• SM atsirado JAV 70-ųjų pradžioje kaip viena iš poveikio priemonių planuojant šeimą. Vėliau SM migravo į giminingas visuomenės sveikatos sritis (įvairių ligų prevencija).
• 80-ųjų pabaigoje, 90-ųjų pradžioje susidomėjimas SM JAV augo, kūrėsi įvairios agentūros ir organizacijos, aktyviai naudojančios ir plėtojančios SM priemones (AIDS, ŽIV prevencija, įvairios akcijos dėl vėžio ir pan.).
• SM principai iš sveikatos ir sveikatinimo sričių perduodami į aplinkos apsaugos, saugumo, bendruomenės suvienijimo ir kitas sritis.
• Sveikata (vėžys, alkoholis, nepageidaujamas nėštumas ir pan.),
• Saugumas (nusikalstamumas, nelaimės),
• Aplinka (užterštumas ir kt.),
• Bendruomenė (donorystė, rinkimai ir pan.)
Sveikata Per metus:
• Kiekvieną dieną daugiau kaip 40000 paauglių nuo 11 iki 17 metų užtraukia savo pirmą cigaretę;
• 1 mln. paauglių tampa nėščiomis;
• Kasmet daugiau kaip 40 000 moterų miršta nuo krūties vėžio (pasaulyje diagnozuojamas 200 000 moterų, Lietuvoje 1200);
• daugiau kaip 30 000 vyrų miršta nuo prostatos vėžio.
Saugumas Per metus:
• Daugiau kaip 3000 paauglių žūva nuo kulkų;
• Daugiau kaip 16 000 žmonių žūva dėl alkoholio sukeltų nelaimių;
• Daugiau kaip 8 proc. moksleivių nusižudo.
Aplinka Per metus:
• 4 mln. tonų popieriaus išmeta į šiukšliadėžes JAV valstybinių įstaigų tarnautojai.
• Bendruomenė Per metus:
• Daugiau kaip 5 000 žmonių, laukusių organų transplantacijos operacijoms miršta;
• Tik 52 proc. lietuvių balsavo per paskutinius prezidento rinkimus.
Socialinis marketingas – tai marketingo principų ir veiksmų visuma, kuria siekiama įtakoti tikslinę grupę priimti, atmesti ar keisti savo elgseną taip, kad tai būtų naudingą individams, grupėms ar visuomenei.
• Socialinis marketingas – tai marketingo principų ir veiksmų visuma, kuria siekiama įtakoti tikslinę grupę priimti, atmesti ar keisti savo elgseną taip, kad tai būtų naudingą individams, grupėms ar visuomenei.
• Dažniausiai jis naudojamas įtakoti tam tikras grupes keisti savo elgseną dėl geresnės sveikatos, aplinkosaugos, ar bendruomenės gerovės
Kaip komerciniame marketinge parduodamos prekės ar paslaugos, taip socialiniame marketinge parduodami elgsenos pokyčiai:
• a) siūloma pradėti elgtis kitaip
• b) siūloma vengti tam tikros potencialios elgsenos
• c) siūloma keisti dabartinę elgseną
• d)...
Šį darbą sudaro 779 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!