Iš Lietuvos perspektyvos
• Kaip jaunimas mato save (Lietuvos jaunimo politikos Baltoji knyga):
• Jaunimo veikla remiasi demokratijos, novatoriškumo, konkurenciškumo, subsidarumo ir pariteto principais.
Iš Lietuvos perspektyvos
• Šiuolaikinėje visuomenėje jaunimas siekia būti:
◦ savarankiškas, iniciatyvus, aktyvus ir atsakingas;
◦ mobilus;
◦ išsilavinęs;
◦ tolerantiškas;
◦ teisiškai sąmoningas;
◦ gerbiantis žmogaus teises ir pagrindines laisves.
• Kas Lietuvos jaunimui ugdo visas šias vertybes ir ar jos iš viso yra ugdomos?
• Koks švietimo sistemos vaidmuo?
• Jaunimas pripažįsta pažinimą – tarptautinį ir tarpkultūrinį – vertingu ir svarbiu jaunimo veikloje.
• Kas yra daroma, kad Lietuvoje didėtų tarptautinis ir tarpkultūrinis pažinimas?
Kaip ES mato jaunimą? ES programos Jaunimas tikslai:
• Skatinti jaunus žmones dalyvauti daugiakultūrės Europos kūrime, ugdant pagrindinių Europos vertybių suvokimą, pagarbą žmogaus teisėms, užkertant kelią rasizmo, antisemitizmo, ksenofobijos apraiškoms - sudarant jiems palankias sąlygas dalyvauti tarptautinių jaunimo mainų projektuose;
Kaip ES mato jaunimą? ES programos Jaunimas tikslai:
• Stiprinti jaunų žmonių solidarumo jausmą, sudarant jiems palankias sąlygas dalyvauti tarptautinės savanoriškos tarnybos projektuose, vykstančiuose Europos Sąjungos valstybėse ir trečiosiose šalyse;
• Skatinti jaunų žmonių saviugdą, iniciatyvą, kūrybiškumą, verslumą, ruošiant juos aktyviam ir prasmingam dalyvavimui visuomenės gyvenime;
Tai koks iš tikro yra jaunimas?
• Jaunimas yra politiškai radikalus/radikalesnis (jaunimo dalis radikaliuose judėjimuose yra proporcingai didesnė)
• Jaunimas yra radikalesnis visomis prasmėmis, linkęs į kraštutinumus (labiau materialistiškas, labiau idealizuojantis ir pan.).
• Jaunimas yra labiau priimantis naujoves (ypač technologines)
• Jaunimas yra įtakojamas tėvų (teisinė, finansinė, emocinė priklausomybė)
• Jaunimas randa sektinus idealus visuomenėje (pvz. dainininkai) arba vaizduotėje (pvz. knygų, filmų, kompiuterinių žaidimų herojai)
• Jaunimas gaunamą informaciją perleidžia per jaunatviško radikalizmo, visuomenės ir tėvų (gali būti, kad ir per kitų idealų) įtakos filtrą.
• „Sovietų Sąjungoje valdžia šeimą ir švietimą kreipė ta pačia linkme, į tuos pačius, kažkieno numatytus tikslus. Todėl nenuostabu, kad griuvus Sovietų Sąjungai, atsirado “plyšys” ir nesusiorientavimas tarp šeimos ir švietimo“ pagal JTO „Švietimas“
• Ar švietimo sistemos vizija Lietuvoje sieja šeimą ir švietimą?
Koks gali būti jaunimas atsižvelgiant į visuomenės, šeimos įtaką ir jaunimo radikalumą?
• A...
Šį darbą sudaro 1070 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!