Kursiniai darbai

Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel

10   (3 atsiliepimai)
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 1 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 2 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 3 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 4 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 5 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 6 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 7 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 8 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 9 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 10 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 11 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 12 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 13 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 14 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 15 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 16 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 17 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 18 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 19 puslapis
Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1 lentelė. Reklamos savybės.................................................................................................................4
2 lentelė. Rinkos segmentavimas.........................................................................................................6
3 lentelė. Reklamos rūšys ir paskirtis...................................................................................................8
Vartotojų emocinių nuostatų buitinės technikos reklamai tyrimas/formavimas
Probleminis klausimas – kokias emocijas sukelia buitinės technikos reklama?
Darbo objektas - vartotojų emocinės nuostatos
Tikslas – įvertinti emocines nuostatas buitinės technikos reklamai vartotojų aspektu.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
1. Pateikti
2.
3. Išanalizuoti vartotojų emocines nuostatas .....
Darbo metodai:
1. Literatūros šaltinių apibendrinimas
2. Anketinė apklausa (raštu)
3. Pirminių duomenų sisteminimas ir apibendrinimas
4. Matematinė statistika
Darbe atskleistos šios profesinės kompetencijos:
1. Gebėjimas naudotis informacijos šaltiniais;
2. Gebėjimas analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
3. Gebėjimas įvertinti verslo aplinką.
5. Gebėjimas pateikti informaciją išoriniams vartotojams;
6. Gebėjimas suvokti informacijos svarbą verslui, žinoti galimus informacinius šaltinius.
1.REKLAMOS APIBRĖŽIMAS IR TEORINIAI ASPEKTAI
1.1 Reklamos esmė ir savybės
Reklamos esmę sudaro specialiai paruošta, apdorota ir perduodama tam tikrai auditorijai (tikslinei žmonių grupei) informacija.Jos tikslas – paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą: nusipirkti prekę, pasinaudoti paslauga, aplankyti parodą, pažiūrėti spektaklį ir pan.( Dubinas,1993).
Reklama pasižymi tam tikromis savybėmis (pateiktos 1 lentelėje), kurios atskleidžia jos esmę .
1 lentelė
Reklamos savybės
1. Ji nėra tik techninių parametrų apie objektą išvardinimas. Siekiant įtikinti būsimą vartotoją įsigyti daiktą (aplankyti parodą, renginį), būtina akcentuoti, kokią naudą žmogus turės, jeigu pasielgs taip, kaip yra kviečiamas. Pavyzdžiui:supaprastės kai kurių buitinių problemų sprendimas, žmogus išmoks naudotis dekoratyvine kosmetika, gydysis vaistažolėmis, galės atsipalaiduoti ir maloniai praleisti laiką ir pan. Taigi, be būtiniausios objektų charakteristikos, reklaminė informacija turi būti aktyvi.
2. Reklama visada turi kažką naujo, dar nežinomo vartotojui. Tas naujumo laipsnis kiekvienu konkrečiu atveju yra skirtingas.
3.Reklama yra kompaktiška, nepilna informacija. Ji charakterizuoja tik teigiamas objekto savybes, ir tai ne visas, o tik tas, kurios konkrečiai auditorijai yra pačios svarbiausios.
4. Reklamos tekstų kalba pasižymi ekspresyvumu, vaizdingumu, originalumu, išraiškingumu.
5.Taigi reklama – tai trumpa, originali, turinti konkretų adresatą informacija, kurios tikslas – paskatinti žmogų konkrečių materialinių ir dvasinių objektų vartojimui.
Šaltinis: Mažeikaitė, R. (2001). Reklamos pradmenys. Vilnius: Homo liber
Apibūdinant reklamą taip pat galima papildyti: (Ivanauskas, 1996)
a) reklama yra informacinis procesas;
b) ji vykdo savo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3968 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3 1.REKLAMOS APIBRĖŽIMAS IR TEORINIAI ASPEKTAI..4
  • 1.1 Reklamos esmė ir savybės..4
  • 1.2 Reklamos tikslai ir funkcijos.5
  • 1.3 Reklamos rūšys ir paskirtis.7
  • 1.4 Reklamos procesas ir ypatumai.11
  • 2.REKLAMOS PANAUDOJIMO OMNITEL ĮMONĖJE TYRIMAS14
  • 2.1 OMNITEL įmonės aprašymas14
  • 2.2 Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas15
  • Išvados20
  • LITERATŪRA..21
  • PRIEDAI..22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (3968 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 27 psl., (3968 ž.)
  • Word failas 221 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt