Referatai

Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas

9.0   (2 atsiliepimai)
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 1 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 2 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 3 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 4 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 5 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 6 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 7 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 8 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 9 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 10 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 11 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 12 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 13 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 14 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 15 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 16 puslapis
Marketingo tikslai ir reklamos biudžetas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo pagrindinis tikslas - vartotojas. Įmonės tik tada sėkmingai veiks, kai jų pagrindiniu tikslu taps vartotojų poreikių tenkinimas. Tad marketingo uždavinys yra ne tik atsižvelgti į paklausą, bet ir aktyviai ją veikti. Taigi kiekvienos įmonės tikslas - sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų, visuomenės poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną.
Rėmimo tikslai turėtų būti suderinti su mar­ketingo tikslais. Visos kompanijos, kurios apsisprendžia investuoti lėšas į reklamą susiduria su optimalaus pinigų kiekio, kurį reikia išleisti reklamai, nustatymo problema. Reklamos išlaidų skaičiavimas – vienas atsakingiausių jos planavimo etapų.
Darbo tikslas – išsiaiškinti marketingo tikslus ir išanalizuoti reklamos biudžeto sudarymo metodus.
3. Išanalizuoti reklamos biudžeto sudarymo metodus, apžvelgti jų privalumus ir trūkumus.
Rengiant šį darbą remtasi Ph. Kotler, W. Wells, J. Burnett ir S. Moriarty, L. Šliburyte, R. Virvilaite, B. Čereška ir kitais teoretikais. Naudojausi dviejų kalbų literatūra: lietuvių ir anglų.
Keletą paskutiniųjų dešimtmečių verslo veiklos pagrindu laikomas marketingas. Žodis „marketingas“ kilęs iš anglų kalbos žodžio „market“, reiškiančio rinką. Todėl akivaizdu, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka. Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų. Šis apibrėžimas nevienintelis. Marketingą galima apibrėžti įvairiai, tačiau beveik kiekviename apibrėžime vienaip ar kitaip paminimi du momentai. Pirma, marketingas orientuotas tenkinti vartotojų poreikius. Antra, šie poreikiai tenkinami per mainus. Kartais apibrėžime akcentuojama galimybė realizuoti pardavėjo tikslus.
Kartais marketingas apibrėžiamas nurodant, kad jo tikslas yra visuotinės gerovės ir harmonijos kūrimas. Nors čia yra dalis tiesos, vargu ar reikėtų marketingui priskirti tokius globalinius tikslus. Dažnai tai neteisinga ir dėl to, kad bet kokiai verslo veiklai, taigi ir marketingo veiksmams, nebūdingas altruizmas. Tik siekdamas savo tikslų pardavėjas stengiasi įtikti pirkėjui. Geriau už konkurentus tenkinti poreikius yra paprasčiausiai pelninga. Todėl orientavimasis į vartotojų poreikius yra vienas geriausių būdų pardavėjo tikslams pasiekti. Tai, kad iš esmės priešingi pardavėjo ir pirkėjo tikslai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5878 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA . 2
  • 1. MARKETINGO TIKSLAI .. 3
  • 2. RĖMIMO IR REKLAMOS TIKSLŲ FORMULAVIMAS . 5
  • 3. REKLAMOS BIUDŽETO PLANAVIMAS 6
  • 4. REKLAMOS BIUDŽETO SUDARYMO METODAI . 9
  • IŠVADOS 16
  • LITERATŪRA . 17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (5878 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 17 psl., (5878 ž.)
  • Word failas 242 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt