Įmonės sėkminga ir pelninga veikla priklauso ne tik nuo gebėjimo sėkmingai vadovauti, ne tik nuo darbščių ir atsidavusių darbuotojų, bet ir nuo gebėjimo planuoti. Geras planas – jau pirmas žingsnis link sėkmingos įmonės veiklos. Sudarysime APB „Apranga“ 2007 – 2008 metams strateginį planą, kurį sudaro misija, strateginiai tikslai, strateginis auditas, SWOT analizė, tikslai ir strategija.
• Sudaryti APB „Apranga“ strateginį planą.
• Aptarti APB „Apranga“ tikslą.
• Išanalizuoti APB „Apranga“ strateginius tikslus.
• Išanalizuoti APB „Apranga“ strateginį auditą.
• Atlikti APB „Apranga“ SWOT analizę.
• Sudaryti APB „Apranga“ tikslus ir strategiją.
Tyrimo metodai:
• Šaltinių analizė.
1. APB „APRANGA“ MISIJA
„Apranga“ - daugiausiai parduotuvių vienijanti ir didžiausius prekybos plotus turinti parduotuvių sistema, kuriai priklauso centrinėse prekybos vietose įkurtos parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose bei Rygoje ir Taline.
2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą už Lietuvos ribų ir atidarė pirmąją parduotuvę Latvijos sostinėje Rygoje, o 2004-aisiais – pirmąją parduotuvę Estijos sostinėje Taline. Po 3 veiklos metų Latvijoje „Aprangos“ grupė tapo lyderiaujančia drabužių prekybos įmone Latvijos rinkoje.
„Apranga“ skiria ypatingą dėmesį klientui: prekės išdėstytos pagal stilius ir kainas taip, kad visi pirkėjai juos lengvai rastų – ir tie, kuriems patinka klasikiniai ir elegantiški drabužiai, ir tie, kuriems artimesnis sportinis stilius.
„Apranga“ – drabužių parduotuvės, skirtos visai šeimai. Tai ne tik didžiausių Europos gamintojų drabužiai, bet ir platus lietuviškos produkcijos asortimentas. Ypatingas dėmesys skiriamas ir nuosavų prekių ženklų gamybai bei plėtrai. Šiandien įmonė prekes su nuosavu prekės ženklu gamina Italijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Tolimuosiuose Rytuose.
„Aprangos“ įmonių grupė taip pat neslepia ambicijų artimiausiu metu koncentruoti išskirtines teises į prekybą svarbiausiais drabužių prekiniais ženklais ir taip dar labiau sustiprinti konkurencinį pranašumą visose Baltijos šalyse. Šiuo metu „Aprangos“ grupė atstovauja daugiau nei 40-iai prekinių ženklų Lietuvoje bei Latvijoje, taip pat yra išskirtinis operatorius Baltijos šalyse „Inditex“ valdomiems prekiniams ženklams „Zara“, „Bershka“, „Pull and Bear“.
2. STRATEGINIAI TIKSLAI
Dabartinė Lietuvos ir kitų Baltijos šalių ekonominė situacija ir ekonomikos augimo prognozės yra...
Šį darbą sudaro 5241 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!