paslaugos. Neužtenka sukurti sėkminga prekių ženklą – jį reikia įtvirtinti, plėtoti bei apsaugoti, kad nebūtų klastojamas.
1.1 Kas yra prekių ženklas
Prekės ženklas – tai bet koks grafiškai išreikštas žymuo, kurio paskirtis – skirti vieno gamintojo gaminamas prekes ir teikiamas paslaugas nuo kito gamintojo prekių ar paslaugų. Tokį ženklą sudaro: raidės, žodžiai, šūkiai, emblemos, spalvos, trijų dimensijų formos ir kartais garsai, gestai ir kiti grafiniai simboliai.
Prekių ženklas dažniausiai būna simbolis atspindintis prekės ar paslaugos paskirties sritį. Šis žymuo naudojamas kaip marketingo įrankis...
Šį darbą sudaro 5958 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!