Žodis reklama kilęs iš lotynų kalbos žodžio redamare – šaukti, šūkauti. Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų.
Kiekvienas iš mūsų žino kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kituose įstaigose.
Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Visiems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.
Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų tiekimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklama vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poveikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir vienu veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančias įmones, kurios teikia panašias paslaugas ir siekia panašių tikslų.
Objektas: Reklamos priemonių taikymas UAB“Bastilija‘ maitinimo įmonėje.
Tikslas: Išanalizuoti UAB “Bastilija“ maitinimo įmonėje naudojamas reklamos priemones.
1. Išnagrinėti pagrindines reklamos priemones.
2. Išanalizuoti kokias reklamos priemones taiko UAB „Bastilija“.
3. Įvertinti reklamos priemonių taikymą UAB „Bastilija“ maitinimo įmonėje.
1. REKLAMOS PRIEMONIŲ ANALIZĖ TEORINIU ASPEKTU
1.1 Reklamos samprata
Kiekvienas šiuolaikinės visuomenės atstovas nuolatos susiduria su reklama ir intuityviai gali nusakyti, kas ji yra. Tačiau tikslaus apibrėžimo nėra, versle aptinkama įvairių ir skirtingų nuomonių. Daugumos autorių nuomonė nusakančius reklamos bruožus:
Visų pirma, reklama yra įtikinėjimo, siūlymo, informavimo – kitaip sakant, tam tikros propagandos priemonė. Antra, niekas nereklamuoja veltui, už reklamą visuomet reikia mokėti. Trečia, daugumos rūšių reklama yra neasmeniška, visais kitais atvejais reklamos užsakovas bando pasiekti ne kurį nors individą, o tam tikrą reklamos auditoriją (Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S., Virvilaitė R., 1999).
Kadangi reklamos apibūdinimas labai sudėtingas, todėl ir jos apibūdinimų daug. Kiekvieno autoriaus skirtinga nuomonė. Aptarsime keletą reklamos apibrėžimų.
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų (Pranulis V.,...
Šį darbą sudaro 3497 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!