Tyrimo aktualumas. Mūsų tyrimo tema “Reklamos priemonių efektyvumas reklamuojant grožio salonų paslaugas”, kuris yra pagristas apklausos duomenimis. Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Reklama įsitvirtino spausdintuose leidiniuose, radijuje, televizijoje, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi. Rinkos sąlygomis, be reklamos neišsiverstų nei gamybinės, nei prekybinės įmonės, bet ypač tai svarbu paslaugų sferos darbuotojams. Šiuolaikinių įmonių veikla neįsivaizduojama be jos. Firmų vadovai jau nesvarsto, ar jiems reikia reklamos. Jie kelia klausimą: kaip ir kokiomis priemonėmis reklamuotis? Ieško efektyviausių reklamos formų ir priemonių. Kad įmonės reklaminė veikla būtų efektyvi ir naudinga reikia žinoti, kokios reklamos priemonės yra efektyviausios reklamuojant grožio salono paslaugas tam, kad pinigai nebūtų veltui išleisti ir būtų pasiektas norimas efektas. Todėl, mūsų manymu, šio tyrimo tema yra labai aktuali ir gali būti naudinga paslaugų sferos darbuotojams.
Tyrimo problematika. Grožio salonų reklamos priemonių efektyvumas priklauso nuo daugelių dalykų. Pirmiausia, reikia sužinoti, kur skelbiama reklama yra priimtina grožio salono lankytojams. Antra, reikia išsiaiškinti, kokia reklama turi būti, kad pritrauktų žmonių dėmesį ir paskatintų naudotis tam tikro grožio salono paslaugomis. Tam, kad būtų pasiekti užsibrėžti tikslai reikia sukurti tokią reklamą, kuri išsiskirtų iš kitų reklamų tarpo, pritrauktų dėmesį savo originalumu ir atspindėtų vartotojų poreikius, o taip pat būtų suprantama kiekvienam potencialiam vartotojui. Tam būtina žinoti vartotojo požiūrį į tam tikros reklamos ir faktorius, kuriuos lemia reklamos efektyvumą. Prognozuoti reklamos priemonių efektyvumą padeda įvairūs testai, apklausos ir tyrimai, kuriuos atliekant galima sužinoti vartotojų nuomonę apie tam tikrą reklamą. Jų pagalba galima žymiai padidinti reklamos efektyvumą.
Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti kokia ir kur skelbiama reklama yra priimtina grožio salino lankytojams, kokios reklamos priemonės yra efektyviausios reklamuojant jų paslaugas.
• Dažniausiai žmonės nepasitiki grožio salono reklamomis, o pasitiki tik tai draugų, pažįstamų ir giminių rekomendacijomis.
• Grožio salonų reklama didesnę įtaką turi jaunesnio amžiaus žmonėms.
• Šiuo metu labai paplito įvairiausios informacinės technologijos priemonės. Ypač jomis domisi...
Šį darbą sudaro 3509 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!