1 užduotis.
Pateikti 1 autoriaus nuomonę apie reklamos evoliuciją (raidą).
Archeologai, kasinėję Viduržemio jūros šalyse, yra iškasę ženklus, skirtus informuoti apie tam tikrus įvykius ar pasiūlymus. Romėnai išrašinėdavo sienas norėdami pranešti apie artėjančias gladiatorių kautynes, finikiečiai piešė paveikslus ant akmenų šalia kelio reklamuodami savo prekes. Pirmųjų reklamos formų buvo rasta ir Pompėjoje bei senovės Graikijoje, kur šaukliai garsiai rėkdami ir išgirdami stengdavosi įsiūlyti galvijus, kosmetiką ar amatininkų dirbinius.
Šiuolaikinė reklama skiriasi kaip diena ir naktis nuo šių ankstyvųjų bandymų. Vystantis techninei pažangai bei ekonomikai, paraleliai vyko ir reklamos vystymasis. Nors dabar reklamos užsakovai dažniausiai yra komercinės firmos, tačiau reklama naudojasi ir plataus spektro visuomeninės bei ne pelno siekiančios organizacijos, socialinės įstaigos.
Evoliucionuojant reklamai, atsirado ir reklamos agentūros. Jų paslaugomis dažniausiai naudojasi didelės ir finansiškai stiprios firmos. Firmose taip pat gali būti įkurtas specialus reklamos padalinys arba, jei firma maža, reklama gali rūpintis atsakingas asmuo iš realizacijos padalinio.
2 užduotis.
Pateikti 2 autorių nuomonę apie reklamos specifiškumą rinkos ekonomikoje.
Pranulis V., Pajuodis A. ir kt.
1999, p.270
Pirmiausia, reklama yra įtikinėjimo, siūlymo, informavimo – kitaip sakant, tam tikros propagandos priemonė.
Antra, nieko nereklamuojama veltui, visuomet už reklamą reikia mokėti.
Trečia, daugumos rūšių reklama yra neasmeniška. Tai reiškia, kad reklamos užsakovas nebando bendrauti su kiekvienu jį dominančiu asmeniu individualiai.
Virvilaitė R.
1997, p.109
Reklamą galima apibrėžti įvairiai, tačiau paprastai akcentuojamos trys specifinės jos savybės. Pirma – apmokamas informacijos perdavimo būdas. Antra – visada yra jos gavėjas (vartotojai, pirkėjai). Trečia – visada yra jos iniciatorius, paprastai sumokantis už reklamos išlaidas.
Abu autoriai teigia, kad reklama yra propagandos priemonė bei apmokama reklamos iniciatoriaus. V.Pranulis pateikia trečią reklamos savybę – reklama yra neasmeniška, reklamos užsakovas nebando bendrauti su kiekvienu jį dominančiu asmeniu individualiai. O R.Virvilaitė apie tai nieko nesako, tačiau ji pabrėžia, kad reklama yra apmokamas informacijos perdavimo būdas, nors tai tas pats ką ji pasako apie trečią reklamos savybę.
3 užduotis.
Pateikti 3 autorių nuomonę apie reklamos proceso sudedamąsias dalis, kurias...
Šį darbą sudaro 3139 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!