Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl manome, kad ši tema yra aktuali šiuolaikinėje visuomenėje.
Kiekviena talentingai sukurta reklama gera savaip. Vis dėlto net labai skirtingose talentingai sukurtose reklamose yra kai kas bendra. Tai priemonės, kurios reklaminį pranešimą padaro iš tikrųjų veiksmingą.
Deja, šiais laikais beveik visi mano esantys reklamos kūrimo specialistai. Kasdien susidurdamas su reklama, kiekvienas iš mūsų pasiruošęs iš karto paaiškinti, kokia reklama mums patinka, kokia – ne. Dar pridėkite reklamos agentūrų, dažnai prisistatančių kaip "kūrybinės dirbtuvės", taktiką, ir taps aišku, kodėl dauguma už reklamos kampanijas atsakingų vadybininkų reklamą vertina vadovaudamiesi principu "patinka-nepatinka". Tačiau reklama neturi patikti. Ji turi "parduoti" prekę.
Darbo tikslas yra atskleisti kas tai reklama ir kuo ypatinga reklama televizijoje. Kokie jos tipai, pranašumai ir trūkumai, poveikis žiūrovui bei kokie jos įkainiai skirtingose televizijos programose.
Darbo objektas – reklama televizijoje.
Darbo uždaviniai:
• išnagrinėti teorinę medžiagą, aprašyti reklamos tikslus;
• aprašyti reklamos kampaniją ir jos planavimą;
• išnagrinėti reklamos priemones;
• išanalizuoti kaip sudaromas biudžetas;
• pateikti jos tipus;
• išskirti privalumus ir trūkumus;
• nustatyti koks poveikis žiūrovui;
• palyginti reklamos kainas skirtingose televizijos programose;
• pateikti išvadas.
Tyrimo metodai – teorinių šaltinių ir ineternetinių prieigų analizė.
Reklamos samprata
Kas yra reklama? Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas auditorijai siekiant užsakovo numatytų tikslų. [1]
Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas, kadangi nagrinėjant jos sąvoką randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos ir estetikos klausimus. Netgi reklmos srities profesionalai negelėtų apibūdinti reklamos vienodai. Pats terminas kilęs iš lotyniško žodžio „reclamo“, kuris reikškia –...
Šį darbą sudaro 3675 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!