Šiuo metu geležinkelio transportas įgyja vis didesnę reikšmę ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio transporto sistemoje. Tai lemia dvi pagrindinės priežastys: santykinai maža atmosferos oro tarša ir mažiausi lyginamiefi vežamų krovinių ir keleivių tarifai.
Vieną svarbiausių vietų geležinkėlio transporto sistemoje užima traukos riedmenys- lokomotyvai. Jiems tenka daugiau nei trečdalis visų geležinkelio eksploatacijos išlaidų. Todėl labai svarbu organizuoti jų tinkamą naudojimą, nes tai viena pagrindinių visos geležinkelio sistemos efektyvaus ir pelningo darbo sąlygų.
Šiame namų darbe paskaičiuoti ir gauti duomenys leidžia mums kuo efektyviau panaudoti lokomotyvus ir kelio ruožus, maksimaliai panaudoti lokomotyvo sankybio svorį, traukos galią, taip pat traukinio kinetinę energiją, traukiant didžiausios masės sąstatą maksimaliai leistinu greičiu.
1. Lokomotyvo pagrindiniai techniniai duomenys (charakteristika)
Lokomotyvo serija
TEP-70
Konstrukcinis greitis, km/h
160
Skaičiuojamasis greitis, km/h
48,3
Sankybio svoris, t
129
Skaičiuojamoji traukos jėga, kgf
17000
Elektros variklio tipas
ЗД-119
Skaičiuojamoji masė, t
131
Generatoriaus srovė, A
5400
Variklio srovė, A
900
1. Lentelė Lokomotyvo charakteristika
1.1 pav. TEP-70 lokomotyvas
2. Nagrinėjamo kelio ruožo redukavimas
2.1. Kelio ruožas judant AB
ruožas
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
nuolydis,
10
13,5
12
-10
0
-2
-4
3
4,5
5,5
S, m
1950
2700
4100
1700
2750
3100
4100
3080
2700
1850
R, m
1100
900
1400
850
770
880
970
1040
Vizualiai grupuojame (6,7) (9,10) kelio profilio elementus, kuri skiriasi ne daugiau 2
Kelio profilis nr. 6:
2\3100
R=770
Kelio profilis nr. 7:
4\4100
R=880
čia ij ir Sj – redukuojamų elementų nuolydis ir ilgis, o/oo ir m; ir ir Sr – redukuoto elemento nuolydis ir ilgis , o/oo ir m.
‰
Norint apriboti nuokrypų dydžius, yra nustatytos redukavimo galimumo sąlygos pagal empirinę formulę:
Δi · Sr ≤ 2000 m;
Δi = |i-ir|;
čia i – tikrasis nuolydis; ir – redukuotas nuolydis.
;
;
(6,7) kelio profilio elementai negali būti redukuojami.
Redukuojame (9,10) profilio elementus:
kelio profilis nr. 9:
4,5/2700
R=970
kelio profilis nr. 10:
5,5\1850
R=1040
‰
Kreivių varža pakeista į įkalnę.
;
Redukuotas kelio ruožas 9-10:
5,6/4550
ruožas
1
2
3
4
5
6
7
8
9-10
nuolydis,
10
13,5
12
-10
0
-2
-4
3
5,6
S, m
1950
2700
4100
1700
2750
3100
4100
3080
4550
R, m
1100
900
1400
850
770
880
3. Pagrindinės traukinio judėjimo varžos apskaičiavimas
Duomenys skaičiavimui:
bendras vagonų skaičius: n=27;
keleivinių vagonų 4 ašių apkrova ;
riedėjimo guoliai- 90%;
prekinių vagonų 6 ašių apkrova ;
riedėjimo guoliai- 10%.
3.1. Lokomotyvo masė:
P = 131 t.
3.2. Sąstato masė:
Q = 131+24 ∙ 4 ∙ 12 + 3 ∙ 6 ∙ 5 = 1373 t, čia:
24 keleiviniai vagonai, 4-ių ašių ir qa = 12 tf;
3 prekinių vagonų, 6-ių ašių ir qa = 5 tf;
qa...
Šį darbą sudaro 2085 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!