Referatai

Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis"

9.0   (3 atsiliepimai)
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 1 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 2 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 3 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 4 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 5 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 6 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 7 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 8 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 9 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 10 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 11 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 12 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 13 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 14 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 15 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 16 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 17 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 18 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 19 puslapis
Reklamos priemonių analizė: AB "Kalnapilis" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvertinti, išnagrinėti ir paaiškinti reklamos priemones, jas susiejant su konkrečia įmone.
• Susipažinti su reklamos priemonėmis.
• Ieškoti informacijos visuose galimuose šaltiniuose.
Išnagrinėti reklamos priemones, bei jas susieti su pasirinkta įmone.
Šia tema reikia parašyti apie 10 lapų.
Įvadas
Šio šimtmečio pradžoje beveik visų Europos ir Amerikos firmų pagrindas buvo gamybos specialistai. Gamybos žinovai ir specialistai buvo svarbiausi žmonės. Jie planavo visą firmos strategiją ir taktiką. Firmų pajėgumas ir gamybos apimtis augo. 1929 metais susidarė tokia situacija, kai prekių pasiūla pralenkė paklausą. Kilo ekonominė krizė, ir firmoms sunkiau sekėsi parduoti savo produkciją. Todėl išaugo paklausa butent tokiems žmonems, kurie žinojo, kaip prekę pateikti klientui, išskirdami jos privalumus. Būtent tada reklama įgijo savo dabartinę reikšmę.
Laikotarpis nuo Didžiosios depresijos iki maždaug 1960-ųjų metų vadinamas "pardavėjų era". Sekančioje - "vartotojo eroje" reklamos reikšmė dar labiau išaugo, nes vartotojas tapo dar išrankesniu. Atsirado daug įstatymų, ginančių ir apsaugojančių jų teises. Taip pat atsirado įstatymų, ribojančių reklamą. Reklama įšėjo iš laukinio kapitalizmo epochos ir tapo labiau civilizuota.
Lietuvoje reklamai teko praeiti tokią pat evoliuciją kaip ir Vakaruose bet per žymiai trumpesnį laiką, nes ji jau remdavosi Vakarų patirtimi. Galima sakyti, kad mes jau gyvenome "vartotojų eroje".
Atsirado daug reklamos agentūrų, laikraščiuose ir žurnaluose skiriama daug vietos reklamai, nes tai tapo pagrindiniu jų pragyvenimo šaltiniu. Tokia pat situacija susiklostė ir Lietuvos televizijoje. Firmoms, tam kad surasti savo rinką tarp vartotojų teko reklamuotis. Iš pradžių tai buvo labai panašu į reklamą, kurią Vakarai turėjo 30-40 metais. Turėjo čia įtaką ir atitinkamas technikos lygis.
Didėjant su laiku investicijoms į Lietuvos rinką, tobulėjo ir reklamos šaka. Lietuvoje padaryta reklama vis mažiau skyriasi nuo kitų savo kokybe ir profesionalumu, nes darbą atlieka patyrę specialistai.
Išreikšdamas savo nuomonę, galiu pasakyti, kad Lietuva ne ta šalis, kuri galėtų padaryti perversmą reklamos šakoje, tai darys išsivysčiusios šalis. Bet jau dabar Lietuvoje galima matyti savarankišką ir griežtą politiką reklamos atžvilgiu. Kovoje už nacijos dorovę...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8109 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Titulinis 1
  • Turinys, tikslai ir uždaviniai 2
  • 1. Įvadas 3
  • 2. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas 4
  • 3. Reklamos samprata 6
  • 3.1. Spaudos reklama 8
  • 3.2. Spausdintos reklamos priemonės 10
  • 3.3. Radijo reklama 11
  • 3.4. Televizijos reklama 12
  • 3.5. Kino reklama 13
  • 3.6. Pašto reklama 13
  • 3.7. Vitrinų reklama 14
  • 3.8. Lauko reklama 16
  • 3.9. Reklama ant transporto priemonių 17
  • 3.10. Įpakavimo reklama 17
  • 3.11. Foto reklama 18
  • 3.12. Šviesos reklama 18
  • 3.13. Demonstracinė reklama 19
  • 3.14. Reklaminiai suvenyrai 19
  • 4. Apie AB „Kalnapilį“ 20
  • 5. AB „Kalnapilio“ reklamos priemonių analizė 20
  • Išvados 22
  • Literatūros sąrašas 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (8109 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 23 psl., (8109 ž.)
  • Word failas 241 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt