VSF-minimalus projektinis greitis su išleistais užsparniais;
CL MAX– maksimalus teigiamas sparno keliamosios jėgos koeficientas (be sparno mechanizacijos);
S- sparno plotas (m2);
ρ- oro tankis (kg./m3);
V- skridimo greitis (m/s.);
m- lėktuvo masė (kg.).
1. Bendros žinios:
Nustatant apkrovas, veikiančias lėktuvą skridimo metu, būtina žinoti, kokiais greičiais jis skraidys, kokie inerciniai krūviai jį veiks tuo metu. Tam braižoma skridimo režimų gaubiančioji.
Krūviai, veikiantys bet kokį lėktuvą ar sklandytuvą, nusakomi jo klasę atitinkančiais CS-ais.
Projektuojamojo lėktuvo darbo techninėje užduotyje paprastai nurodomi maksimalūs leidžiami teigiami ir neigiami vertikalūs perkrovimai (+ny; -ny), maksimalus leidžiamas greitis VD, kreiserinis greitis VC, maksimalus leidžiamas greitis skrendant neramiu oru VB, manevravimo greitis VA, minimalus greitis VS. Šiuos greičius privalu patikrinti pagal atitinkamo CS-o poskyrio C “Konstrukcija” punktą335, o leistinus manevrinės perkrovos koeficientus- pagal punktą 337. Greičių ir perkrovų reikšmės turi atitikti CS-uose nurodytas. Kai reikšmės neatitinka- jos koreguojamos pagal CS reikalavimus (arba turi būti pateiktas galimų neatitikimų pagrindimas).
Žinant greičius ir ,manevrines perkrovas, galima nusibraižyti skridimo režimų gaubiančiąją. Gaubiančioji braižoma koordinačių sistemoje greitis (V)- perkrova (n).
1 pav. Manevrinių režimų gaubiančioji.
Nors gaubiančioji orlaiviui yra viena, tačiau skirstant skrydžio metu kylančias perkrovas pagal prigimtį, naudojamos manevrinių režimų ir oro gūsių sukeltų perkrovų gaubiančiųjų sąvokos. Todėl atskirai išnagrinėsime, kaip braižomos manevrinių bei oro gūsių gaubiančiosios.
Gaubiančioji braižoma tokia tvarka:
2. Manevrinių režimų gaubiančioji.
1.1 Brėžiamos dvi “V” ašiai lygiagrečios tiesės, atitinkančios +n=const. ir -n=const. Jos žymi maksimalią ir minimalią leistinas perkrovas (raudonos punktyrinės linijos).Šios tiesės grafiškai apriboja maksimalią ir minimalią perkrovas leidžiamas pasiekti skrendant.Maksimalios ir minimalios leistinų perkrovų dydžiai turi atitikti lėktuvo (sklandytuvo) klasę atitinkančio JAR-o 337 punkto reikalavimus.
1.2 Brėžiama “n” ašiai lygiagreti tiesė VD=const. (juoda ištisinė vertikali tiesė), apribojanti greitį, kurio negalima viršyti. Gauti susikirtimo taškai žymimi raidėmis D ir E. Neviršijamas greitis turi tenkinti lėktuvo klasę atitinkančio JAR punkto 335 reikalavimus.
1.3 Iš koordinačių pradžios brėžiama maksimalios teigiamos, pasiekiamos duotu greičiu, perkrovos kreivė +CNA MAX (juoda punktyrinė kreivė). Jai susikirtus su tiese +n=const.,...
Šį darbą sudaro 1950 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!