1 lentelė. Reklamos savybės.................................................................................................................4
2 lentelė. Rinkos segmentavimas.........................................................................................................6
3 lentelė. Reklamos rūšys ir paskirtis...................................................................................................8
Vartotojų emocinių nuostatų buitinės technikos reklamai tyrimas/formavimas
Probleminis klausimas – kokias emocijas sukelia buitinės technikos reklama?
Darbo objektas - vartotojų emocinės nuostatos
Tikslas – įvertinti emocines nuostatas buitinės technikos reklamai vartotojų aspektu.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
1. Pateikti
2.
3. Išanalizuoti vartotojų emocines nuostatas .....
Darbo metodai:
1. Literatūros šaltinių apibendrinimas
2. Anketinė apklausa (raštu)
3. Pirminių duomenų sisteminimas ir apibendrinimas
4. Matematinė statistika
Darbe atskleistos šios profesinės kompetencijos:
1. Gebėjimas naudotis informacijos šaltiniais;
2. Gebėjimas analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
3. Gebėjimas įvertinti verslo aplinką.
5. Gebėjimas pateikti informaciją išoriniams vartotojams;
6. Gebėjimas suvokti informacijos svarbą verslui, žinoti galimus informacinius šaltinius.
1.REKLAMOS APIBRĖŽIMAS IR TEORINIAI ASPEKTAI
1.1 Reklamos esmė ir savybės
Reklamos esmę sudaro specialiai paruošta, apdorota ir perduodama tam tikrai auditorijai (tikslinei žmonių grupei) informacija.Jos tikslas – paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą: nusipirkti prekę, pasinaudoti paslauga, aplankyti parodą, pažiūrėti spektaklį ir pan.( Dubinas,1993).
Reklama pasižymi tam tikromis savybėmis (pateiktos 1 lentelėje), kurios atskleidžia jos esmę .
1 lentelė
Reklamos savybės
1. Ji nėra tik techninių parametrų apie objektą išvardinimas. Siekiant įtikinti būsimą vartotoją įsigyti daiktą (aplankyti parodą, renginį), būtina akcentuoti, kokią naudą žmogus turės, jeigu pasielgs taip, kaip yra kviečiamas. Pavyzdžiui:supaprastės kai kurių buitinių problemų sprendimas, žmogus išmoks naudotis dekoratyvine kosmetika, gydysis vaistažolėmis, galės atsipalaiduoti ir maloniai praleisti laiką ir pan. Taigi, be būtiniausios objektų charakteristikos, reklaminė informacija turi būti aktyvi.
2. Reklama visada turi kažką naujo, dar nežinomo vartotojui. Tas naujumo laipsnis kiekvienu konkrečiu atveju yra skirtingas.
3.Reklama yra kompaktiška, nepilna informacija. Ji charakterizuoja tik teigiamas objekto savybes, ir tai ne visas, o tik tas, kurios konkrečiai auditorijai yra pačios svarbiausios.
4. Reklamos tekstų kalba pasižymi ekspresyvumu, vaizdingumu, originalumu, išraiškingumu.
5.Taigi reklama – tai trumpa, originali, turinti konkretų adresatą informacija, kurios tikslas – paskatinti žmogų konkrečių materialinių ir dvasinių objektų vartojimui.
Šaltinis: Mažeikaitė, R. (2001). Reklamos pradmenys. Vilnius: Homo liber
Apibūdinant reklamą taip pat galima papildyti: (Ivanauskas, 1996)
a) reklama yra informacinis procesas;
b) ji vykdo savo...
Šį darbą sudaro 3968 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!