Pastaruoju metu rinkodara tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir negailestinga konkurencine kova. Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis, sykį įsigijęs prekę, ar pasinaudojęs suteikiama paslauga panorėtų jos dar daugelį kartų. Tai yra labai sudėtingas uždavinys. Šiuos klausimus spręsti įmanoma, turint pakankamai teorinių žinių, jas atnaujinant ir papildant.
Šis kursinis darbas skirtas išanalizuoti maitinimo įstaigos kavinės – picerijos rinkodaros komplekso elementus. Kaip jie pritaikomi šių dienų konkurencinėmis sąlygomis paslaugų versle ir kokie veiksmai atliekami siekiant sėkmingai bendradarbiauti su esamais ir būsimais klientais.
Pirmojoje darbo dalyje sutelkiam dėmesį į rinkodaros keliamus tikslus, funkcijas ir strategijas. Analizuojame rinkodaros komplekso priemonės. Antrojoje kursinio darbo dalyje aptariame įvairių rūšių rinkodaros orientacijas ir kaip jos atsispindi kavinės – picerijos veikloje. Pateikiame įmonėje taikomas rinkodaros valdymo rūšys: gamybos, produkcijos, pardavimo intensyvinimo, rinkodaros bei socialinės–etinės rinkodaros koncepcijos. Analizuojame ir stipriąsias ir silpnąsias rinkodaros vietas šioje įmonėje. Paskutiniajame kursinio darbo etape pateikiame išvadas, kurios apibendrina rastus privalumus ir trūkumus rinkodaros sistemoje.išsiaiškinti, ko jiems reikia, parduoti būtent tai ir patenkinti jų vėlesnius poreikius. Šio darbo uždavinys yra išsiaiškinti, kas yra rinkodara, kokios jos taikymo galimybės, teikiant paslaugas, kokios naujovės yra įtraukiamos į šių dienų rinkodaros programą įmonėje.
Kauno miesto centrinėje dalyje įsikūrusi kavinė – picerija „Neapolis“ įsikūrusi nuo 1998 metų. Pirmieji kavinės veiklos metai buvo sėkmingi ir įmonė įsikovojo sau vietą konkurentų tarpe. Sėkmingą veiklos pradžią nulėmė naujo patiekalo „picos“ įvedimas į patiekalų asortimentą. Tai viena pirmųjų kavinių, atvėrusių duris naujovėms. Tai buvo pagrindinis patiekalas gaminamas pagal italų virtuvės receptūrą. Įmonės vadovas siekė sukurti (nukopijuoti) itališką atmosferą kavinėje. Versle vadovavo jis pats, kadangi jo paties gimtoji šalis – Italija. Pirmosios kavinės patalpos buvo tik 120 m2 , todėl dažnai pirmiesiems lankytojams tekdavo stovėti eilėse, kol atsilaisvins staliukas. Salėje tebuvo 40 sėdimų vietų.
Pirmieji sėkmingi veiklos...
Šį darbą sudaro 4673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!