Referatai

Įmonės strateginis marketingas

9.4   (2 atsiliepimai)
Įmonės strateginis marketingas 1 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 2 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 3 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 4 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 5 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 6 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 7 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 8 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 9 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 10 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 11 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 12 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 13 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 14 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 15 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 16 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 17 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 18 puslapis
Įmonės strateginis marketingas 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonės strategijos formavimo ir įgyvendinimo procesas yra sudėtingas. Jau vien tam, kad būtų parengtas ir priimtas atskiras strateginis sprendimas, būtinas dažnai netrumpas laiko tarpas. Nemažiau užtrunka, kol šis strateginis sprendimas tampa įgyvendintas. Priimant sprendimą dalyvauja įvairus įmonės struktūriniai padaliniai: filialai, skyriai, cechai ir pan. Į sprendimo parengimo ir priėmimo procesą įsitraukia daug žmonių: įmonės vadovai, struktūrinių padalinių vadovai, funkcinių sričių specialistai, nepriklausomi konsultantai, su strateginių sprendimų susieti įmonės išoriniai subjektai: valstybinės valdžios institucijos, bankai ir kitos finansinės institucijos, klientai, tiekėjai, konkurentai ir pan. Skirtingi strateginių sprendimų parengimo, priėmimo ir įgyvendinimo dalyvių interesai veikia strateginius sprendimus. Įmonės strateginio valdymo funkcija apima ne vieno, o viso komplekso strateginių sprendimų parengimą ir įgyvendinimą. Todėl iškyla sudėtingos tokių sprendimų suderinimo ir koordinavimo problemos, kurių sprendimą veikia valdymo ir vadovavimo stilius, organizacinė kultūra, politinis ir kūrybinis klimatas įmonėje.
Strategiją įmonėje formuoja ir įgyvendina žmonės. Strateginiai pokyčiai veikia įmonės darbuotojų funkcijas, užduotis ir statusą. Jei įmonės darbuotojai priešinasi strateginiams pokyčiams, iškyla didelių sunkumų juos įgyvendinant. Kai darbuotojai pokyčius priima teigiamai, jų indėlis į strategijos kūrimą ir priimtos strategijos įgyvendinimą yra pozityvus.
Strateginis valdymas nėra formali, o aprašomoji disciplina palyginti su tiksliaisiais mokslais. Joje nevartojama matematinių formulių, o apsiribojama nedideliu skaičiumi grafinių modelių, kurie leidžia kompaktiškiau ir vaizdžiau pateikti kai kuriuos dalyko aspektus.
Pavyzdžiais apibudinti įmonių privalumus ir trūkumus plėtojant marketingo veiklą.
Strateginis planavimas organizacijoje siejasi su strateginių valdymų. Bendriausia reikšme planavimas (vadyboje) yra valdymo ciklo funkcija, kurios realizacijos rezultate apibrėžiami organizacijos tikslai ir nustatomi veiksmai bei priemonės tiems tikslams įgyvendinti. Planavimas ir kitos valdymo ciklo funkcijos: organizavimas (vykdytojų pasirinkimas, funkcijų delegavimas, grupių sudarymas ir t.t.), vadovavimas (motyvacija, komandavimas, komunikacijos ir t.t.), kontrolė (plano vykdymo matavimas, nukrypimų nustatymas, plano koregavimas ir t.t.) sudaro uždarą valdymo ciklą.
Loginių požiūrių, planavimas yra pirminė valdymo funkcija, jis sudaro pagrindą kitoms trims funkcijoms. Tik parengus planą atsiranda galimybė parinkti vykdytojus, parengti struktūrą, deleguoti funkcijas ir paskirstyti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6384 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (6384 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 19 psl., (6384 ž.)
  • Word failas 182 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt