Marketingo pagrindinis tikslas - vartotojas. Įmonės tik tada sėkmingai veiks, kai jų pagrindiniu tikslu taps vartotojų poreikių tenkinimas. Tad marketingo uždavinys yra ne tik atsižvelgti į paklausą, bet ir aktyviai ją veikti. Taigi kiekvienos įmonės tikslas - sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų, visuomenės poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną.
Rėmimo tikslai turėtų būti suderinti su marketingo tikslais. Visos kompanijos, kurios apsisprendžia investuoti lėšas į reklamą susiduria su optimalaus pinigų kiekio, kurį reikia išleisti reklamai, nustatymo problema. Reklamos išlaidų skaičiavimas – vienas atsakingiausių jos planavimo etapų.
Darbo tikslas – išsiaiškinti marketingo tikslus ir išanalizuoti reklamos biudžeto sudarymo metodus.
3. Išanalizuoti reklamos biudžeto sudarymo metodus, apžvelgti jų privalumus ir trūkumus.
Rengiant šį darbą remtasi Ph. Kotler, W. Wells, J. Burnett ir S. Moriarty, L. Šliburyte, R. Virvilaite, B. Čereška ir kitais teoretikais. Naudojausi dviejų kalbų literatūra: lietuvių ir anglų.
Keletą paskutiniųjų dešimtmečių verslo veiklos pagrindu laikomas marketingas. Žodis „marketingas“ kilęs iš anglų kalbos žodžio „market“, reiškiančio rinką. Todėl akivaizdu, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka. Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų. Šis apibrėžimas nevienintelis. Marketingą galima apibrėžti įvairiai, tačiau beveik kiekviename apibrėžime vienaip ar kitaip paminimi du momentai. Pirma, marketingas orientuotas tenkinti vartotojų poreikius. Antra, šie poreikiai tenkinami per mainus. Kartais apibrėžime akcentuojama galimybė realizuoti pardavėjo tikslus.
Kartais marketingas apibrėžiamas nurodant, kad jo tikslas yra visuotinės gerovės ir harmonijos kūrimas. Nors čia yra dalis tiesos, vargu ar reikėtų marketingui priskirti tokius globalinius tikslus. Dažnai tai neteisinga ir dėl to, kad bet kokiai verslo veiklai, taigi ir marketingo veiksmams, nebūdingas altruizmas. Tik siekdamas savo tikslų pardavėjas stengiasi įtikti pirkėjui. Geriau už konkurentus tenkinti poreikius yra paprasčiausiai pelninga. Todėl orientavimasis į vartotojų poreikius yra vienas geriausių būdų pardavėjo tikslams pasiekti. Tai, kad iš esmės priešingi pardavėjo ir pirkėjo tikslai...
Šį darbą sudaro 5878 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!