Referatai

Reklama televizijoje

9.8   (2 atsiliepimai)
Reklama televizijoje 1 puslapis
Reklama televizijoje 2 puslapis
Reklama televizijoje 3 puslapis
Reklama televizijoje 4 puslapis
Reklama televizijoje 5 puslapis
Reklama televizijoje 6 puslapis
Reklama televizijoje 7 puslapis
Reklama televizijoje 8 puslapis
Reklama televizijoje 9 puslapis
Reklama televizijoje 10 puslapis
Reklama televizijoje 11 puslapis
Reklama televizijoje 12 puslapis
Reklama televizijoje 13 puslapis
Reklama televizijoje 14 puslapis
Reklama televizijoje 15 puslapis
Reklama televizijoje 16 puslapis
Reklama televizijoje 17 puslapis
Reklama televizijoje 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl manome, kad ši tema yra aktuali šiuolaikinėje visuomenėje.
Kiekviena talentingai sukurta reklama gera savaip. Vis dėlto net labai skirtingose talentingai sukurtose reklamose yra kai kas bendra. Tai priemonės, kurios reklaminį pranešimą padaro iš tikrųjų veiksmingą.
Deja, šiais laikais beveik visi mano esantys reklamos kūrimo specialistai. Kasdien susidurdamas su reklama, kiekvienas iš mūsų pasiruošęs iš karto paaiškinti, kokia reklama mums patinka, kokia – ne. Dar pridėkite reklamos agentūrų, dažnai prisistatančių kaip "kūrybinės dirbtuvės", taktiką, ir taps aišku, kodėl dauguma už reklamos kampanijas atsakingų vadybininkų reklamą vertina vadovaudamiesi principu "patinka-nepatinka". Tačiau reklama neturi patikti. Ji turi "parduoti" prekę.
Darbo tikslas yra atskleisti kas tai reklama ir kuo ypatinga reklama televizijoje. Kokie jos tipai, pranašumai ir trūkumai, poveikis žiūrovui bei kokie jos įkainiai skirtingose televizijos programose.
Darbo objektas – reklama televizijoje.
Darbo uždaviniai:
• išnagrinėti teorinę medžiagą, aprašyti reklamos tikslus;
• aprašyti reklamos kampaniją ir jos planavimą;
• išnagrinėti reklamos priemones;
• išanalizuoti kaip sudaromas biudžetas;
• pateikti jos tipus;
• išskirti privalumus ir trūkumus;
• nustatyti koks poveikis žiūrovui;
• palyginti reklamos kainas skirtingose televizijos programose;
• pateikti išvadas.
Tyrimo metodai – teorinių šaltinių ir ineternetinių prieigų analizė.
Reklamos samprata
Kas yra reklama? Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas auditorijai siekiant užsakovo numatytų tikslų. [1]
Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas, kadangi nagrinėjant jos sąvoką randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos ir estetikos klausimus. Netgi reklmos srities profesionalai negelėtų apibūdinti reklamos vienodai. Pats terminas kilęs iš lotyniško žodžio „reclamo“, kuris reikškia –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3675 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas 3
  • 2. Reklamos samprata 4
  • 3. Reklamos tikslai 4
  • 4. Reklaminė kampanija ir jos planavimas 6
  • 5. Reklamos priemonės 7
  • 6. Reklamos biudžetas 8
  • 7. Televizijos reklama 10
  • 8. Reklamos televizijoje būdai 11
  • 9. Reklamos televizijoje privalumai ir trūkumai 12
  • 10. Poveikis žiūrovui 12
  • 11. Reklamos televizijoje kainos 13
  • 12. Išvados 17
  • 13. Literatūra 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3675 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 18 psl., (3675 ž.)
  • Word failas 986 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt