Referatai

Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis"

9.8   (3 atsiliepimai)
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 1 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 2 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 3 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 4 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 5 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 6 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 7 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 8 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 9 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 10 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 11 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 12 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 13 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 14 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 15 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 16 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 17 puslapis
Rinkodaros analizė: kavinė "Neapolis" 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu rinkodara tapo svarbia bet kurio verslo dali­mi, kadangi ji susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir negailes­tinga konkurencine kova. Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksima­liai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemo­nes sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis, sykį įsigijęs prekę, ar pasinaudojęs suteikiama paslauga pa­norėtų jos dar daugelį kartų. Tai yra labai sudėtingas uždavinys. Šiuos klausimus spręsti įmanoma, turint pakankamai teorinių žinių, jas atnaujinant ir papildant.
Šis kursinis darbas skirtas išanalizuoti maitinimo įstaigos kavinės – picerijos rinkodaros komplekso elementus. Kaip jie pritaikomi šių dienų konkurencinėmis sąlygomis paslaugų versle ir kokie veiksmai atliekami siekiant sėkmingai bendradarbiauti su esamais ir būsimais klientais.
Pirmojoje darbo dalyje sutelkiam dėmesį į rinkodaros keliamus tikslus, funkcijas ir strategijas. Analizuojame rinkodaros komplekso priemonės. Antrojoje kursinio darbo dalyje aptariame įvairių rūšių rinkodaros orientacijas ir kaip jos atsispindi kavinės – picerijos veikloje. Pateikiame įmonėje taikomas rinkodaros valdymo rūšys: gamybos, produkcijos, pardavimo intensyvinimo, rinkodaros bei socialinės–etinės rinkodaros koncepcijos. Analizuojame ir stipriąsias ir silpnąsias rinkodaros vietas šioje įmonėje. Paskutiniajame kursinio darbo etape pateikiame išvadas, kurios apibendrina rastus privalumus ir trūkumus rinkodaros sistemoje.išsiaiškinti, ko jiems reikia, parduoti būtent tai ir patenkinti jų vėlesnius poreikius. Šio darbo uždavinys yra išsiaiškinti, kas yra rinkodara, kokios jos taikymo galimybės, teikiant paslaugas, kokios naujovės yra įtraukiamos į šių dienų rinkodaros programą įmonėje.
Kauno miesto centrinėje dalyje įsikūrusi kavinė – picerija „Neapolis“ įsikūrusi nuo 1998 metų. Pirmieji kavinės veiklos metai buvo sėkmingi ir įmonė įsikovojo sau vietą konkurentų tarpe. Sėkmin­gą veiklos pradžią nulėmė naujo patiekalo „picos“ įvedimas į patiekalų asortimentą. Tai viena pirmųjų kavinių, atvėrusių duris naujovėms. Tai buvo pagrindinis patiekalas gaminamas pagal italų virtuvės receptūrą. Įmonės vadovas siekė sukurti (nukopijuoti) itališką atmosferą kavinėje. Versle va­dovavo jis pats, kadangi jo paties gimtoji šalis – Italija. Pirmosios kavinės patalpos buvo tik 120 m2 , todėl dažnai pirmiesiems lankytojams tekdavo stovėti eilėse, kol atsilaisvins staliukas. Salėje tebuvo 40 sėdimų vietų.
Pirmieji sėkmingi veiklos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. RINKODAROS KOMPLEKSAS ĮMONĖJE 4
  • 1.1. Kavinės – picerijos „Neapolis“ veikos charakteristika 4
  • 1.2. Rinkodaros komplekso pagrindinės dalys 6
  • 2. KAVINĖS „NEAPOLIS“ RINKODAROS ANALIZĖ 8
  • 2.1. Produktas ir jo išskirtinės savybės 8
  • 2.2. Pateikimas – klientų aptarnavimas 11
  • 2.3. Kainų nustatymą, lemiantys veiksniai 13
  • 2.4. Reklamos svarba įmonės veiklai 15
  • IŠVADOS 17
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (4673 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 18 psl., (4673 ž.)
  • Word failas 189 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt