Referatai

Reklamos funkcijos ir tikslai

9.2   (3 atsiliepimai)
Reklamos funkcijos ir tikslai 1 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 2 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 3 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 4 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 5 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 6 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 7 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 8 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 9 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 10 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 11 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 12 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 13 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 14 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 15 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 16 puslapis
Reklamos funkcijos ir tikslai 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visi mes gyvename margame reklamos pasaulyje, nesvarbu, norime to ar ne, jaučiame jos poveikį ar ne. Koks reklamos poveikis, ar ji efektyvi, kokia reklama vykusi, o kokia ne, kaip ji veikia vartotojo elgseną, galime tik spėlioti. Todėl reikia išsamiau susipažinti su reklamos turiniu ir pasirinkti kuo efektyvesnes jos sklaidos priemones ir būdus, susipažinti su reklamos procesu ir jos poveikiu vartotojui.
Reklamos istorija – tai žmonijos vystymosi istorija. Reklama – ryškus dabartinės civilizacijos reiškinys. Ji – visur prasiskverbianti, visur esanti. Kaip liudija archeologiniai kasinėjimai Viduržiemio jūros šalyse, jau senovės romėnai suprato, kad reklamai išleisti pinigai atsiperka. Tuo metu egzistavo tris pagrindinės reklaminės veiklos formos - prekinis ženklas, iškaba ir miesto šauklys.
• Prekinis ženklas. Gildijų sistema teisiškai gynė tam tikrų prekių gamintojus. Prekių be gildijos antspaudo negalima buvo pardavinėti, o pačio antspaudo padirbinėjimas buvo griežtai baudžiamas. Šią gamintojo identifikacijos ir su tuo vardu asocijuoto kokybės įvaizdžio funkciją prekinis ženklas atlieka iki šių dienų.
• Iškaba. Pompėjos kasinėjimai rodo, kad ant sienų, prie įėjimų į parduotuves, buvo užrašai apie parduodamas prekes. Komercinio pobūdžio pranešimus finikiečiai nupiešdavo ties prekybiniais keliais ant gerai matomų uolų. Juos galima laikyti išorinės reklamos pradininkais.Vėliau šis būdas buvo patobulintas: užrašą kabindavo ne ant sienos, o skersai gatvės. Dar vėliau į tokius užrašus įrengė dirbtinį apšvietimą ir judančias dalis siekiant didesnio dėmesio pritraukimo.
• Miesto šauklys. Senovės Graikijoje miesto šaukliams buvo mokama už tai, kad jie vaikščiodami gatvėmis balsu pranešdavo svarbiausias naujienas.
Viduramžių Anglijoje ir Prancūzijoje jie vaikščiodavo gatvėmis atkreipdami miestiečių dėmesį su skambučiu. Po paskutiniųjų žinių pranešimo jie perduodavo apmokamus užsakovų skelbimus, dažniausiai tai būdavo gėrimų įstaigos.
XV-XVI a. vystantis spausdinimo technologijai atsirado pirmieji šiuolaikinės reklamos ženklai. Nors ir tipografinis parinkimas užimdavo daug laiko, bet vėliau buvo galima atspausdinti šimtus egzempliorių.Pirmas iš mums žinomų atspausdintų reklaminių skelbimų pasirodė 1473 metais anglų kalba. Šiais metais anglas Viljamas Kokstonas atspausdino ir išplatino skelbimą, kuris prašė potencialius...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4154 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • Istorija 2
  • Reklamos funkcijos 3
  • Reklamos tikslas 3
  • Reklamos būdai 3
  • Kompiuterinė įranga reklamai ruošti 4
  • Šviesos diodų vaizdo ekranuose (ACM) 5
  • Skaitmeninė spauda. CTP technologija 7
  • Radijo reklama 8
  • Televizinė reklama 9
  • Reklama internete 11
  • Netradicinės reklamos pavyzdys 14
  • Išvados 15
  • Šaltiniai 17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (4154 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 17 psl., (4154 ž.)
  • Word failas 411 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt